Buitenland > Duitsland

Feuerwehr Kaiserslautern Landkreis

(1/2) > >>

WH521:
Hallo,

Ik ben dit weekend in Duitsland en ben van plan mijn handscannertje mee te nemen. Nu vraag ik me af wat daar nog te horen is aan hulpdiensten en dan met in het speciaal de brandweer.
Ik heb gegoogled maar word er niet veel wijzer van allemaal. Ik ben wel een freq tegen gekomen van de Feuerwehr Kaiserslautern (086.3350) alleen weet niet of die nog klopt.

Iemand tips?

WH521:
En iemand toevallig de frequentie's van de USAF Ramstein Airbase? Zowel luchtvaart als andere diensten op de basis.

bramvnl:
mag dat wel ;-)

elsinga:
In Duitsland niet, maar wie controleert daarop? ;) Gewoon niet in het zicht ermee dus. :)

Leen Ansems:

--- Citaat van: elsinga op 23 september 2011, 22:15:36 ---In Duitsland niet, maar wie controleert daarop? ;) Gewoon niet in het zicht ermee dus. :)
--- Einde van citaat ---

Wie er controleert? Weet je nooit. Regelmatig vinden langs de weg grote controles plaats waarbij je hele hebben en houwen doorgelicht wordt. Als je pech hebt, gaat je auto gewoon compleet leeg en heb je op elke vraag of ding wat je bij je hebt gewoon een goed antwoord te geven. Ik heb het zelf als passagier een keer meegemaakt bij een Belgisch-Franse grenspost. Altijd open , maar nu even niet. Denk je dat je het voor elkaar hebt bij meneer 1, komt meneer 2 aan en kan je helemaal overnieuw beginnen. Er was niks aan de hand, maar het kost je toch gewoon minstens een kwartier tijd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie