Auteur Topic: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor  (gelezen 78949 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #120 Gepost op: 31 maart 2018, 14:03:36 »
Nieuwe optie (nog in testfase); het via de site door kunnen geven van onbekende capcodes. Onbekende capcodes veschijnen in het paars, klik erop en je kunt een benaming opgeven welke wij dan weer ontvangen. Verschijnt de popup ten alle tijden zichtbaar (+/- in het midden van het scherm? Krijg je een foutmelding bij opslaan (enter)? Er wordt nog gewerkt aan een terugkoppeling "Bedankt", of zoiets, maar nu gaat het even puur om de basisfunctionaliteit.

https://monitor.p2kflex.nl/test

Wellicht ten overvloede; je kunt gewoon een willekeurige benaming / tekst opgeven, het gaat er op dit moment slechts om of het goed werkt, niet om de juistheid van die benamingen, dat komt in de definitieve versie wel ;)

Offline Tom-

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 473
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #121 Gepost op: 31 maart 2018, 14:28:26 »
Is het een idee om van de capcode een link te maken die alle berichten voor die capcode (van de laatste x dagen, dus wat er beschikbaar is) laat zien?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #122 Gepost op: 31 maart 2018, 14:47:33 »
Is het een idee om van de capcode een link te maken die alle berichten voor die capcode (van de laatste x dagen, dus wat er beschikbaar is) laat zien?

Ik snap wat je bedoelt, maar in de huidige opzet is dat even wat lastig denk ik, wel bestaat de mogelijkheid in de HDB om op een capcode te klikken :

https://monitor.p2kflex.nl/hdb/

Een klik kan maar 1 actie uitvoeren, dus in de HDB is dat het zoeken op capcode en op de reguliere pagina's wordt dat (als alles goed werkt) de nieuwe popup bij onbekende codes

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #123 Gepost op: 11 april 2018, 20:29:06 »
Graag nogmaals jullie aandacht voor de "capcodepopup", er draait nu een vernieuwde/verbeterde versie. Hopelijk behoren de foutmeldingen tot het verleden en men krijgt een bedankmelding na het invullen.

AUB nogmaals testen, willekeurige benamingen / teksten opgeven en problemen melden, bij voorbaat dank :)

https://monitor.p2kflex.nl/test

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #124 Gepost op: 15 april 2018, 20:18:17 »
Misschien wel/niet gemerkt, maar de eerder gemelde optie waarmee onbekende capcodes online gemeld kunnen is inmiddels live. Hetzelfde geldt voor onbekende roepnummers :) Eigenlijk wel het verzoek voor leden van dit forum om het ook zoveel mogelijk via dit forum te laten verlopen zodat er discussie mogelijk blijft. De online optie is redelijk anoniem en daarmee eigenlijk meer bedoeld als snel en laagdrempelig voor insiders die zichzelf liever niet zo snel prijs geven. Echter; mochten er nog tips/suggesties zijn, laat het even weten!

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21595
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #125 Gepost op: 16 april 2018, 07:43:40 »
Ik kan klikken op een onbekend roepnummer wat ik wil, er verschijnt geen enkele optie om het online te melden.
Edit; dat was in Firefox. In Chrome lukte het wel.

Offline Tom-

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 473
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #126 Gepost op: 16 april 2018, 08:08:39 »
Hier hetzelfde. Firefox console zegt:
TypeError: _0x3cdfx8 is undefined

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #127 Gepost op: 16 april 2018, 09:54:11 »
Bedankt voor de melding. Een en ander is getest in Chrome en IE, beiden zouden goed moeten werken. Firefox heb ik zelf niet draaien, maar ik ga het doorgeven aan de ontwikkelaar.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #128 Gepost op: 17 april 2018, 18:45:25 »
Misschien wel/niet gemerkt, maar de eerder gemelde optie waarmee onbekende capcodes online gemeld kunnen is inmiddels live. Hetzelfde geldt voor onbekende roepnummers :) Eigenlijk wel het verzoek voor leden van dit forum om het ook zoveel mogelijk via dit forum te laten verlopen zodat er discussie mogelijk blijft. De online optie is redelijk anoniem en daarmee eigenlijk meer bedoeld als snel en laagdrempelig voor insiders die zichzelf liever niet zo snel prijs geven. Echter; mochten er nog tips/suggesties zijn, laat het even weten!

Offline SeaSparks

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 160
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #129 Gepost op: 10 augustus 2018, 23:13:03 »
Is het een idee om naast de keuze om het STH, AND e.d. ook een vinkje te maken voor de paar drone-teams?

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #130 Gepost op: 25 maart 2019, 15:00:56 »
09:24:33 25-03-19GROUP-1P 1 BNH-01 Voorzorg Ugs A Postduifweg Schiphol 12-1293 12-9230 BRW2AFO
0106520BRW Kennemerland (OvD Zuid)
0108301BRW Kennemerland (Schiphol Sloten) (AFO)
0108311BRW Kennemerland (Schiphol Sloten) (Blusploeg)
0108381BRW Kennemerland (Schiphol Sloten) (Lichtkrant)
0127800BRW Kennemerland (VOS) (Infocode)
0127025BRW Kennemerland (VRK Fotograaf Hoofddorp)

Geen vermelding meer met rode vlakjes dat het hier gaat om een Vooralarm/VOS en ook niet meer in het INC gedeelte van de website.
En mocht dat terug komen dan wil ik voorstellen om de tekst van 'VOS' aan te passen. Een vooralarm is namelijk een wezenlijk verschil ten opzichte van een VOS. Rode lijn is wel dat dit beide een luchtvaartgerelateerd incident op Schiphol is.
Misschien iets van 'luchtvaart incident' of 'vliegtuig alarm' ?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #132 Gepost op: 25 maart 2019, 19:53:48 »
Zie: https://www.facebook.com/p2kflex/posts/2346286075389924

Dank je wel. Had ik niet gezien op FB.

Maar getuige de alarmering van vanmorgen nog niet aangepast?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #133 Gepost op: 25 maart 2019, 21:28:27 »
Wel aangepast, maar blijkbaar komen die teksten niet overeen...

Offline Bernt

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1851
Re: Aanpassingen / doorontwikkeling p2kflex monitor
« Reactie #134 Gepost op: 7 april 2019, 13:17:55 »
(ZR GROOT) Midden en West Brabant