Auteur Topic: Metro  (gelezen 2499 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline gerrit63

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 768
Metro
« Gepost op: 28 januari 2009, 08:20:09 »
Goededag allemaal,het volgende.
Ik reis regelmatig met de metro van rotterdam cs naar hoogvliet,ik vraag mij af zou er dekking zijn in de metro lijn,ik heb nog geen meldingen ontvangen daar.
Terwijl in de ondegrondse parkeergarages de ontvangst goed is,voor hulpverleners is dit wel belangrijk.
Ik weet natuurlijk wel niet overal is 100%dekking.

vrg gerrit

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Metro
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2009, 10:58:41 »
Citaat van: "gerrit63"
Ik reis regelmatig met de metro van rotterdam cs naar hoogvliet,ik vraag mij af zou er dekking zijn in de metro lijn,ik heb nog geen meldingen ontvangen daar.
Terwijl in de ondegrondse parkeergarages de ontvangst goed is,voor hulpverleners is dit wel belangrijk.
Ik weet natuurlijk wel niet overal is 100%dekking.

Je zegt het zelf al, 100% dekking is onmogelijk. Ondergronds kun je er al vrij snel vanuit gaan dat er geen dekking is. Voor C2000 zullen er dan voorzieningen worden aangebracht, er moet immers wel gecommuniceerd kunnen worden tijdens calamiteiten. Voor P2000 moet je je echter afvragen in hoeverre het waarschijnlijk is dat oproepbare hulpverleners zich in zo'n zwart gebied bevinden. Naar mijn bescheiden mening is die kans in de Rotterdamse metro te verwaarlozen en zou het geldverkwisting zijn om extra voorzieningen aan te brengen...

Groeten, Peter.

Offline gerrit63

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 768
Re: Metro
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2009, 12:02:54 »
ja hunter die extra voorzieningen aan te brengen is denk ik toch niet nodig.
En als de p2000 geen bereik heeft dan zal c2000 het wel overnemen zoals je zei .
Ik moet wel zeggen dat de ontvangst op de pager over het algemeen heel goed is,zelfs een ritje randstad groningen is onderweg geen probleem,is er eigenlijk wel een probleem gebied?.misschien de veluwe?
In een topic hier wel eens iets over gelezen,ik dacht dat het toen richting midden-oost nederland was dacht ik?
Maar goed bedankt voor je reactie.