Auteur Topic: Tetra met gssi filtering  (gelezen 3282 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline centrum

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 467
Tetra met gssi filtering
« Gepost op: 22 augustus 2023, 17:07:19 »
Ik ben op zoek naar software waarbij ik bij een Tetra zender een filter kan plaatsen op welke gssi groepen ik wel en welke niet wil beluisteren. Kent iemand Tetra software waar deze functie in zit?
Uniden 3500 en 3600; Aor DV10; Kathrein en Sirio VHF en UHF antennes; CCW Multicoupler; RTL-SDR V3 en SDR# software.

Offline Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1807
    • aw foto
Re: Tetra met gssi filtering
« Reactie #1 Gepost op: 22 augustus 2023, 17:10:06 »
Ik ben op zoek naar software waarbij ik bij een Tetra zender een filter kan plaatsen op welke gssi groepen ik wel en welke niet wil beluisteren. Kent iemand Tetra software waar deze functie in zit?

ja Tetra trunk tracker.
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

Offline centrum

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 467
Re: Tetra met gssi filtering
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2023, 17:27:43 »
Bedankt voor de snelle reactie, ga ik dat installeren.
Uniden 3500 en 3600; Aor DV10; Kathrein en Sirio VHF en UHF antennes; CCW Multicoupler; RTL-SDR V3 en SDR# software.

Offline RikElbersen

  • jr. Technisch Producent
  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
    • REPROD
Re: Tetra met gssi filtering
« Reactie #3 Gepost op: 23 augustus 2023, 22:34:59 »
Bedankt voor de snelle reactie, ga ik dat installeren.

Gegroet,

Heb je de software kunnen vinden?

Als ik het www afzoek naar TTT (Tetra trunk tracker) kom ik uit op een MEGA link, welke helaas niet werkt.

Rik
UBCD3600XLT NXDN - Motorola R7 FKP UHF - HACKRF ONE SDR - ANT500 - ANT700 - SDR#

Offline centrum

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 467
Re: Tetra met gssi filtering
« Reactie #4 Gepost op: 24 augustus 2023, 10:46:42 »
Via rtl-sdr site kom ik uit op een versie 1.0.15.9 waarbij de link niet werkt. Via RadioReference kom ik uit op versie 1.8.9.0 waarbij ook de link niet werkt.
Heeft iemand een andere, wel werkende link naar TTT?
Uniden 3500 en 3600; Aor DV10; Kathrein en Sirio VHF en UHF antennes; CCW Multicoupler; RTL-SDR V3 en SDR# software.

Offline robje76

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 87
Re: Tetra met gssi filtering
« Reactie #5 Gepost op: 24 augustus 2023, 21:59:01 »
Geen werkende link. Maar DM even je mail adres, dan stuur ik hem naar je toe
UBCD3600XLT | UBC125XLT | 2x BCT15X |NETSET Pro-2029 | RTL-SDR | Diamond RH799 | Diamond X50N | Diamond DP-MRX

Offline centrum

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 467
Re: Tetra met gssi filtering
« Reactie #6 Gepost op: 3 september 2023, 09:59:56 »
Goedemorgen allemaal,
Ik probeer TTT (v 1.8.9.0) werkend te krijgen maar dat lukt nog niet goed. Ik krijg geen audio en dat is voor een luisteraar best lastig :).

TTT geeft geen audio weer en een foutmelding bij het opnemen van audio: #5: de opgegeven parameter valt buiten het bereik van de opgegeven opdracht (samples/sec).
Inderdaad, voor de verandering eens een nederlandstalige foutmelding.

Herkent iemand deze foutmelding of heeft iemand een idee in welke hoek ik de oplossing moet zoeken?

Ik combineer de TTT versie met de huidig laatste SDR# versie 1919. Een eerdere versie waarbij TTT getest en gegarandeerd werkt heb ik niet. Ik weet niet of dit met de genoemde fout te maken heeft. Maar voor de zekerheid, heeft iemand een eerdere SDR# versie die in ieder geval goed werkt met TTT voor me?
Uniden 3500 en 3600; Aor DV10; Kathrein en Sirio VHF en UHF antennes; CCW Multicoupler; RTL-SDR V3 en SDR# software.

Offline _GGG_

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 31
Re: Tetra met gssi filtering
« Reactie #7 Gepost op: 22 oktober 2023, 11:07:49 »
het geen audio is bij mij opgelost door AGC aan te zetten
AOR AR-DV1, Uniden UBC8500XLT, Diamond X-5000, RTL-SDR.COM stick

Offline centrum

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 467
Re: Tetra met gssi filtering
« Reactie #8 Gepost op: 23 oktober 2023, 12:49:09 »
De oorzaak lag bij mij aan 2 zaken. De foutmelding bij het opnemen heb ik opgelost door Virtual Audio Cable te gebruiken. Op RadioReference gaf iemand exact dezelfde foutmelding aan met bijbehorende VAC oplossing, die ook bij mij werkt. Daarna nam TTT goed op maar gaf geen audio weer bij een gesprek. Dat bleek te liggen aan het niet juist aanvinken van "listen to this device" in windows 10.  Alle problemen zijn nu opgelost. TTT werkt prima.
Uniden 3500 en 3600; Aor DV10; Kathrein en Sirio VHF en UHF antennes; CCW Multicoupler; RTL-SDR V3 en SDR# software.