Auteur Topic: Energiewachttour 2015 live op Podium.TV en internet  (gelezen 3311 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Canoncamera

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 35
Energiewachttour 2015 live op Podium.TV en internet
« Gepost op: 17 maart 2015, 20:14:38 »
Westerwolde live op Podium.TV en internet

De Energiewacht Tour schrijft van 8 tot en met 12 april geschiedenis. Het
wordt de eerste etappekoers voor vrouwen die van start tot finish live wordt
uitgezonden op televisie en internet en zonder belemmeringen vanuit de hele wereld te volgen is. De Westerwolde etappe met start in Wedde en finish in Ter Apel op donderdag 9 april zal daardoor live in de hele wereld zijn te volgen.

Tijdens deze vijf dagen is de tour dus live te volgen op tv.
Nu zijn er wel de bekende frequenties bekend die bij de Energiewachttour gebruikt worden elk jaar.

Maar ik ben benieuwd of er communicatie frequenties gebruikt gaan worden tijdens de live verbindingen van de:
" De regionale zender zet naast 2 motoren ook een helikopter in om de mooie provincies Groningen en Drenthe ook vanuit de lucht ruimschoots in beeld te brengen.”

Dus o.a. voor de regie vanuit de lucht enz....

Er is een persbericht uitgegaan dat via deze link te lezen is:
http://regio-events.blogspot.nl/2015/03/energiewachttour-2015-westerwolde-live.html

Wie kan daar wat, of heeft daar info over, over mededelen.

Ik ben bij twee etappes aanwezig om foto's en video's te maken voor onze lokale nieuwsblog
Stadskanaal is de gemeente waaraan ik de meeste uren aan zal gaan besteden.

Ronny

Offline Canoncamera

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 35
Re: Energiewachttour 2015 live op Podium.TV en internet
« Reactie #1 Gepost op: 25 maart 2015, 22:30:28 »
Nog iemand die wat frequenties heeft die interessant kunnen zijn voor Energiewachttour 2015 live in April ?
Voornamelijk voor de liveveslag verbindingen. De Energiewachttour die altijd in de tour gebruikt worden die frequenties zijn mij wel bekend.

Gr. Canoncamera

Offline Canoncamera

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 35
Re: Energiewachttour 2015 live op Podium.TV en internet
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2015, 11:37:35 »
Zendbeperkingen in Groningen tijdens EWT15 http://www.hamnieuws.nl/zendbeperkingen-in-groningen/