Auteur Topic: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX  (gelezen 13915 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline pd3hbr

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 19
    • p2kflex
Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Gepost op: 5 februari 2016, 15:01:37 »
Geachte Heren of Dames ,

Zoals jullie weten heb ik als vriend van FrankiePlankie het gehele p2kflex onder mijn hoeden genomen na zijn overlijden.
Dit is helaas met was horten en stoten gegaan maar door de inzet van Peter Hunt en Dennis van der Ham is alles toch nog
redelijk op zijn pootjes terecht gekomen.
Maar doordat de apparatuur al iet wat verouderd is en mijn financiën ook niet bodemloos zijn in verband met energie kosten en
de al nodig vervangen spullen en een computer voor Peter zodat deze kon programmeren zijn wij nu voorzichtig opzoek naar wat
sponsoring.

Mocht het zo zijn dat je bijvoorbeeld nog een dual of quad core pctje hebt staan en er niet mee doet dan maak je ons al heel gelukkig.
Het mag natuurlijk ook op een andere manier.  

Alvast bedankt voor de eventuele interesse.

Groetjes het P2KFLEX Team.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2016, 21:57:39 »
Graag breng ik dit onderwerp onder de aandacht. Het gaat momenteel niet zo goed met de monitor. Een van de ontvangers is aan vervanging toe en opbrengsten van de (minimale) reclame dekt net aan de vaste kosten.

Momenteel worden er soms berichten gemist, of verminkt weergegeven. Iets wat voorheen nauwelijks voor kwam bij deze monitor.

Ben je een fanatieke gebruiker van p2kflex en ben je bereid bij te dragen? Graag!

Offline Bernt

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1851
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #2 Gepost op: 7 juni 2016, 10:54:37 »
Hoeveel euro?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #3 Gepost op: 7 juni 2016, 11:12:39 »
Hoeveel euro?

Zelf te bepalen :)

Hans, heb jij gegevens waar men geld naar kan overmaken??

Offline pd3hbr

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 19
    • p2kflex
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2016, 11:17:50 »
Hoi Peter en de rest !

Ja hoor ik heb wel een rekeningnummer waar naar toe gestort kan worden .
Wat er binnen komt zullen we eventueel ook van bekend maken wat we er mee doen .

Ik geef even mijn persoonlijke rekening nummer omdat we niet echt een p2kflex rekening nummer hebben .

Aangepast naar: https://www.p2kflex.nl/donaties.php

Groeten Hans
« Laatst bewerkt op: 24 mei 2023, 08:24:24 door Hunter (Rekeningnummer aangepast naar donatielink) »

Offline pd3hbr

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 19
    • p2kflex
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #5 Gepost op: 7 juni 2016, 18:44:26 »
Langs deze weg wil ik graag namens Peter, Dennis en ik zelf bedanken voor de eerste bijdrage voor het onderhoud en ondersteuning van p2kflex ..

Hartelijk dank !!!

Groeten Hans

Offline pd3hbr

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 19
    • p2kflex
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2016, 19:07:18 »
Hallo Allemaal,

Er is inmiddels een tweede donatie gedaan t.b.v. P2Kflex .

Hartelijk dank hiervoor ...

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2016, 21:29:59 »
Bedankt beiden, we kunnen nog meer gebruiken. Er zitten meer kosten aan te komen... Zoals jullie misschien wel/niet gemerkt hebben; de GPS functie werkt niet meer in de mobiele versie, vermoedelijk als gevolg van een Android veiligheidsupdate. Een website kan de GPS alleen nog uitlezen indien het een veilig (https) URL betreft. We moeten hiervoor een https certificaat aanschaffen, hetgeen ook weer extra (periodieke) kosten met zich mee brengt :(

Offline WorldWideWaiting

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 19
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2016, 22:09:59 »
We moeten hiervoor een https certificaat aanschaffen, hetgeen ook weer extra (periodieke) kosten met zich mee brengt :(

Dat kan tegenwoordig gratis! :) Via Let's Encrypt ( https://letsencrypt.org/ ), (een organisatie waar oa Google aan heeft bijgedragen. Dus gewoon te vertrouwen). Ik weet niet hoeveel kennis je van servers e.d. hebt, maar is best makkelijk te installeren. Certificaten zijn daar alleen wel maar 3 maand geldig, maar daarvoor kan je bijv. elke maand een update commando van draaien. Scheelt weer flink vergeleken met die dure certificaten van vroeger ;)

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #9 Gepost op: 13 juni 2016, 22:21:18 »
Dat kan tegenwoordig gratis! :) Via Let's Encrypt ( https://letsencrypt.org/ ), (een organisatie waar oa Google aan heeft bijgedragen. Dus gewoon te vertrouwen). Ik weet niet hoeveel kennis je van servers e.d. hebt, maar is best makkelijk te installeren. Certificaten zijn daar alleen wel maar 3 maand geldig, maar daarvoor kan je bijv. elke maand een update commando van draaien. Scheelt weer flink vergeleken met die dure certificaten van vroeger ;)

Dit is niet echt mijn afdeling, maar ik ga het doorsturen naar de collega die daar meer kaas van heeft gegeten. Bedankt! :)

Offline MCS2000

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 208
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #10 Gepost op: 17 juni 2016, 08:37:12 »
Zijn jullie geholpen met een Motorola GM340 VHF mobilofoon?
Groeten, Martijn

Offline pd3hbr

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 19
    • p2kflex
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #11 Gepost op: 17 juni 2016, 10:01:51 »
Hoi ,

Daar zijn wij zeker mee geholpen ...
Heel graag zelfs ...

Groeten Hans

Offline MCS2000

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 208
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #12 Gepost op: 17 juni 2016, 12:40:57 »
Dat gaan we regelen.  ;)
Groeten, Martijn

Offline enrico1972

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 69
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #13 Gepost op: 21 juni 2016, 21:52:32 »
Misschien is het toch handig om bij benadering aan te geven wat er nog nodig is qua bedrag en met welke minimale bijdrage jullie al blij zijn.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Sponsoring t.b.v. P2KFLEX
« Reactie #14 Gepost op: 21 juni 2016, 22:05:18 »
Misschien is het toch handig om bij benadering aan te geven wat er nog nodig is qua bedrag en met welke minimale bijdrage jullie al blij zijn.

Het is hetzelfde als met een goed doel. Elke euro is meegenomen en hoe meer hoe beter. Alles wat we meer krijgen dan we direct nodig hebben kunnen we gebruiken als buffer, of om wat spullen op reserve aan te schaffen. Daarom is er ook niet echt een bedrag te noemen, het is gewoon wat een ieder er voor over heeft. Ga een paar keer uit eten, geef geen fooi maar schenk het aan p2kflex :) :)