Auteur Topic: Groot scherm voor in auto  (gelezen 30970 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #30 Gepost op: 11 december 2005, 10:31:54 »
Citaat van: "Pro0ne+"
Ja jammer. :P

Af en toe ben ik zelf iets te enthausiast.
Maar ''schijnbaar'' zit je dicht bij het vuur.

Stuur maar eens een PM dan houden we op die manier contact.

Ondanks dat ik sta te popelen om op de hoogte te worden gehouden, ligt het niet in mijn aard om het anoniem via PM te doen, zonder dat andere het mogen weten. Als wij het hier niet mogen lezen, hoef ik het niet op een andere manier te horen. Beetje jammer dat je het op die manier wil doen.

Ik vrees dat wij geen zaken gaan doen, want deze "verkoop" wijze doen mij vraagtekens oproepen.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Pro0ne+

  • Gast
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #31 Gepost op: 11 december 2005, 10:36:58 »
Vuurvreter.

Ik vrees dat wij geen zaken gaan doen, want deze "verkoop" wijze doen mij vraagtekens oproepen.

Dat is heel mooi !!
Dan kan je best nog wel even wachten en zit je niet in de doelgroep waar ik je bij ingeschat had.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #32 Gepost op: 11 december 2005, 10:50:56 »
Citaat van: "Pro0ne+"
Vuurvreter.

Ik vrees dat wij geen zaken gaan doen, want deze "verkoop" wijze doen mij vraagtekens oproepen.

Dat is heel mooi !!
Dan kan je best nog wel even wachten en zit je niet in de doelgroep waar ik je bij ingeschat had.

Jammer van deze reactie.
En die doelgroep die je bedoelt, daar maak ik wel degelijk deel uit, vandaar mijn reactie op je berichten.

Zoals bekend zijn er meerdere verkopers van pagers die wel "transparant" werken. Succes met je "manier"van zaken doen, je zult het nodig hebben.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Jacob

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 348
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #33 Gepost op: 11 december 2005, 11:05:24 »
Jemig Pro0ne+,

Is het nou echt zo moeilijk om te quoten zoals de rest het doet.. Dat je zelf nog de weg weet in je eigen geschreven berichten

Jacob

Offline Scanvia

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 148
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #34 Gepost op: 11 december 2005, 11:22:32 »
Hierbij een verzoek aan de moderators van dit forum: op menig forum worden er slotjes op threads gegooid of zelfs helemaal verwijderd (na kennisgeving) wanneer de sfeer binnen een thread ongewenst is (d.w.z. slecht). Moderators stellen zich, of zouden dit moeten doen, onafhankelijk op om de goede sfeer te bewaren. Persoonlijke dingen worden gewoon netjes uitgevochten via PM of de mail, zonder daar rustig lezende forumleden mee lastig te vallen.

Het stelt mij keer op keer teleur dat moderators er op dit forum niet in slagen de sfeer goed te houden, en zelfs mee doen met 'op de man' te spelen. Vecht dit soort dingen alsjeblieft uit via PM en laten we het forum 'schoon' en gevrijwaard houden van persoonlijke aanteigingen.

groet,

Michel
UBC 220XLT, Motorola MTS2000 UHF, Motorola MT2100 VHF, Motorola GM380 UHF, ProOne+ pager

badboy

  • Gast
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #35 Gepost op: 11 december 2005, 22:52:39 »
Citaat van: "Scanvia"
Hierbij een verzoek aan de moderators van dit forum: op menig forum worden er slotjes op threads gegooid of zelfs helemaal verwijderd (na kennisgeving) wanneer de sfeer binnen een thread ongewenst is (d.w.z. slecht). Moderators stellen zich, of zouden dit moeten doen, onafhankelijk op om de goede sfeer te bewaren. Persoonlijke dingen worden gewoon netjes uitgevochten via PM of de mail, zonder daar rustig lezende forumleden mee lastig te vallen.

