Buiten de meldingen op mijn smartphone komen deze ook binnen op mijn smartwatch, een Garmin Fenix 6X pro.
Als ik een melding via de Bot binnen krijg dan ontkom ik er niet aan om te scrollen, bij de meeste meldingen dan. Het mooiste is natuurlijk als de melding in een keer in zijn geheel in het scherm komt te staan. Ik wil ook nog weleens op mijn smartwatch kijken welke gespreksgroep het betreft als ik onderweg ben naar de kazerne.
Voor de beeldvorming, als ik een melding binnenkrijg dan staat er bovenaan ‘P2000bot’, daaronder ‘melding brandweer’, daaronder het brandweerauto’tje en daaronder de melding. Zie
https://ibb.co/n6Jvz5ZAls ‘melding brandweer’ en het brandweerauto’tje niet meer in het bericht zijn opgenomen, of desnoods achteraan, zouden de meeste meldingen in een keer in het display van de smartwatch kunnen staan. Je ziet immers aan de melding voor welke discipline deze bedoeld is.
Hebben meer gebruikers dit ‘probleem’? En hoe staan jullie er tegenover als deze twee items weggehaald of verplaatst worden? Zijn er wellicht andere opties?