Buitenland > Duitsland

Frequenties Duitsland

(1/2) > >>

Daankemp:
hallo,

wij gaan volgende week op vakantie naar Duitsland in het plaatsje Boppard.
weet iemand misschien frequenties van die plaats?

Bvd,

Daan

elsinga:
Je zit daar behoorlijk in het dal aan de rivier. Marifoon zul je daar vast wel horen, maar verder...? Ik heb thuis nog wel een lijst met de (oude) analoge BOS gebruikers, wellicht dat die daar ook nog bezig zijn.

Hou er rekening mee dat scannerluisteren in Duitsland verboden is trouwens.

Daankemp:
oke bedankt! weer er nog iemand andere frequenties in de omgeving van Boppard???

Leen Ansems:

--- Citaat van: "Daankemp" ---oke bedankt! weer er nog iemand andere frequenties in de omgeving van Boppard???
--- Einde van citaat ---

Ik was 3 weken geleden in Kattenes (aan de Moezel dichtbij Koblenz) en heb geprobeerd om het UHF amateurrelais van Koblenz daar te ontvangen. Niks gehoord en alle gegevens kloppen. Mogelijk dat het 2 meter relais wel te horen is. Ga je naar hotel l`Europe?

Daankemp:

--- Citaat van: "Leen Ansems" ---
--- Citaat van: "Daankemp" ---oke bedankt! weer er nog iemand andere frequenties in de omgeving van Boppard???
--- Einde van citaat ---

Ik was 3 weken geleden in Kattenes (aan de Moezel dichtbij Koblenz) en heb geprobeerd om het UHF amateurrelais van Koblenz daar te ontvangen. Niks gehoord en alle gegevens kloppen. Mogelijk dat het 2 meter relais wel te horen is. Ga je naar hotel l`Europe?
--- Einde van citaat ---

oke, weet niet precies welk hotel:P doen de hulpdiensten het wel?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie