Auteur Topic: Bevat een Baofeng BF-888 een oproeptoets?  (gelezen 3472 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline youribuis

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 27
Bevat een Baofeng BF-888 een oproeptoets?
« Gepost op: 13 maart 2014, 17:24:36 »
Ik wil graag weten of de Baofeng BF-888 portofoon een oproeptoets bevat.

Offline Kevinho

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 622
Re: Bevat een Baofeng BF-888 een oproeptoets?
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2014, 17:51:03 »
Volgens mij zit er een configureerbare toets op dat ding. Kun je met de software instellen. Ik geloof dat dat te koppelen is aan 'PTT ID', welke een aantal cijfers kan overbrengen voor en / of na de PTT.
Test

Offline youribuis

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 27
Re: Bevat een Baofeng BF-888 een oproeptoets?
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2014, 17:58:50 »
Volgens mij zit er een configureerbare toets op dat ding. Kun je met de software instellen. Ik geloof dat dat te koppelen is aan 'PTT ID', welke een aantal cijfers kan overbrengen voor en / of na de PTT.

Oké, dus je zegt dat je via de software kunt instellen dat je door middel van een toets o.i.d. een oproeptoon kunt uitzenden? Alleen dat van die aantal cijfers snap ik niet..

Offline Kevinho

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 622
Re: Bevat een Baofeng BF-888 een oproeptoets?
« Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2014, 18:05:49 »
Was even in de war. Hou het er maar op dat ik niet weet of je 'die' functie kan instellen op de toets ;)

Je kunt wél een PTT ID instellen. Dan hoor je een analoge PTT ID voor en/of na dat je de PTT toets indrukt. Gewoon DTMF aan de hand van cijfers.
Test

Offline youribuis

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 27
Re: Bevat een Baofeng BF-888 een oproeptoets?
« Reactie #4 Gepost op: 13 maart 2014, 18:13:18 »
Was even in de war. Hou het er maar op dat ik niet weet of je 'die' functie kan instellen op de toets ;)

Je kunt wél een PTT ID instellen. Dan hoor je een analoge PTT ID voor en/of na dat je de PTT toets indrukt. Gewoon DTMF aan de hand van cijfers.

Oké, bedankt voor het reageren!