Auteur Topic: Zello Schiphol ???  (gelezen 176 keer)

Shipplotter (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Nick1964

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 251
Zello Schiphol ???
« Gepost op: Gisteren om 16:32:02 »
Is er iemand die wat luchtvaart streams weet voor Zello ?? Degene die ik had zijn allemaal stil !
AOR-8600 mark2, Uniden SDS200E, Yupiteru MVT-7100,2x Moonraker Skyscan desktop antenne,Bingfu vhf-uhf antenne, Diamond VX30 VHF/UHF Diamond X-50N (allen 15 meter hoog) JIM regelbare versterker ,Moonraker MPR-2000 versterker.

Online vdKaa

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 455
Re: Zello Schiphol ???
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 19:09:30 »
Had zelf een paar weken geleden ook al een soortgelijke vraag gesteld. Tot op heden heb ik geen werkend Zello kanaal met Schiphol frequenties kunnen vinden. Het lijkt er eerder op dat de Zello luchtvaart kanalen ermee stoppen.

Ik moet zeggen dat ik Zello in Nederland enorm tegen vindt vallen. Omdat de zoekfunctie binnen Zello niet meer werkt is er nauwelijks nog iets te vinden. De Zello kanalen die je op FB vindt zijn (laat ik het voorzichtig zeggen) niet echt mijn doelgroep. Dan blijven er hooguit een paar marifoon kanalen, ‘EuroControl Upper Air Space’, ‘Dutchmill’ en Groningen Airport Eelde’ (EHGG/GRQ) over….
UBC125XLT, UBCD3600XLT, SDS200e, Airspy mini, RSPdx

Offline Nick1964

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 251
Re: Zello Schiphol ???
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 19:23:57 »
Als je alleen zello in de zoekbalk zet van dit forum vind je ook niets, terwijl met Zello Kanalen er dan wel weer wat wordt gevonden, op EHLW/LWR hoor je ook nog wat.
AOR-8600 mark2, Uniden SDS200E, Yupiteru MVT-7100,2x Moonraker Skyscan desktop antenne,Bingfu vhf-uhf antenne, Diamond VX30 VHF/UHF Diamond X-50N (allen 15 meter hoog) JIM regelbare versterker ,Moonraker MPR-2000 versterker.