Auteur Topic: Jupiter Pro (V9.1) P2000 pager  (gelezen 3481 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline MaxT

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Jupiter Pro (V9.1) P2000 pager
« Gepost op: 8 januari 2017, 12:12:24 »
Hallo allemaal,

Ik wil graag een Jupiter Pro (V9.1) P2000 pager aanschaffen, nou had ik eerst een aantal vragen:
(Ik ben helemaal nieuw in de pager wereld, deed het hiervoor altijd via een website alleen werkt zo onduidelijk, dus alvast sorry als sommige vragen dom overkomen)  

- Wat zijn jullie ervaringen met de Jupiter Pro (V9.1) P2000 pager?
- Raden jullie de installatie set (los bestellen) aan?
- Hoelang gaat de batterij mee?
- Kun je zelf je sounds instellen?
- Ik zie dat je p1, p2 enz kunt ingeven mbt de geluid/tril functie, maar bij elke melding zelf staat toch ook de urgentie van de melding? Dus dat staat toch los van elkaar?
- Krijg je op een pager alleen de meldingen door van de capcodes die jij zelf hebt ingesteld?
- Staan bij meldingen van de ambulance ook codes zoals bij de brandweer bv. gaslek?
- En als je in een andere regio zit, je hebt bv meldingen/ capcodes van Goes ingesteld op de pager, en je zit toevallig in Friesland, krijg je dan gewoon de meldingen van Goes?
- Staan bij de melding huisnummers?
- En is 16 capcodes niet weinig? Want als je de capcode van de meldkamer invoert kun je volgens mij de hele dag meldingen afdrukken omdat je dan alle meldingen van de meldkamer krijgt. Maar als je de capcodes van de ambulance/brandweer/ en de grip los invoert, zit je al snel aan de 16. Of klopt het niet wat ik zeg?

Sorry als ik veel vragen stel, Haha, maar wil graag van tevoren goed geïnformeerd zijn...

Alvast bedankt!

Groetjes,
Max

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Jupiter Pro (V9.1) P2000 pager
« Reactie #1 Gepost op: 8 januari 2017, 12:26:48 »
- Wat zijn jullie ervaringen met de Jupiter Pro (V9.1) P2000 pager?
  Wij verkopen deze al jaren, probleemloos. Zeer goed reacties van klanten.

- Raden jullie de installatie set (los bestellen) aan?
  Niet perse nodig, hij is 90% handprogrammeerbaar.
  Eenmaal goed ingesteld, werkt het goed.
  Wel handig wanneer je vaak van regio wisselt, of echt alles zelf wil kunnen instellen zoals welkomsttekst, maildrop etc.

- Hoelang gaat de batterij mee?
  1 tot 1,5 maand. De 1e keer iets korter, omdat je er veel mee "speelt".

- Kun je zelf je sounds instellen?
  Per code instelbaar. Via software vooraf te beluisteren. 2 Toonladders, en stil.

- Ik zie dat je p1, p2 enz kunt ingeven mbt de geluid/tril functie, maar bij elke melding zelf staat toch ook de urgentie van de melding? Dus dat staat toch los van elkaar?
  Je kunt een code op prio zetten = piep altijd, ookal staat de pager op trillen/stil.

- Krijg je op een pager alleen de meldingen door van de capcodes die jij zelf hebt ingesteld?
  Correct, met woordfilter kun je ook speciale functies zoals appart geluid instellen.
  Bijv.  hard geluid bij eigen woonplaats in melding van lifeliner of ambu.

- Staan bij meldingen van de ambulance ook codes zoals bij de brandweer bv. gaslek?
  Beperkt, ambu is adres + huisnummer, soms AED notificatie.

- En als je in een andere regio zit, je hebt bv meldingen/ capcodes van Goes ingesteld op de pager, en je zit toevallig in Friesland, krijg je dan gewoon de meldingen van Goes?
  Correct, werkt landelijk.

- Staan bij de melding huisnummers?
  Jazekers.

- En is 16 capcodes niet weinig? Want als je de capcode van de meldkamer invoert kun je volgens mij de hele dag meldingen afdrukken omdat je dan alle meldingen van de meldkamer krijgt. Maar als je de capcodes van de ambulance/brandweer/ en de grip los invoert, zit je al snel aan de 16. Of klopt het niet wat ik zeg?
  Nee, slim programmeren. 16 Codes is ruim voldoende.
  Tenzij men voor de ambu/brw geen monitorcode heeft, zoals in BBN. Dan is 16 erg weinig.
  Hangt ervan waar je woont.

Wij doen het voorprogrammeren gratis, dan heb je de programmer niet nodig.
Iets aanpassen is dan heel snel gedaan.
Woon je in een regio met monitorcode voor de ambu, dan stellen we een woordfilter in.
Ook voor de heli's.
In overleg met klant, kan dat middels maildrop (leggen we dan uit).
Eigen woonplaats krijgt apart alarmgeluid.
Naam kan als welkomsttekst etc.