Auteur Topic: Frequentie's haarlem stadion  (gelezen 2603 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline <<jeroen>>

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 122
Frequentie's haarlem stadion
« Gepost op: 7 maart 2007, 09:41:35 »
weet iemand de Frequentie's die gebruikt weorden bij het haarlemse stadion?

paul19622

  • Gast
Re: Frequentie's haarlem stadion
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2007, 18:14:41 »
Citaat van: "<<jeroen>>"
weet iemand de Frequentie's die gebruikt weorden bij het haarlemse stadion?

Wat dacht je ervan om je scanner zelf eens te laten zoeken dan merk of hoor je het vanzelf.

Offline <<jeroen>>

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 122
Re: Frequentie's haarlem stadion
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2007, 18:17:06 »
Citaat van: "paul19622"
Citaat van: "<<jeroen>>"
weet iemand de Frequentie's die gebruikt weorden bij het haarlemse stadion?

Wat dacht je ervan om je scanner zelf eens te laten zoeken dan merk of hoor je het vanzelf.

zis deze site er nie om elkaar te helpen.. het lijkt wel of je niets meer mag vragen tegenwoordig...

Gert Jan

  • Gast
Re: Frequentie's haarlem stadion
« Reactie #3 Gepost op: 7 maart 2007, 19:15:46 »
Idd, waarom er zo vijandig gereageerd moet worden de laatste tijd is me een groot raadsel.
Als er iemand netjes vraagt of een bepaalde frequentie van iets bekend is wordt gelijk met Google gegooid en wordt je voor luie aap uitgemaakt, echt niet normaal.
Kennelijk is het mode om informatie voor jezelf te houden tegenwoordig, helaas wordt even vergeten dat alleen door samenwerken meer mogelijk is, beetje jammer, om maar met een oud dictatortje te spreken.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2149
Re: Frequentie's haarlem stadion
« Reactie #4 Gepost op: 8 maart 2007, 07:33:29 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Idd, waarom er zo vijandig gereageerd moet worden de laatste tijd is me een groot raadsel.
Als er iemand netjes vraagt of een bepaalde frequentie van iets bekend is wordt gelijk met Google gegooid.

Google (lees: zoekmachine) kan op heel veel vragen een antwoord geven zo ook op vragen over frequenties. Er gingen wel wat meer dan èèn topic aan vooraf voordat deze reactie geplaatst werd. En dan heb ik het idee dat er gedacht wordt "Hmmm, wat is leuk om te beluisteren? Oh ja dat! Meteen vragen op het Scannerforum, die weten alles!!!"

Citaat van: "Gert Jan Faas"
en wordt je voor luie aap uitgemaakt, echt niet normaal.

Ja, daar ben ik het ook niet mee eens. Dat had anders geformuleerd kunnen worden.

Citaat van: "Gert Jan Faas"
Kennelijk is het mode om informatie voor jezelf te houden tegenwoordig, helaas wordt even vergeten dat alleen door samenwerken meer mogelijk is, beetje jammer, om maar met een oud dictatortje te spreken.

Er wordt hier alles behalve informatie achter gehouden!
Samenwerken bestaat voor een groot deel ook uit zelfinitiatief. En dat ontbreekt nog weleens.