Auteur Topic: piep uitzetten bij indrukken toets..  (gelezen 2349 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

hstam

  • Gast
piep uitzetten bij indrukken toets..
« Gepost op: 25 september 2014, 05:41:01 »
Hallo..

Ik heb de Uniden UBC355CLT pas gekocht en ik vraag mij af of ik die irritante piepjes kan uitzetten, als je op een toets drukt van de scanner, bijvoorbeeld bij up en down toetsen.

Mvg

Hans

PD1EU

  • Gast
Re: piep uitzetten bij indrukken toets..
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2014, 10:12:31 »
In de handleiding zie ik geen menu om het uit te zetten. Via zoekmachines ook geen informatie.
Ben bang dat het niet mogelijk is. De enige manier is een stickertje of plakkertje op de behuizing van de beeper, dan klinkt het veel zachter.

Offline Grasklokje

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 259
Re: piep uitzetten bij indrukken toets..
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2014, 15:15:43 »
In de handleiding zie ik geen menu om het uit te zetten. Via zoekmachines ook geen informatie.
Ben bang dat het niet mogelijk is. De enige manier is een stickertje of plakkertje op de behuizing van de beeper, dan klinkt het veel zachter.

Tenzij het piepje uit de normale speaker komt waar ook je andere geluid vandaan komt... Dan is je normale geluid ook ineens zachter...

PD1EU

  • Gast
Re: piep uitzetten bij indrukken toets..
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2014, 15:20:52 »
Tenzij het piepje uit de normale speaker komt waar ook je andere geluid vandaan komt... Dan is je normale geluid ook ineens zachter...

Daar lijkt het eerder op. Wellicht is er een andere oplossing waar ik overheen gelezen heb.