Auteur Topic: Jupiter 7.2 niet programmeerbaar op programmeerstation  (gelezen 2192 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

corvus

  • Gast
Jupiter 7.2 niet programmeerbaar op programmeerstation
« Gepost op: 26 oktober 2008, 20:22:17 »
Hallo,

Ik heb hier nog een (reserve)pager liggen die ik niet meer kan programmeren! Hij is twee keer opgestuurd naar de p200-shop. Daar is hij te programmeren. Echter hier op een apollo-programmeerstation van de p2000-shop lukt het niet meer. Mijn andere pagers zijn zonder problemen te programmeren! Ik gebruik de software 3.94 voor deze versie. Bij mijn laatste poging kwam er een:
"Eeprom no init! or Eeprom Error" op mijn pagerdisplay te staan.
Iemand enig idee?

Leen Ansems

  • Gast
Re: Jupiter 7.2 niet programmeerbaar op programmeerstation
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2008, 21:57:51 »
Citaat van: "corvus"
Hallo,

Ik heb hier nog een (reserve)pager liggen die ik niet meer kan programmeren! Hij is twee keer opgestuurd naar de p200-shop. Daar is hij te programmeren. Echter hier op een apollo-programmeerstation van de p2000-shop lukt het niet meer. Mijn andere pagers zijn zonder problemen te programmeren! Ik gebruik de software 3.94 voor deze versie. Bij mijn laatste poging kwam er een:
"Eeprom no init! or Eeprom Error" op mijn pagerdisplay te staan.
Iemand enig idee?

Als je andere pagers normaal kan programmeren is de programmer in orde. Als je door de gaatjes in de kast van de pager kijkt moeten de contacten er recht onder zitten. Soms zijn ze iets verschoven. Door de pager open te maken en voorzichtig tegen de ontvangerprint te drukken kan je dat probleem oplossen. Programmeer de pager met de batterij eruit. Moet goed gaan. Heb je de programmeerunit met rand om de pager, zorg dan dat de ketting verwijderd is en de pager goed plat op de bodem ligt.

corvus

  • Gast
Re: Jupiter 7.2 niet programmeerbaar op programmeerstation
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2008, 20:57:10 »
ok, ik ga er mee aan de slag...........wordt vervolgd.........

corvus

  • Gast
Re: Jupiter 7.2 niet programmeerbaar op programmeerstation
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2008, 18:48:55 »
Was uiteindelijk een tot nu toe onbekend conflict in de computer. Op een andere pc werkt het uitstekent.

Maar bedankt, .....................