Auteur Topic: Infostream X5 pager  (gelezen 25769 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #30 Gepost op: 3 juni 2009, 18:06:32 »
Citaat van: "markelo"
Is die geschikt voor P2000?

Die van Semafonieshop.nl niet. Staat er ook bij volgens mij he, Callmax.

markelo

  • Gast
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #31 Gepost op: 3 juni 2009, 19:38:16 »
Ik zie nu van wel.
Kijk maar bij de uitvoering/abbonement:

Uitvoering * Standaard uitvoering Intrinsiek veilige en waterdichte uitvoering +€ 100,00 (+€ 119,00 Incl. BTW)Abonnement * Geen abonnement (P2000 uitvoering) 1 jarig alfanumeriek abonnement +€ 129,50 (+€ 154,10 Incl. BTW)2 jarig alfanumeriek abonnement +€ 249,00 (+€ 296,31 Incl. BTW)

Citaat van: "Daaf"
Citaat van: "markelo"
Is die geschikt voor P2000?

Die van Semafonieshop.nl niet. Staat er ook bij volgens mij he, Callmax.

Hij is wel heel duur??????????

Offline Galaxy

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 242
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #32 Gepost op: 5 juni 2009, 12:41:25 »
Ik zou inderdaad ook wat gebruikerservaringen willen zien... zit te denken om de X5 aan te schaffen en mijn Galaxy v9.0 te verkopen.
Galaxy v9.0 IP54 - Swissphone s.QUAD

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #33 Gepost op: 5 juni 2009, 15:28:23 »
Citaat van Semafonieshop.nl: Professionele intrinsiek veilige semafoon die veel gebruikt wordt bij de brandweer"


Knap, de X5 wordt nog nergens echt actief gebruikt....

markelo

  • Gast
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #34 Gepost op: 5 juni 2009, 17:17:26 »
Ik ben met hun via mail in contact over de X5 en zal jullie op de hoogte houden wat hier uitkomt.

Citaat van: "Daaf"
Citaat van Semafonieshop.nl: Professionele intrinsiek veilige semafoon die veel gebruikt wordt bij de brandweer"


Knap, de X5 wordt nog nergens echt actief gebruikt....

Offline SemafoonWinkel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 223
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #35 Gepost op: 5 juni 2009, 17:57:03 »
Citaat
Citaat van Semafonieshop.nl: Professionele intrinsiek veilige semafoon die veel gebruikt wordt bij de brandweer"

Leugentje om bestwil.

In het kader van "beter goed gekopi ëerd dan zelf slecht verzonnen":
De webshop naam (semafoniewinkel is ook van hun) lijkt ook een kopie van onze al veel langer bestaande website naam.
Zelfs de foto's komen van onze site. Kijk maar eens bij de Jupiter progtool, en let op de sticker.

Offline brandweergek

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 73
    • http://www.112Groningen.nl
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #36 Gepost op: 6 juni 2009, 01:36:05 »
Citaat van: "SemafoonWinkel"
Citaat
Citaat van Semafonieshop.nl: Professionele intrinsiek veilige semafoon die veel gebruikt wordt bij de brandweer"

Leugentje om bestwil.

In het kader van "beter goed gekopi ëerd dan zelf slecht verzonnen":
De webshop naam (semafoniewinkel is ook van hun) lijkt ook een kopie van onze al veel langer bestaande website naam.
Zelfs de foto's komen van onze site. Kijk maar eens bij de Jupiter progtool, en let op de sticker.

Nou wil ik niet nodeloos olie op het vuur gooien, maar is het dan niet verstandig om stappen te ondernemen? Tenzij jullie geen copyrightvermelding op de site hebben natuurlijk....


Groeten
Wie ik?

Offline SemafoonWinkel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 223
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #37 Gepost op: 6 juni 2009, 07:44:59 »
Citaat
Nou wil ik niet nodeloos olie op het vuur gooien, maar is het dan niet verstandig om stappen te ondernemen? Tenzij jullie geen copyrightvermelding op de site hebben natuurlijk....

Nee hoor, gratis reclame. En wanneer je iets op internet zet, kun je verwachten dat men het copi ëert. Ik heb er geen problemen mee in dit geval. Maar het moet niet gekker gaan worden natuurlijk.

Offline Bennieboy

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 78
    • http://www.112-dokkum.tk
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #38 Gepost op: 7 juni 2009, 07:41:39 »
De X5 lijkt me heel mooi. Alleen ik wil eerst weten wat anderen er van vinden..
De uitvoering enso is allemaal wel top!:D

Gr!
Brandweer & Ambulance Dokkum, http://www.112-dokkum.tk [size=150]Jupiter Pro (v9.1)[/size]

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1958
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #39 Gepost op: 7 juni 2009, 16:35:50 »
Waarom zal je 500 euro (schatting) willen betalen voor een pager (waar nog helemaal geen praktijkervaring over te lezen valt) en programmeerset van een twijfelachtig merk?

Dit bedrag kan nog hoger uitvallen als de software erbij gekocht dient te worden.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #40 Gepost op: 7 juni 2009, 16:42:37 »
Citaat van: "Remon"
Waarom zal je 500 euro (schatting) willen betalen voor een pager (waar nog helemaal geen praktijkervaring over te lezen valt) en programmeerset van een twijfelachtig merk?

Dit bedrag kan nog hoger uitvallen als de software erbij gekocht dient te worden.

Dan moet hij ook nog CTK goedgekeurd zijn en is de vraag of hij aan particulieren geleverd mag worden.

Offline Galaxy

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 242
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #41 Gepost op: 8 juni 2009, 15:08:58 »
X5 BOS approved!!!
 

The X5 is now ready to use for the German Emergency Services!

The state of the art X5 pager is now BOS approved. In Germany a BOS approval is required for alarming and communication devices to be used in the field of public safety.

The X5 passed all the tests without any problem. The X5 is ready for the German public safety market!

Both the X5-s and X5-i (ATEX) versions are approved with certification number DME II 32/09.
Galaxy v9.0 IP54 - Swissphone s.QUAD

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #42 Gepost op: 8 juni 2009, 15:49:47 »
Citaat van: "Galaxy"
X5 BOS approved!!!
 

The X5 is now ready to use for the German Emergency Services!

The state of the art X5 pager is now BOS approved. In Germany a BOS approval is required for alarming and communication devices to be used in the field of public safety.

The X5 passed all the tests without any problem. The X5 is ready for the German public safety market!

Both the X5-s and X5-i (ATEX) versions are approved with certification number DME II 32/09.

Buiten het feit dat dit oud nieuws is...Wat wil je hier mee zeggen?

Germany, is Duitsland in het engels. Duitsland hanteert totaal andere eisen aan zulke apparaten.

markelo

  • Gast
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #43 Gepost op: 14 juni 2009, 15:33:35 »
En?

Heeft al iemand de X5 besteld?

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Infostream X5 pager
« Reactie #44 Gepost op: 14 juni 2009, 16:03:08 »
Wat denk je zelf, voor die prijs? Jullie weten nog niet eens wat 'ie kan en doet.  :?
Ik zou eerst maar eens even wat gebruikerservaringen afwachten als ik jullie was.....