Auteur Topic: capcode's p2000 weesp  (gelezen 11068 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

don_molemalios

  • Gast
capcode's p2000 weesp
« Gepost op: 8 juli 2004, 15:01:24 »
ben bezig om me comp 's nachts aan te kunnen laten staan. Maar dan wil k wel alleen gewekt worden als bw. Weesp wordt gewekt. Weet iemand de capcode's van Weesp en omgeving??

mzzl christian

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #1 Gepost op: 8 juli 2004, 15:42:53 »
Citaat van: "don_molemalios"
Weet iemand de capcode's van Weesp en omgeving??

Weesp zit nog niet op P2000, wel op C2000.

Peter.

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #2 Gepost op: 8 juli 2004, 15:46:26 »
Gooi& Vechtstreek is al wel op C-2000 overgegaan alleen p-2000 laat nog +/- 6 maanden op zich wachten. Dus alarmering gaat gewoon via brw12.

Ron

don_molemalios

  • Gast
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #3 Gepost op: 8 juli 2004, 16:03:16 »
chill!!!! dacht dat de anologe er alleen nog als schaduw naast hing.. haah mevallertje...

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #4 Gepost op: 8 juli 2004, 16:45:37 »
Citaat van: "don_molemalios"
chill!!!! dacht dat de anologe er alleen nog als schaduw naast hing.. haah mevallertje...

Tegenvallertje, het is gunstiger als P2000 voor C2000 begint ivm het achterhalen van de alarmeringscodes. Na een alarmering hoor je immers welk korps met welk voertuig uitrukt. Nu, dus C2000 voor P2000 is een stuk ongunstiger... (naar mijn bescheiding mening)

Peter.

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #5 Gepost op: 8 juli 2004, 18:06:43 »
Citaat van: "don_molemalios"
chill!!!! dacht dat de anologe er alleen nog als schaduw naast hing.. haah mevallertje...

Het analoge is nog wel aanwezig op de voertuigen en de GMK, maar word niet gebruikt. Natuurlijk wel bij het overschrijden van de regiogrens.

De politieporto's mtp-700 hebben nu 5 gespreksgroepen.
Een voor de noodhulp
Drie voor de districten
Een voor zowel:Waterteam, Boa's en evenementen.
De recherche porto's hebben ook nog 3 extra groepen erbij.
Vanaf volgende week komen er op alle porto's nog enkele aanpassingen.

ron.

Markie

  • Gast
Capcodes weesp
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2004, 21:45:07 »
Hoi,

Volgens brandweerlieden van Weesp komen de P2000 pagers in medio September of de ouwe piepers dan gelijk in de kast gaan en de nieuwe aan de broek is nog een raadsel :?: (ik woon ook in weesp en zit bij de jeugdbranweer)

mzl

Kev.

  • Gast
Re: Capcodes weesp
« Reactie #7 Gepost op: 14 augustus 2004, 07:04:22 »
Citaat van: "Markie"
Volgens brandweerlieden van Weesp komen de P2000 pagers in medio September

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. De pagers die "waarschijnlijk" landelijk gebruikt gaan worden zijn nog niet goedgekeurd.
De leverancier heeft tot half september de tijd gekregen om de aanpassingen te verwerken zoals gesteld in de eisen.

Stel dat de pager dan goed gekeurd wordt, moet er nog geproduceerd gaan worden. Vervolgens kan e.e.a. uitgeleverd, geprogrammeerd en getest gaan worden.

Ik schat dat je dan toch gauw een maand of vier/vijf verder bent.

Greetzzz,
Kev.

Offline MarcD

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1728
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #8 Gepost op: 14 augustus 2004, 09:55:27 »
Als alles inderdaad goed gaat moeten de pagers in de vergadering van de klantenraad van oktober worden toegelaten. Sommige regio's hebben al bestellingen lopen ook zijn er nog steeds regio's in gesprek met Respond! voor de huur. Hierbij kunnen zich echter juridische problemen voordoen (Amsterdam heeft inmiddels een order bij Respond! lopen. Deze laatste kan al; vanaf 1 augustus leveren.
Groet,
MarcD

Online Bart

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 372
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #9 Gepost op: 14 augustus 2004, 10:45:29 »
Amsterdam gebruikt toch al Respond! pagers op grote schaal (het draait hier al een dik jaar)?

