Auteur Topic: Gelderland midden  (gelezen 3078 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Edje

  • Gast
Gelderland midden
« Gepost op: 29 december 2007, 13:56:17 »
Ik zie bij brandweer gelderland midden een lichtkrant rac staan... wie weet wat dat inhoud.... en is er iemand die weet of er een monitorcode is van gelderland midden...

Groetjes, en een fijne jaarwisseling.

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: Gelderland midden
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2007, 14:24:36 »
Citaat van: "Edje"
Ik zie bij brandweer gelderland midden een lichtkrant rac staan... wie weet wat dat inhoud.... en is er iemand die weet of er een monitorcode is van gelderland midden...

Groetjes, en een fijne jaarwisseling.

Daar kan men de melding op zien in de meldkamer, monitorcode nog niet gezien misschien dat die nog komt.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7559
  • PE1RFR
Re: Gelderland midden
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2007, 19:47:59 »
Citaat van: "Tom(zulu10)"
Daar kan men de melding op zien in de meldkamer, monitorcode nog niet gezien misschien dat die nog komt.

Dat is in veel gevallen natuurlijk hetzelfde, aangezien men de meldingen monitort op de lichtkrant.
Of zou je, als men de lichtkrantcode ooit altijd mee gaat sturen, deze code ineens monitorcode gaan noemen?  ;)

Groeten, Peter.

Edje

  • Gast
Re: Gelderland midden
« Reactie #3 Gepost op: 29 december 2007, 19:51:44 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "Tom(zulu10)"
Daar kan men de melding op zien in de meldkamer, monitorcode nog niet gezien misschien dat die nog komt.

Dat is in veel gevallen natuurlijk hetzelfde, aangezien men de meldingen monitort op de lichtkrant.
Of zou je, als men de lichtkrantcode ooit altijd mee gaat sturen, deze code ineens monitorcode gaan noemen?  ;)

Nou, weet je het gaat me er meer om als er een monitor code is, dan heb je natuurlijk heel gelderland midden te pakken.

Groetjes