Auteur Topic: motorola dp4401  (gelezen 8738 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline mechteld

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
motorola dp4401
« Gepost op: 31 mei 2015, 00:24:25 »
Vraagje, ben op zoek naar tech info van dit model. Alle specs.
tevens of dit apparaat op de standaard 16kanalen van bv kenwood te zetten is.al mag het offi niet.
Als er iemand kan programeren en helpen dan graag. Uiteraard tegen gepaste vergoeding of een exemplaar.
Weet iemand hoeveel vermogen dit ding heeft. Er word gesproken in folders over 1 en 5 watt, dus wat is het nu?

Offline Edgar

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 117
PD3EPM

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 320
Re: motorola dp4401
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2015, 10:28:19 »
Kenwood kanalen is geen probleem, je zult alleen iemand moeten hebben die het vermogen voor je kan terugregelen naar 0,5 Watt (kan ik hier in Zwolle voor je doen) als je dat hebt laten doen mag je hem tegenwoordig legaal(!!) Op de pmr 446 gebruiken. Standaard vermogen staat op 1 watt laag vermogen en 4 (UHF) of 5 (VHF) watt hoog vermogen; dit kun je kiezen in de cps (programmeersoftware) als je hem aan het programmeren bent.
Specs kun je inderdaad het best op google vinden, overige vragen kan ik merendeels wel voor je beantwoorden.
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)

Offline mechteld

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Re: motorola dp4401
« Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2015, 14:12:25 »
Het kabeltje om te programeren kost 75 en de software volgens mij 150 maar ik heb er geen kaas van gegeten qua instellingen.
is het moeilijk of beter uitbesteden?
De antenne is uhf staat erop.
Wat is de pmr kanalen dan? En zend dat ding op drie vermogens uit? En als ik van 0,5 watt naar1 of meer ga maakt dat heel veel uit?
Ik kan nml 10 van deze dingen kopen in faillissement maar de prijs is redelijk maar er komt  mss teveel aan kosten bij.

Offline r0n.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 559
  • Eiland Tholen, Zeeland.
    • Dwarsliggen, kritiek op de maatschappij, bedrijven, instellingen en overheid
Re: motorola dp4401
« Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2015, 15:11:49 »
je zult alleen iemand moeten hebben die het vermogen voor je kan terugregelen naar 0,5 Watt

Het ging in de regeling toch om uitgestraald vermogen?
De gemiddelde helical antenne verzwakt 6dB, dan zou 2 Watt aan de antenne geleverd mogen worden.