Auteur Topic: C2000 update Amsterdam  (gelezen 93555 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Uncle Scrooge

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 46
Re: C2000 update Amsterdam
« Reactie #225 Gepost op: 5 oktober 2007, 15:24:45 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "Sebastiaan B."
en hier de zendamateurs:
http://www.scanneramsterdam.nl/amateurs.mp3

Pardon, dat noemen we PIRATEN. Dit is nu exact het soort berichtgeving waardoor zendamateurs door onkundigen (ja je leest het goed) in een kwaad daglicht worden gesteld. Zendamateurs hebben wel betere dingen te doen dan te gallen op een politierelais...

Leuk als de media dit soort onzin straks overneemt. Wat moeten de mensen er wel niet van denken? Ik hoor de vragen al aankomen op verjaardagen. Hee jij bent toch ook zendamateur, zit jij ook te gallen op politierelais?

Groeten, Peter.

Dit was niet mijn tekst. Ik gaf alleen aan dat de post/het bestand van Chatjozef niet werkte! A.u.b. beter lezen, Peter, en als je quote, knip dan niet de helft weg om zo mijn bericht te 'verdraaien'. En nee, ik ben GEEN onkundige (ja, je leest het goed!)  ;)  

Maar buiten dat je mij erop aanspreekt, ben ik het wel met je teskt eens.
Ik ken zendamateurs, ik weet wat ze doen en wat de mooie hobby inhoud en dat een echte amateur geen politierelais-of-andere-hulpdienst-kanalen-misbruiker zal zijn...
[size=85]| Uniden Bearcat 800XLT @ Sirio SD1300N + Diamond X50N | Icom IC-E91 | Puxing PX-2R | Infostream Xstream 3 |[/size]

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7558
  • PE1RFR
Re: C2000 update Amsterdam
« Reactie #226 Gepost op: 5 oktober 2007, 18:24:18 »
Citaat van: "Sebastiaan B."
A.u.b. beter lezen, Peter, en als je quote, knip dan niet de helft weg om zo mijn bericht te 'verdraaien'

Wat ik heb weggeknipt is dat "het niet zou werken", verder was er in jouw posting geen sprake van een zichtbare quote. Zonder het bericht van chatjozef te hebben gelezen weet iemand natuurlijk niet dat jij die tekst quote, of wel? Goed, ik heb dan inderdaad op de verkeerde gereageerd, wellicht zou je de tekst waarop je reageert in het vervolg in een daarvoor bestemd quote-kader kunnen plaatsen om dit soort misverstanden te voorkomen...

Groeten, Peter.

Offline Uncle Scrooge

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 46
Re: C2000 update Amsterdam
« Reactie #227 Gepost op: 5 oktober 2007, 19:21:20 »
Daar heb je gelijk in!  ;)  Dat was even vlug-vlug mobiele telefoon (pda) werk met zo'n priegel stokje, waarbij ik er vanuit ging dat het originele bericht er vlak boven stond.

Groetjes,
Sebastiaan
[size=85]| Uniden Bearcat 800XLT @ Sirio SD1300N + Diamond X50N | Icom IC-E91 | Puxing PX-2R | Infostream Xstream 3 |[/size]