Het stelt mij keer op keer teleur dat moderators er op dit forum niet in slagen de sfeer goed te houden, en zelfs mee doen met 'op de man' te spelen. Vecht dit soort dingen alsjeblieft uit via PM en laten we het forum 'schoon' en gevrijwaard houden van persoonlijke aanteigingen.

groet,

Michel

Mee eens, ik ben ook al eens de mond gesnoerd, (dachten ze) maar helaas is dat dus met meerdere maten meten.

Maar is er dan nu niemand die een positieve reactie heeft op de eerste posting.
Want ik denk (weet het wel zeker) dat er een hoop mensen zijn die kleine lichtkrantjes kunnen maken. Als ik de berichten zo her en der lees zijn er mensen die Heeeeeeeeeeel erg veel verstand hebben van flex electronica enz.... en deze dingen samen geeft een goede basis voor de lichtkrantjes of lcd display's voor in de auto/badkamer/toilet/enz.....

Dus heren ligt hier een uitdaging.. ???

P.s. heren moderators dit bericht is positief bedoeld.

BraiNStorM

  • Gast
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #36 Gepost op: 12 december 2005, 12:03:14 »
Na wat onderzoek over zelfbouw LCD schermpjes kwam ik een informatieve site tegen waar iemand misschien iets aan kan hebben...


De techniek:
http://www.weethet.nl/dutch/basicstamp2_optrexdmc50652n_lcd.php

Het resultaat:
http://www.weethet.nl/dutch/basicstamp2_lcdsnapshots2.php

JCF

  • Gast
display
« Reactie #37 Gepost op: 2 januari 2006, 22:41:38 »
Ik heb (m.b.v. mijn zwager) een display gemaakt voor aan de lpt van de pc. D.m.v. utp kabels kan ik dit display overal in huis neer zetten.
Mijn zwager heeft software geschreven die kijkt naar de wijzigingen van een bestand. Ik heb gekozen voor de *.buf bestanden uit PDW. Door wat tekens weg te laten (zoals <span>) onstaat er een leesbare tekst op het display (verkrijgbaar bij HT-vision).
Bij de software zit een ini bestand. Hierin kan aangeven uit welke file de gegevens gehaald moeten worden. Verder kan ik aangeven op welke cap-codes de verlichting van het display moet oplichten. Dit gebeurt d.m.v. een van de 25 pootjes van de sub-d connector aan te sturen.
Werkt super.

De volgende stap is om zo'n display aan te sluiten op een embedded pc. i.c.m. met nog te schrijven software, een hamcom modem en een ontvanger hoop ik zo een mobiele p2000 display te verkregen.
Ik heb voor het schrijven van de software nog wel wat gevens nodig over het flex-protocol. Dus Peter Hunt misschien kun jij mij verder helpen.

Pro0ne+

  • Gast
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #38 Gepost op: 2 januari 2006, 22:53:19 »
Kijk dat is pas Innovatie volgens het poldermodel..

Nu nog een productie rijp ontwerp en we kunnen ze in het andere polderland aan de overkant van de grote oceaan in massa laten produceren tegen een fatsoenlijke prijs.

Embedded pc ..

http://www.Pcengines.ch [ gebruiken wij ook voor state off the art acesspoints en 5Ghz long range data links ]

Je OS op een flashcard maken en gaan met die banaan ..

Offline mikey3

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 49
    • http://www.112beverwijk.nl
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #39 Gepost op: 3 januari 2006, 00:07:55 »
kijk eens hier
http://www.112beverwijk.nl/lichtkrant.htm

dit hebben wij in beverwijk hangen dus kan ook in de auto mischien kleiner versie.

mischien slimme tip hang je pager in de houder in de auto en maak er een vergrootglas voor :P

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2149
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #40 Gepost op: 3 januari 2006, 14:51:07 »
Citaat van: "mikey3"
kijk eens hier
http://www.112beverwijk.nl/lichtkrant.htm

dit hebben wij in beverwijk hangen dus kan ook in de auto mischien kleiner versie.

mischien slimme tip hang je pager in de houder in de auto en maak er een vergrootglas voor :P

Heb jij de laatste tijd onder een steen geleefd?? Lees voorgaande berichten ook even Mike als je wilt. Of zoek eens onder "lichtkrant"

