Auteur Topic: WERKT NIET  (gelezen 4595 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

dennis 21

  • Gast
WERKT NIET
« Gepost op: 24 oktober 2003, 17:15:04 »
Hallo
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe..
Ik heb mijn scanner doormiddel van een discriminator uitgang en een hamcommodum aan mijn pc gekoppeld :)  maar ik ontvang dus gewoon helemaal niets  :evil:  :evil:  :evil: :evil:  :(:(:(
WAT DOE IK VERKEERD :?:
Zodra ik hem dus weer aansluit voor mijn koptelefoon en op de geluidskaart zie ik dingen die niet te ontcijferen zijn.. :shock:
ik heb zo´n beetje alles geprobeerd :?:?
wie helpt mij..
 :?: alvast bedankt
dennis

Offline Pager

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 302
Re: WERKT NIET
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2003, 19:31:03 »
Ik neem aan dat je PDW gebruikt. Heb je wel je goede poort geselecteerd. Ga naar interface, dan naar setup en vink serial port aan en kies de juiste com port.

Groeten, André

dennis 21

  • Gast
Re: WERKT NIET
« Reactie #2 Gepost op: 24 oktober 2003, 19:35:40 »
Oke ben aan het knutselen geweest hij doet weer wat nu via het modempje.MAAAAARRRRR :evil:  :evil:  KAN ER NOG STEEDS GEEN  :evil:  :evil: VAN MAKEN alleen maar rare tekentjes.. :evil:  :evil:  :evil:  :evil:
wat doe ik verkeerd wie of wie kan mij dat vertellen.. :cry:
alvast bedankt
grtn dennis

Offline Pager

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 302
Re: WERKT NIET
« Reactie #3 Gepost op: 24 oktober 2003, 19:51:08 »
Misschien is het handig om wat meer info. te geven. Welke freqentie gebruik je, Callmax ( 460.91875 ), P2000 ( 164.7500 / 169.6500 ). Wat voor modem en hoe heb je de discriminator uitgang gemaakt.

Groeten, André

dennis 21

  • Gast
Re: WERKT NIET
« Reactie #4 Gepost op: 24 oktober 2003, 20:11:49 »
alvast bedankt voor de snelle reactie´s
het is een hamcomm level2 modem en die frequenties heb ik er inderdaad tussenstaan.. die disc. weet ik niet hoe hij zit heb ik niet zelf gedaan...

 :roll:  :roll:
dennis

Offline Pager

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 302
Re: WERKT NIET
« Reactie #5 Gepost op: 24 oktober 2003, 20:54:33 »
Zo zou het moeten werken. Je laat neem ik aan ook gewoon je scanner op een freqentie vast staan. Als dat zo is en je krijgt teskt met die niet zijn te lezen dan is er vermoedelijk toch iest met je discriminator of modem aan de hand. Misschien dat iemand anders hier een antwoord op heeft. Want van het tech. gedeelte heb ik niet zoveel verstand.

Suc6, André

dennis 21

  • Gast
Re: WERKT NIET
« Reactie #6 Gepost op: 24 oktober 2003, 22:36:57 »
EEEEUUUUUHHHHHHH
scanner op 1 frequentie? nou eigenlijk niet ik laat hem gewoon scannen...
dat is dus niet de bedoeling neem ik aan maar op welke frequentie zou ik hem dan vast moeten zetten..... ik woon in almere....heb dus geen idee :wink:
dennis

Offline Pager

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 302
Re: WERKT NIET
« Reactie #7 Gepost op: 24 oktober 2003, 23:06:39 »
Dat hangt af je intresse. Je zou eerst callmax kunnen proberen hier worden regelmatig berichten verzonden. Zo zou je kunnen kijken of het goed werkt.

Callmax - 460.91875

P2000 164.7500 / 169.6500

Groeten, André

dennis 21

  • Gast
Re: WERKT NIET
« Reactie #8 Gepost op: 24 oktober 2003, 23:12:36 »
wat moet ik bij pdw options program allemaal aanvinken... kun je mij dat vertellen en wat moet er bij filters aangevinkt worden?..
je helpt me wel ben ik wel blij mee want het wordt wel wat zo..
THANKS
grtn dennis