Auteur Topic: oude(re) berichten  (gelezen 9969 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline RDE65

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 21
oude(re) berichten
« Gepost op: 4 juni 2013, 17:28:25 »
Sommige berichten op dit forum zijn al enkele jaren oud. Soms zelfs meer dan 10 jaar en daardoor (deels) achterhaald, zeker als het om actuele informatie gaat zoals bijvoorbeeld frequentielijsten. Is het misschien een idee om oudere berichten te verplaatsen of te verwijderen zodat dit mooie forum redelijk up to date blijft<

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: oude(re) berichten
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2013, 18:02:13 »
Sommige berichten op dit forum zijn al enkele jaren oud. Soms zelfs meer dan 10 jaar en daardoor (deels) achterhaald, zeker als het om actuele informatie gaat zoals bijvoorbeeld frequentielijsten. Is het misschien een idee om oudere berichten te verplaatsen of te verwijderen zodat dit mooie forum redelijk up to date blijft<

Dat is een beetje dubbel. Enerzijds heb je gelijk, maar ik denk dat met name de 'oude rotten' het ook wel op prijs stellen als oude informatie bewaard blijft, een soort nostalgie. Ook ik vraag mezelf weleens af, wie zat er vroeger ook alweer op 154.1125? (voorbeeldje) en dan is het best leuk om een oude discussie terug te lezen. Hoe het kaf van het koren te scheiden, ik weet het niet. Oude informatie kan verplaatst worden, maar komt dan evengoed terug in de zoekresultaten, dus je zult per definitie toch zelf moeten bepalen wat bruikbaar is en wat niet. Het is voor ons lastig om te bepalen welke frequenties cq gebruikers zijn komen te vervallen. In sommige gevallen kan dat wel, maar in het gros van de gevallen is dat toch erg lastig...

Offline mikado

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 209
Re: oude(re) berichten
« Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2013, 20:28:29 »
Hallo allemaal

Als ik ook even wat zeggen mag, ik vind de oude berichten juist mooi  :o
Stel....je hebt een oude ontvanger, in mijn geval een R-2000 van kenwood, dan kun je op dit forum bij de oude berichten best nog wel tips en truuks vinden  ;D

Als je het mij vraagt..........ik mag graag spitten op dit forum.

Groet Jol en..........succes met de hobby