Groetjes,

Bart
Great day to carry 45 pounds of gear up and down 10 flights of stairs.
Uniden UBC125XLT, Uniden SDS100E

Offline MarcD

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1728
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #10 Gepost op: 14 augustus 2004, 10:49:47 »
Ze hebben 700 pagers besteld op de nieuwe frequentie. zie ook
http://www.p2000.nl/index.php?pagina=functies
Groet,
MarcD

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #11 Gepost op: 14 augustus 2004, 13:49:42 »
Citaat van: "MarcD"
Sommige regio's hebben al bestellingen lopen ook zijn er nog steeds regio's in gesprek met Respond! voor de huur. Hierbij kunnen zich echter juridische problemen voordoen (Amsterdam heeft inmiddels een order bij Respond! lopen. Deze laatste kan al; vanaf 1 augustus leveren.

Dat is vreemd. Ik heb ook de link gezien naar Respond! en de laatste berichten die ik heb vernomen (zijn alweer een half jaartje oud) is dat Respond! vwb P2000 op non-aktief zou zijn gesteld. Hun pagers zouden uit de LARA-catalogus zijn verwijderd en er zou zelfs heibel zijn omdat Respond! de mensen achter C2000 beschuldigd zou hebben met de pagers te hebben gerommeld zodat ze tijdens een test slechter zouden presteren, waardoor ze vervolgens een 'goede' en aantoonbare reden zouden hebben om de Respond! pagers af te kunnen laten vallen.

Heeft zelfs de krant gehaald, ik zal eens kijken of ik nog wat kan achterhalen...

Groeten, Peter

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #12 Gepost op: 14 augustus 2004, 14:14:25 »
Citaat van: "hunter"
Dat is vreemd. Ik heb ook de link gezien naar Respond! en de laatste berichten die ik heb vernomen (zijn alweer een half jaartje oud) is dat Respond! vwb P2000 op non-aktief zou zijn gesteld.

Het enige wat ik vooralsnog kan achterhalen is :

17 februari 2003
Respond! ontvangt een officieel schrijven van het Projectbureau LARA dat de offerte niet wordt toegelaten tot de verdere stappen in de beoordelingsprocedure, aangezien de offerte niet voldoet aan alle selectiecriteria.

20 februari 2003
Respond! vraagt om schriftelijke toelichting.

3 maart 2003
Respond! ontvangt een officieel schrijven van het Projectbureau LARA waarin zij aangeven dat de uitsluiting gebaseerd is op het niet voldoen aan de omzeteis van 20 miljoen.

Gevonden op : http://www.p2000.nl/index.php?pagina=historie

Volgens mij speelde er meer (zoals ik eerder al zei), maar dat kan ik zo 1,2,3 niet terug vinden...

Groeten, Peter.

Offline MarcD

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1728
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #13 Gepost op: 14 augustus 2004, 14:47:31 »
Onderstaand berichtje (en er waren er meerdere de laatste dagen) zou mogelijk op een test met een nieuwere pager kunnen duiden.
In een recente publicatie van de regio Drenthe werd aangehaald dat meerdere regio's zouden overwegen te gaan huren maar hier juridische bezwaren aan zouden kleven.

0100774 10:01:27 13-08-04 1600 Dit bericht is bestemd voor Pager Respond 2000 en uitgezonden via de PED Server. Het is de bedoeling dat dit bericht goed aankomt bij de groepen die zijn aangestuurd, en dat men op de Pager kan bladeren.»Het bericht kan opgeslagen worden in een mailbo A´DAM-AMSTELLAND - AMSTERDAM
Groet,
MarcD

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: capcode's p2000 weesp
« Reactie #14 Gepost op: 14 augustus 2004, 15:37:05 »
Citaat van: "MarcD"
Onderstaand berichtje (en er waren er meerdere de laatste dagen) zou mogelijk op een test met een nieuwere pager kunnen duiden.

Volgens mij is dat een soort standaard tekst, want die zie ik vrij regelmatig. Kan ook een persoonlijke test geweest zijn, want Amsterdam kan testen wat ze willen, in principe verlopen eventuele testen van nieuwe pagers via ITO/TetraNed...

Het zou natuurlijk kunnen dat ze een Infostream te pakken hebben weten te krijgen en daarmee aan het testen zijn :)

Groeten, Peter.