Auteur Topic: Terug van weggeweest  (gelezen 2552 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Soundwave

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 41
Terug van weggeweest
« Gepost op: 20 juli 2021, 13:07:11 »
Hallo allemaal!

Mijn naam is Ed. Ooit eerder lid geweest van dit forum maar destijds gestopt met de hobby. Het begon toch weer te kriebelen en nu speur ik weer de ether af gewapend met een Uniden 3600XLT en enkele SDR stickjes. Vooral het ontdekken van frequenties met Close Call heb ik gemist. Ik heb ook sinds vandaag een Frequentie Database account en zal proberen de frequenties in mijn regio actueel te houden.

Groetjes,

Ed
Uniden UBCD3600XLT | SMT WCH-250X | Nooelec NESDR | Wireless USB DVR 601 | Eachine ROTG02

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21596
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Terug van weggeweest
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2021, 13:39:28 »
Welkom terug Ed, veel luisterplezier en ik zie je input in de database wel verschijnen.

Online www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Terug van weggeweest
« Reactie #2 Gepost op: 20 juli 2021, 13:44:38 »
Welkom terug ! Grt. Werner.

Online Bleij

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 2870
  • Bleij met de UBCD 3600
    • Zeeuwse scannerfrequenties e.o.
Re: Terug van weggeweest
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2021, 14:06:45 »
Hoi Ed,

Welkom terug op het scannerforum, veel (luister)plezier!!

Groeten van Michel
Groeten van Michel

Luistervink12

  • Gast
Re: Terug van weggeweest
« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2021, 17:35:52 »
Hallo ook ik wil , mij even opnieuw voorstellen aan nieuwe leden ,maar ook oude leden mijn  gewone naam is marcel en woon in Noordwijk, door omstandigheden ben ik een tijd niet  online geweest waaronder  sterfgevallen in de onze familie, s etc  wat mij diep geraakt heeft dit ooit ook de reden dat ik me opnieuw aangemeld heb en ook weer met scanner luisteren te beginnen om t verleden te vergeten mijn scanner is de uniden ubc 125 xlt en bevalt prima  .   P.s   is de chat side er niet meer

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4903
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Terug van weggeweest
« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2021, 17:41:57 »
Vervelend om te lezen, gecondoleerd.

Moderators en beheerders kunnen je helpen om met je oude account in te loggen. Het is niet de bedoeling om je opnieuw aan te melden. Bovendien is dit niet de eerste keer dat je dat doet. Ik ga dit account verwijderen en stuur de inloggegevens van je oude account naar je nieuwe e-mailadres.

De chat is pas beschikbaar na 10 berichten van jouw hand. Als je met je oude account inlogt, is de chat gewoon zichtbaar.