Auteur Topic: Collins filters in AOR AR5000  (gelezen 14267 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Paul

  • Gast
Collins filters in AOR AR5000
« Gepost op: 19 januari 2005, 20:29:58 »
Ik ben van plan om andere filters in mijn AR5000 te zetten. Het betreft hier de Keramische filters van Collins, de MF6 voor de AM en de MF2.5 voor de SSB. Heeft iemand hier ervaring mee op het gebied van ontvangst prestaties.

Offline John R

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 443
    • http://www.home.zonnet.nl/john-r
Re: Collins filters in AOR AR5000
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2005, 20:32:44 »
ik heb er geen ervaring mee maar mogelijk dat op de volgende link wat info te vinden is
http://groups.yahoo.com/group/AR5000/

groeten John R

Gert Jan

  • Gast
Re: Collins filters in AOR AR5000
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2005, 18:27:23 »
Citaat van: "Paul v B"
Ik ben van plan om andere filters in mijn AR5000 te zetten. Het betreft hier de Keramische filters van Collins, de MF6 voor de AM en de MF2.5 voor de SSB. Heeft iemand hier ervaring mee op het gebied van ontvangst prestaties.

Hoi Paul, ik gebruik ze zelf niet maar Collins staat wel hoog aangeschreven en AOR adverteert er zelf mee alszijnde een verbetering dus...

aor

  • Gast
Re: Collins filters in AOR AR5000
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2005, 19:40:46 »
Citaat van: "Paul v B"
Ik ben van plan om andere filters in mijn AR5000 te zetten. Het betreft hier de Keramische filters van Collins, de MF6 voor de AM en de MF2.5 voor de SSB..

Hoi Paul, indien je ze aanschaft zou ik graag je ervaringen lezen omdat ik ook van plan ben ze aan te schaffen maar ik ga eerst voor de SDU 5600.

Gert Jan

  • Gast
Re: Collins filters in AOR AR5000
« Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2005, 22:09:25 »
Citaat van: "aor"
Citaat van: "Paul v B"
Ik ben van plan om andere filters in mijn AR5000 te zetten. Het betreft hier de Keramische filters van Collins, de MF6 voor de AM en de MF2.5 voor de SSB..