Auteur Topic: Hulpdiensten  (gelezen 4895 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline vonleeuwen

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Hulpdiensten
« Gepost op: 20 december 2008, 13:54:05 »
Hallo allemaal,

ik heb niet zoveel verstand van scanners en daarom vraag ik het volgende,

Kun je via het P2000 netwerk nog steeds hulpdiensten (Politie, brandweer, ambulance) horen? Of alleen maar de scheepvaart?

Mvg, VonLeeuwen

Offline RS

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2243
Re: Hulpdiensten
« Reactie #1 Gepost op: 20 december 2008, 15:15:34 »
Citaat van: "vonleeuwen"
Hallo allemaal,

ik heb niet zoveel verstand van scanners en daarom vraag ik het volgende,

Kun je via het P2000 netwerk nog steeds hulpdiensten (Politie, brandweer, ambulance) horen? Of alleen maar de scheepvaart?

Mvg, VonLeeuwen

Geen van beide.

Offline PE7EB

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 454
  • QTH Alkmaar JO22jp
Re: Hulpdiensten
« Reactie #2 Gepost op: 20 december 2008, 15:37:30 »
Citaat van: "RS"
Geen van beide.

Geweldig antwoord getuigend van een gebrek aan inlevings vermogen :?



P2000 is een open alarmeringssysteem op basis van digitale informatie.

Met open bedoel ik dat de informatie niet versleuteld is, en met behulp van eenvoudige middelen zichtbaar is te maken.

Voor gesproken informatie gebruiken de hulpdiensten het wel versleutelde C2000 netwerk.

Er is nog steeds wat te horen met een scanner, lees daar de diverse rubrieken op dit forum maar eens op na.

Suc6,

Eric
73 es gud dx de eric pe7eb k

Offline RS

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2243
Re: Hulpdiensten
« Reactie #3 Gepost op: 20 december 2008, 17:35:18 »
Citaat van: "PE7EB"
Citaat van: "RS"
Geen van beide.

Geweldig antwoord getuigend van een gebrek aan inlevings vermogen :?

Hoe zo? Het is een kort maar krachtig en volledig juist antwoord op de vraag. Op P2000 kun je niet meeluisteren met hulpdiensten en scheepvaart. Bovendien is het nooit mogelijk geweest via P2000 mee te luisteren met hulpdiensten.

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4914
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Hulpdiensten
« Reactie #4 Gepost op: 20 december 2008, 20:03:03 »
Citaat van: "RS"
Hoe zo? Het is een kort maar krachtig en volledig juist antwoord op de vraag.

Een ballonvaarder is verdwaald. Hij ziet iemand op de grond en roept naar beneden: 'Waar ben ik?'. Antwoordt de man op de grond: 'In een ballon'.

Roept de ballonvaarder: 'Jij werkt zeker bij een helpdesk?' Verbaasd antwoordt de man op de grond 'Ja, maar hoe weet jij dat?' Roept de ballonvaarder: je geeft me een kort en krachtig en volledig juist antwoord op de vraag, en ik kan er niets mee'. :P

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Hulpdiensten
« Reactie #5 Gepost op: 20 december 2008, 21:23:01 »
Nou Ron, heb je zonder je het weet nog promotie gemaakt ook. Helpdeskmedewerker whaha :)

Groeten, Peter.

Offline RS

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2243
Re: Hulpdiensten
« Reactie #6 Gepost op: 20 december 2008, 22:00:13 »
Citaat van: "hunter"
Nou Ron, heb je zonder je het weet nog promotie gemaakt ook. Helpdeskmedewerker whaha :)

Groeten, Peter.

Da's dan m'n 4e functie. Ik heb het nog nooit zo druk gehad met baantjes :):) Maar, goed, in baan 1 probeer ik jonge mensen zover te krijgen dat ze vragen wat ze eigenlijk weten willen, dus m'n antwoord mag je zien -als je daar de behoefte toe hebt- als beroepsdeformatie.

Offline vonleeuwen

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Re: Hulpdiensten
« Reactie #7 Gepost op: 21 december 2008, 10:57:32 »
Oke,
Ik zal even op dit forum wat dingen zoeken :)
Bedankt allemaal.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Hulpdiensten
« Reactie #8 Gepost op: 21 december 2008, 11:13:20 »
Citaat van: "vonleeuwen"
Oke,
Ik zal even op dit forum wat dingen zoeken :)
Bedankt allemaal.

Dit forum is er inderdaad ook voor om van onderwerpen die ter sprake gekomen zijn bijzonderheden, voor en tegen nog eens op je gemak na te lezen. Met de optie: Zoeken (bovenaan de pagina)  kom je er in de meeste gevallen wel uit. Soms lukt het niet om bij de eerste de beste poging BINGO te kunnen roepen, maar als je andere trefwoorden neemt lukt het meestal wel.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Hulpdiensten
« Reactie #9 Gepost op: 28 december 2008, 13:33:55 »
Citaat van: "RS"
Citaat van: "hunter"
Nou Ron, heb je zonder je het weet nog promotie gemaakt ook. Helpdeskmedewerker whaha :)

Groeten, Peter.

Da's dan m'n 4e functie. Ik heb het nog nooit zo druk gehad met baantjes :):) Maar, goed, in baan 1 probeer ik jonge mensen zover te krijgen dat ze vragen wat ze eigenlijk weten willen, dus m'n antwoord mag je zien -als je daar de behoefte toe hebt- als beroepsdeformatie.

Ik dacht dat een leraar altijd vroeg, waar hij allang een antwoord op wist  ;)
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline RS

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2243
Re: Hulpdiensten
« Reactie #10 Gepost op: 28 december 2008, 17:40:19 »
Citaat van: "vuurvreter63"
Citaat van: "RS"
Citaat van: "hunter"
Nou Ron, heb je zonder je het weet nog promotie gemaakt ook. Helpdeskmedewerker whaha

Groeten, Peter.

Da's dan m'n 4e functie. Ik heb het nog nooit zo druk gehad met baantjes :):) Maar, goed, in baan 1 probeer ik jonge mensen zover te krijgen dat ze vragen wat ze eigenlijk weten willen, dus m'n antwoord mag je zien -als je daar de behoefte toe hebt- als beroepsdeformatie.

Ik dacht dat een leraar altijd vroeg, waar hij allang een antwoord op wist  ;)

Tuurlijk Hielke, het is denk ik ook de bedoeling dat ik het antwoord ken :):) , maar dat neemt niet weg dat het heel goed is als leerlingen zelf leren de juiste vraag te stellen. Ik heb liever dat zij ze aan mij stellen, dan dat ik dat aan hen doe!

Offline HansH

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1238
    • http://www.hansenmary.nl
Re: Hulpdiensten
« Reactie #11 Gepost op: 29 december 2008, 07:03:59 »
Citaat van: "vuurvreter63"
Citaat van: "RS"
Citaat van: "hunter"
Nou Ron, heb je zonder je het weet nog promotie gemaakt ook. Helpdeskmedewerker whaha :)

Groeten, Peter.

Da's dan m'n 4e functie. Ik heb het nog nooit zo druk gehad met baantjes :):) Maar, goed, in baan 1 probeer ik jonge mensen zover te krijgen dat ze vragen wat ze eigenlijk weten willen, dus m'n antwoord mag je zien -als je daar de behoefte toe hebt- als beroepsdeformatie.

Ik dacht dat een leraar altijd vroeg, waar hij allang een antwoord op wist  ;)

Nee natuurlijk niet. Wat een leraar weet hoeft ie niet te vragen. Alleen alle dingen die hij wel graag wil weten zal hij vragen. :P