Leen Ansems

  • Gast
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #41 Gepost op: 3 januari 2006, 15:17:40 »
Of de pager op een mobiele overheadprojector leggen en de berichten op de voorruit projecteren...
Nu lacht iedereen, maar wordt er ook nog nagedacht over de veiligheid van jezelf en de medepassagiers bij de inbouw van allelei toestellen? Het is de bedoeling dat je een ander gaat helpen en niet dat je zelf aan de beurt bent om uitgezaagd te worden. Éen ding is zeker: het levert een P2000 bericht op.....
mvg,
Leen

Offline mikey3

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 49
    • http://www.112beverwijk.nl
Re: Groot scherm voor in auto
« Reactie #42 Gepost op: 3 januari 2006, 15:52:55 »
Citaat
Heb jij de laatste tijd onder een steen geleefd?? Lees voorgaande berichten ook even Mike als je wilt. Of zoek eens onder "lichtkrant"

Neeh joh was maar een grapje of ben je hier alleen voor de serieusheid? maar opzich was het nog wel redelijk in de buurt van de orginele vraag. En ja ik heb voorgaande berichten doorgelezen

badboy

  • Gast
Re: display
« Reactie #43 Gepost op: 3 januari 2006, 22:19:50 »
Citaat van: "JCF"
Ik heb (m.b.v. mijn zwager) een display gemaakt voor aan de lpt van de pc. D.m.v. utp kabels kan ik dit display overal in huis neer zetten.
Mijn zwager heeft software geschreven die kijkt naar de wijzigingen van een bestand. Ik heb gekozen voor de *.buf bestanden uit PDW. Door wat tekens weg te laten (zoals <span>) onstaat er een leesbare tekst op het display (verkrijgbaar bij HT-vision).
Bij de software zit een ini bestand. Hierin kan aangeven uit welke file de gegevens gehaald moeten worden. Verder kan ik aangeven op welke cap-codes de verlichting van het display moet oplichten. Dit gebeurt d.m.v. een van de 25 pootjes van de sub-d connector aan te sturen.
Werkt super.

De volgende stap is om zo'n display aan te sluiten op een embedded pc. i.c.m. met nog te schrijven software, een hamcom modem en een ontvanger hoop ik zo een mobiele p2000 display te verkregen.
Ik heb voor het schrijven van de software nog wel wat gevens nodig over het flex-protocol. Dus Peter Hunt misschien kun jij mij verder helpen.

Dit zijn dingen die we zoeken.....

Als je iets concreters hebt dan horen wij dat graag.....

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: display
« Reactie #44 Gepost op: 3 januari 2006, 22:24:36 »
Citaat van: "badboy"
Citaat van: "JCF"
Ik heb (m.b.v. mijn zwager) een display gemaakt voor aan de lpt van de pc. D.m.v. utp kabels kan ik dit display overal in huis neer zetten.
Mijn zwager heeft software geschreven die kijkt naar de wijzigingen van een bestand. Ik heb gekozen voor de *.buf bestanden uit PDW. Door wat tekens weg te laten (zoals <span>) onstaat er een leesbare tekst op het display (verkrijgbaar bij HT-vision).
Bij de software zit een ini bestand. Hierin kan aangeven uit welke file de gegevens gehaald moeten worden. Verder kan ik aangeven op welke cap-codes de verlichting van het display moet oplichten. Dit gebeurt d.m.v. een van de 25 pootjes van de sub-d connector aan te sturen.
Werkt super.

De volgende stap is om zo'n display aan te sluiten op een embedded pc. i.c.m. met nog te schrijven software, een hamcom modem en een ontvanger hoop ik zo een mobiele p2000 display te verkregen.
Ik heb voor het schrijven van de software nog wel wat gevens nodig over het flex-protocol. Dus Peter Hunt misschien kun jij mij verder helpen.

Dit zijn dingen die we zoeken.....

Als je iets concreters hebt dan horen wij dat graag.....

Hier sluit ik me bij aan, en zijn er al foto's van ????
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.