Auteur Topic: straatcoach  (gelezen 18234 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline max

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
straatcoach
« Gepost op: 25 juli 2010, 12:30:35 »
almere heeft zins kort een straatcoach dit bedrijf werkt vanuit amsterdam en zitten tijdelijk in het delta gebouw in almere buiten ze maken ook gebruik van porto's weet iemand die frepuentie van hun het kan zijn dat het die is op 455.810 ik weet dat het van de gemeete is maar dit bedrijf is ingehuurt door de gemeente
ze zijn ook gehoort in verzetswijk want ze zitten zowel in buiten als stad maar kan iemand dat bevestigen ik kan het mis hebben kwa die frepuentie

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2010, 18:50:54 »
Nou ik zal je gelijk even uit je droom helpen, ze gebruiken het netwerk van stichting Veiligheidszorg Almere waar ook milieutoezicht en de parkeercontrole opzit. En das mccn dus niet afluisterbaar. 455.810 is alleen in gebruik in het stadhuis.

Offline max

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: straatcoach
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2010, 20:49:58 »
ja dat klopt dat sva met parkeer en camera toezicht samen zit en die werken inderdaad met het tara verhaal
maar die straatcoach is een anderbedrijf en die werken op een ander systeem en dat weet ik want ik werk voor sva

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2010, 20:58:08 »
Citaat van: "max"
ja dat klopt dat sva met parkeer en camera toezicht samen zit en die werken inderdaad met het tara verhaal
maar die straatcoach is een anderbedrijf en die werken op een ander systeem en dat weet ik want ik werk voor sva

De SVA doet dus geen cameratoezicht! SVA heeft toezichthouders, fietsenstalling en parkeertoezicht in Almere. De meldkamer voor de SVA is ondergebracht bij het cameratoezicht, waar ook de milieuinspectie en straatcoach gebruik van maken. Blijkbaar weet je niet dat MCCN gespreksgroepen gebruikt en iedere gebruiker een eigengespreksgroep heeft. Dus je bent blijkbaar niet echt op de hoogte van het MCCN gebruik bij de SVA.

Offline max

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: straatcoach
« Reactie #4 Gepost op: 25 juli 2010, 21:06:30 »
ja oke dat snap ik maar die staatcoach zit niet bij die meldkamer is wel de bedoeling in de toekomst en wat die MCCN dat klopt daar ben ik niet zo van op de hoogt ik werk daar ook niet mee en je vergeet de parkeer plaatsen bij het strand en stadsdeel toezicht dat heb ook sva

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #5 Gepost op: 25 juli 2010, 21:09:59 »
Nou ik zie het al je weet er weinig tot niets van, misschien moet je je maar eens door Scal laten voorlichten.

Offline max

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: straatcoach
« Reactie #6 Gepost op: 25 juli 2010, 21:16:24 »
ik weet het anders ook niet was er alleen benieuwt naar en als ik er niet naar vraag hoor je ook niks dat is mijn ervaring en daar bij ik zit niet in die afdeling dus hoor ik normaal daar ook niks van dus vandaar

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #7 Gepost op: 25 juli 2010, 21:21:12 »
Misschien handig om dan eens goed te lezen wat andere schrijven die er misschien iets meer vanaf weten dan onzinnige dingen te gaan roepen.

Offline max

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: straatcoach
« Reactie #8 Gepost op: 25 juli 2010, 21:27:19 »
ik kreeg het ook zo te horen dus vandaar (opstraat) dus misschien dat iemand er iets van afwist ik bleek het blijkbaar mis te hebben en als iemand mij kan vertellen het zij via deze manier zie ik geen kwaat het gaat maar om info of mag dat niet

Offline chatjozef

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 217
Re: straatcoach
« Reactie #9 Gepost op: 28 juli 2010, 18:12:10 »
wat een slechte spelling...

als ik het goed begrijp, en bij deze dus ook een samenvatting.

SVA & De straatcoaches, werken op het MCCN netwerk van de SVA met ieder een eigen gespreksgroep.
Wat een techniek. Waarom is dat btw niet af te luisteren?
Groet,
Stephan

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #10 Gepost op: 28 juli 2010, 22:58:02 »
Citaat van: "chatjozef"
SVA & De straatcoaches, werken op het MCCN netwerk van de SVA met ieder een eigen gespreksgroep.

In een keer goed Stefan :mrgreen:

PD1EU

  • Gast
Re: straatcoach
« Reactie #11 Gepost op: 29 juli 2010, 00:08:20 »
Citaat van: "chatjozef"
wat een slechte spelling...

Attent maken op hoofdletters en interpunctie wordt niet op prijs gesteld door een modje alhier.  :roll:

-Ed

Offline Ron-Zwaag

  • Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1298
  • Qua Patet Orbis
Re: straatcoach
« Reactie #12 Gepost op: 29 juli 2010, 08:21:50 »
Misschien niet door een mod, maar wel door de lezers. :mrgreen:

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4895
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: straatcoach
« Reactie #13 Gepost op: 29 juli 2010, 08:57:41 »
Laten we dat soort aanwijzingen dan in een PB doen en de thread hier niet vervuilen, okay? ;)
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21666
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: straatcoach
« Reactie #14 Gepost op: 29 juli 2010, 09:06:31 »
Verstandige woorden Robert. Niet iedereen is even bedreven in de Nederlandse taal en of dat nou komt door iemand zijn jonge leeftijd, door een ziekte of ergens anders door dat doet er niet toe. Mocht iemand zich ergeren aan een ander zijn schrijwijze, meldt dit dan aan een moderator of meldt het de bewuste persoon in een PB. Dat kan heel simpel door onder in het bericht van die persoon op PB te klikken. Zo hou je de onderwerpen schoon en voorkom je dit soort discussies. Ik hoop dat we nu weer on topic kunnen gaan hier.