Auteur Topic: Jupiter Pro V7.1 programmeersoftware gezocht  (gelezen 2961 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Edwin uit 070

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 710
Jupiter Pro V7.1 programmeersoftware gezocht
« Gepost op: 25 december 2016, 09:33:08 »
In de oude doos vol oude dingen  8) vond ik nog een Jupiter Pro V7.1 pager inclusief de programmeerunit.

Ik ben op zoek naar de software, maar kan die nergens vinden op Internet (op 1 site na, maar na downloaden blijkt het zip bestand corrupt te zijn). Weet iemand waar die software nog te downloaden is, of heeft iemand die software nog?

Is deze pager heel toevallig ook te programmeren met de USB-programmer voor de Jupiter V9.1?

Alvast bedankt voor alle reacties, groetjes,
Ed

Online www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Jupiter Pro V7.1 programmeersoftware gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2016, 17:11:11 »
Stuur even een email aan info at semafoonwinkel puntje nl

Offline Edwin uit 070

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 710
Re: Jupiter Pro V7.1 programmeersoftware gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2017, 19:10:16 »
Software is ondertussen binnen, dank daarvoor!

Programmer aangesloten op de enige computer in huis waar nog een "ouderwetse" printerpoort op zit. Bij het starten van de software gaat er een rood ledje op de programmer branden, dus ik ga er gemakshalve van uit dat het ding gezien wordt. Probeer ik de pager te programmeren, dan krijg ik "read errors".

Het is alweer jaren geleden dat ik deze oude technologie gebruikt heb  8) en ik weet niet meer precies hoe e.e.a. nog op te lossen is. In de software is niks in te stellen aan poortinstellingen. Moest je dan in je computer iets aanpassen, of moet de pager in een bepaalde instelling, of uitgeschakeld zijn?

Pager is ooit in het water gevallen. Hij werkt echter nog steeds, al had het display de eerste paar dagen wat moeite om weer op gang te komen. Maar het zou zomaar kunnen dat er in de hardware iets beschadigd is of bijvoorbeeld de programmeerkontaktjes geoxideerd zijn.

Nog iemand tips? Ik ga er niet al te veel tijd aan besteden, kan altijd nog op zoek gaan naar een leuk, modern tweedehandsje  ;D