Frequenties > Scheepvaart

Info over locaties stations en schepen KNRM

(1/62) > >>

Bleij:
Onderstaande linken (bijgewerkt: 30-11-2016) geven beeld van de huidige KNRM stations en de aanwezige reddingboten.

KNRM stations in Nederland

https://www.knrm.nl/waar-is-de-knrm

KNRM reddingboten

https://www.knrm.nl/waar-is-de-knrm/reddingboten

leendert:
Ijmuiden vaart met de Koos van Messel ipv Arie Visser typefoutje denk.

De Huibert Dijkstra van Vlieland is total loss, dus die is uit de vaart.

De Narwal van Den Oever is een reserve boot geworden.

Ouddorp krijgt de Bruinvis, want de Griend is afgekeurd.

Ten slotte had ik ook nog een vraag is het zeker dat er een nieuw station op de westerschelde komt?

Ow jah en Den Helder krijgt volgend jaar een nieuwe reddingboot namelijk de Joke Dijkstra.

Station urk staat er nog niet tussen

En de Coen Oberman van Callantsoog moet met een K.

Ik hoop je hiermee een beetje te helpen groeten.

paassens:

--- Citaat van: "leendert" ---Ten slotte had ik ook nog een vraag is het zeker dat er een nieuw station op de westerschelde komt?
--- Einde van citaat ---

Michel mag mij verbeteren maar, volgens omroep Zeeland en de KNMR wel dit alles naar aanleiding van de ongelukjes de afgelopen tijd.

Heb toevallig afgelopen weekend hier ook iets over gehoord bij de Zandvlietsluis{B}

leendert:
ok interresant ik had dit niet verwacht van de KNRM om zover naar "binnen" te gaan, maar ja misschien is het finnancieel wel positief als het onder druk van de overheid gebeurd.

Bleij:
Dank voor je mail Leendert, inmiddels aangepast.

Vrijdag (de 30e september) zal de KNRM de beredenering onderbouwen waarom een nieuw station moet komen in Zeeland. Met name door de nieuw te bouwen jachthavens aan de oostelijke kant van de Westerschelde en de steeds terugkerende incidenten zoals vorige week geeft aanleiding tot het opzetten van een nieuw KNRM station.

Voor de Zeemanshoop (Breskens) is het te ver varen om steeds richting het Nauw van Bath te moeten gaan, aldus de KNRM . . . . .  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie