Auteur Topic: Dummie  (gelezen 1882 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline mopy

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
Dummie
« Gepost op: 2 september 2010, 20:12:17 »
Hoi
Weer een nieuwe vragensteller :oops: . heb vandaag de Jupiterpro gekregen, en hij ging zo om de vijfminuten wel ff een bericht geven, maar dan uit Rotterdam meest.
Ik woon in regio Veendam, dus geprobeert de codes van groningen en Veendam er ingezet er zitten 16 in, maar heb tot nu toe nog niks gehoord, waar kan dat inzitten de gebruiksaanwijzing vindt ik wel wat voor mij tenminste beknopt snap dus niet hoe je tekst aan die codes kunt toevoegen.
Kan ik ook een testje doen om te zien of de boel er goed inzit, of woont er iemand in de buurt die mij ff wegwijs kan maken.
Alvast de groetjes

Mopy

Leen Ansems

  • Gast
Re: Dummie
« Reactie #1 Gepost op: 3 september 2010, 06:56:35 »
Welkom, maar voor vragen over pagers hebben we een speciaal hoofdstuk C2000/ P2000 en daar zit ook P2000pagers bij. Ik heb geprobeerd je verhaal te lezen, maar zoals je het nu schrijft, kunnen we er geen touw aan vastknopen. Wat ik begrijp is dat je een nieuwe pager hebt die werkte als een tierelier en je hebt de capcodes veranderd. Vergis je er niet in dat in je nieuwe pager op de monitorcodes van Regio Rijnmond heel vaak meldingen binnen kwamen en dat het op de capcodes die je nu wilt volgen mogelijk hééééél rustig is. Het kan dus goed zijn dat je alles goed hebt uitgevoerd, maar er gewoon geen ellende is en dus ook geen meldingen.

Offline maikelv

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 166
Re: Dummie
« Reactie #2 Gepost op: 4 september 2010, 15:02:25 »
In ieders geval welkom op het forum  :D

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21691
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Dummie
« Reactie #3 Gepost op: 4 september 2010, 16:12:49 »
Bericht door moderator verplaatst naar de juiste rubriek.