Auteur Topic: Steuntje in de rug voor Johan Beck  (gelezen 25935 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Gepost op: 7 april 2018, 16:52:36 »
Beste leden,

Dit topic zou niet zichtbaar mogen zijn voor Johan Beck en discretie aangaande de inhoud hiervan wordt bijzonder op prijs gesteld om dit als verrassing te kunnen houden.

Zoals Johan zelf al heeft aangegeven verkeert hij momenteel in een emotionele achtbaan :

In verband met het overlijden van mijn vader deze morgen en de ziekte van mijn vrouw (vandaag de eerste bestraling) zal de database minimaal worden bijgewerkt.

Tezamen met een aantal 'oude' scannervrienden ben ik een inzameling gestart om wat geld bij elkaar te krijgen om Johan en zijn vrouw, indien het wat beter met haar gaat, iets leuks te kunnen bieden zoals een verblijf op een vakantiepark (tegoedbon voor Landal?) en een bos bloemen, alles afhankelijk van de animo voor dit initiatief. Zoals de meesten van jullie weten zet hij zich al jaren enorm in voor de scannerwereld, niet in de laatste plaats met zijn frequentiedatabase. Door zijn tomeloze en vrijwillige inzet zou hij in dit soort roerige tijden wel een steuntje in de rug kunnen krijgen vanuit het platform waarvoor hij zich al die tijd in zet (en hopelijk zal blijven inzetten).

Ik heb 3 betaalverzoeken aangemaakt met 3 bedragen, 10, 20 en 25 euro. Elke bijdrage komt uiteraard en uitsluitend ten goede van Johan en zijn vrouw, tegen die tijd zal dit topic ook voor hem zichtbaar worden zodat hij alles even terug kan lezen :)

Ik doneer €10,-
Ik doneer €20,-
Ik doneer €25,-

Alvast bedankt voor de eventuele bijdragen, het zal zeker gewaardeerd worden! :)

Offline centrum

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 467
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2018, 16:59:41 »
Ik doe graag mee.

Hunter, een uitstekend initiatief voor iemand die heel veel vrije uren in dit forum (en de scannerwereld in het algemeen) stopt.
Uniden 3500 en 3600; Aor DV10; Kathrein en Sirio VHF en UHF antennes; CCW Multicoupler; RTL-SDR V3 en SDR# software.

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4890
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #2 Gepost op: 7 april 2018, 17:03:00 »
Johan, geniet er van, donatie inmiddels bijgeschreven.
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Offline Mark Schutte

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1735
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #3 Gepost op: 7 april 2018, 17:09:54 »
Top initiatief  :)
Laten we hopen dat Johan en zijn vrouw na deze emotionele achtbaan weer op een rustiger frequentie kunnen afstemmen.

Offline Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1801
    • aw foto
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #4 Gepost op: 7 april 2018, 17:11:33 »
Ik heb mijn bijdrage ook overgemaakt. Voor het steuntje in de rug in deze moeilijke tijden Johan.
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

Offline dennis

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 468
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #5 Gepost op: 7 april 2018, 17:13:05 »
Ook gedoneerd.
Peter bedankt voor dit leuke idee.
Uniden BC250D-BCT15-BCD396XT-UBC3600XLT

Offline Xarioga

  • SSC/ICT en Telecom - (Rijksoverheid)
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 564
  • Eric - Den Haag / Leidschenveen
    • The ErLoices
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #6 Gepost op: 7 april 2018, 17:53:55 »
Goedendag,

Ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst Johan met het verlies van uw vader, en hopelijk slaat de bestraling goed aan bij uw vrouw.

Verder vindt ik het een mooi initiatief van Hunter, en heb met een goed gevoel ook een bijdrage willen leveren. Temeer ik zelf ook in zo'n vergelijkbare situatie zit, en weet wat Johan doormaakt.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst.
RPJ van Beek
Ubc3500xlt / Ubcd3600xlt | Uv9r-Era
Rh951s / Rh103 / Srh805s | Rhf10 / Na666 / Mr77b

Offline Faramir

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 363
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #7 Gepost op: 7 april 2018, 18:05:14 »
Beste leden,

Dit topic zou niet zichtbaar mogen zijn voor Johan Beck en discretie aangaande de inhoud hiervan wordt bijzonder op prijs gesteld om dit als verrassing te kunnen houden.

Zoals Johan zelf al heeft aangegeven verkeert hij momenteel in een emotionele achtbaan :

In verband met het overlijden van mijn vader deze morgen en de ziekte van mijn vrouw (vandaag de eerste bestraling) zal de database minimaal worden bijgewerkt.

