Auteur Topic: Alarmering Amersfoort/Leusden  (gelezen 2386 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

corvus

  • Gast
Alarmering Amersfoort/Leusden
« Gepost op: 14 december 2005, 22:06:33 »
Hallo,

Klopt het dat als je 0706119 kazerne alarm Amersfoort hoofdpost   gebruikt als capcode dat je dan alle uitrukken van Amersfoort in principe meeleest? En voor Amersfoort Noord 0706126?

Voor Leusden gebruik ik trouwens dan 0707173 DOvD Leusden/Woudenberg en 0707168 Bvd Leusden

Ik heb nl e.e.a. van de laatste maand uitgedraaid en bekeken. Maar mischien dat een van jullie (ervaren) gebruikers andere tips hebben?

Offline amem

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 34
Re: Alarmering Amersfoort/Leusden
« Reactie #1 Gepost op: 15 december 2005, 09:51:34 »
Zet deze capcode er maar in dan heb je de meldingen van heel oud eemland voor 99% 0706136 = Monitorcode Eemland  zie ook link onder capcodes en dan alarmering Amersfoort, had je deze vraag ook beter onder kunnen stellen.
groeten amem

corvus

  • Gast
Re: Alarmering Amersfoort/Leusden
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2005, 19:12:50 »
Bedankt voor je antwoord. Excuses voor inderdaad de verkeerde plaatsing.

Maar als ik Monitorcode Eemland plaats krijg ik teveel. Soms wil ik kiezen voor alleen Amersfoort en Leusden. De vraag is dus of ik aan mijn bovengenoemde codes dan genoeg heb.

Offline amem

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 34
Re: Alarmering Amersfoort/Leusden
« Reactie #3 Gepost op: 16 december 2005, 18:04:08 »
De code 0706119 gaat wel mee met de hoofdpost, maar niet altijd met post noord, dit hangt van het soort melding af en het tijdstip en welke dag het is ( zie andere topic) Nou weet ik niet of je alleen de hoofdpost wilt horen dan staat de code goed anders moet je de bev. van noord erbij zetten. Van leusden heb ik gezien dat de code 0707173 niet mee afging op 13-12-05 naar een oms. op de kastanjelaan 7 .  Dus denk ik niet dat alle meldingen worden doorgegeven aan de ovd? Succes verder.
groeten amem