Tezamen met een aantal 'oude' scannervrienden ben ik een inzameling gestart om wat geld bij elkaar te krijgen om Johan en zijn vrouw, indien het wat beter met haar gaat, iets leuks te kunnen bieden zoals een verblijf op een vakantiepark (tegoedbon voor Landal?) en een bos bloemen, alles afhankelijk van de animo voor dit initiatief. Zoals de meesten van jullie weten zet hij zich al jaren enorm in voor de scannerwereld, niet in de laatste plaats met zijn frequentiedatabase. Door zijn tomeloze en vrijwillige inzet zou hij in dit soort roerige tijden wel een steuntje in de rug kunnen krijgen vanuit het platform waarvoor hij zich al die tijd in zet (en hopelijk zal blijven inzetten).

Ik heb 3 betaalverzoeken aangemaakt met 3 bedragen, 10, 20 en 25 euro. Elke bijdrage komt uiteraard en uitsluitend ten goede van Johan en zijn vrouw, tegen die tijd zal dit topic ook voor hem zichtbaar worden zodat hij alles even terug kan lezen :)

Ik doneer €10,-
Ik doneer €20,-
Ik doneer €25,-

Alvast bedankt voor de eventuele bijdragen, het zal zeker gewaardeerd worden! :)

Een geweldig initiatief waar ik graag aan gedoneerd heb. Zeker voor Johan die - vooral op de achtergrond- zo gigantisch veel bijdraagt aan de hobby en dat al vele jaren!
In welke vorm dan ook, ik hoop dat dit gebaar  hem tot steun kan zijn. Maar toch ook een groot compliment voor jou, Peter! Zo maak jij het mogelijk om als groep iets te kunnen doen. Daarom van mijn kant voor jou Peter: DANK JE WEL!!

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #8 Gepost op: 7 april 2018, 18:23:04 »
Ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst Johan met het verlies van uw vader, en hopelijk slaat de bestraling goed aan bij uw vrouw.

Verder vindt ik het een mooi initiatief van Hunter, en heb met een goed gevoel ook een bijdrage willen leveren. Temeer ik zelf ook in zo'n vergelijkbare situatie zit, en weet wat Johan doormaakt.

Nogmaals heel veel sterkte gewenst.
RPJ van Beek

Johan leest dit niet mee, het steuntje moet uiteindelijk een verrassing zijn ;)

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2405
  • Apres moi le deluge
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #9 Gepost op: 7 april 2018, 18:44:51 »
Ik doe mee!
Luisterspulletjes :)

Offline scirocco60

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 457
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #10 Gepost op: 7 april 2018, 18:58:02 »
bedankt peter voor deze actie.
donatie overgemaakt. ik hoop dat Johan een leuke weekend tegemoet gaat samen met zijn vrouw.
aor 8000 optoscan535 realistic 2035 mts2100 gp300 gp 600 discone  X30 uniden 3500

Offline Henk Voortwijs

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 599
  • IK MOET HELEMAAL NIKS!
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #11 Gepost op: 7 april 2018, 20:36:23 »
Mooi initiatief, prima actie. Donatie is overgemaakt.
UBC760XLT; UBC780XLT; UBC3500XLT; UBC9000XLT; Sangean ATS-909X; TP-100 BASIC; Galaxy AF-A27; Midland Alan 48 Plus; TYT TH-8600

Offline Spijkie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 89
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #12 Gepost op: 7 april 2018, 20:55:46 »
Mooi gebaar Hunter, het is Johan en zijn vrouw gegund.
Donatie met een goed gevoel gedaan.
Ik luister met de volgende scanners: UBC780XLT / Icom IC-R30 / UBCD3600XLT / IcomIC-R8600 / Diamond X50 / Procom CXL 2-2C

Offline Wolfhound

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1226
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #13 Gepost op: 7 april 2018, 21:00:52 »
Donatie overgemaakt.
Heel veel sterkte Johan!
M.vr gr John
In grateful remembrance  of the 32nd T.F.S.  1954-1994.
                               " WOLFHOUNDS"
       Soesterberg Airbase.                Netherlands

Offline sadelo

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 30
Re: Steuntje in de rug voor Johan Beck
« Reactie #14 Gepost op: 8 april 2018, 13:05:25 »
Heel goed initiatief! Heel veel sterkte Johan en uiteraard donatie overgemaakt.

Sander de Looze
Icom IC-R9000, Hoka Code 3, AEA PK232MBX, DX-0ne Pro, Diamond X50N, AOR AR8200MKII