Auteur Topic: P2000 tafelontvanger (TP-100)  (gelezen 70586 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #30 Gepost op: 13 juni 2008, 18:41:50 »
Citaat van: "Hans Peter"
Is er inmiddels al een prijs voor beide soorten bekend?

Mvg Hans Peter

Nee en het toestel is ook nog niet beschikbaar. Meer info is er niet.
groet,
Leen

112Limburg-noord

  • Gast
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #31 Gepost op: 12 juli 2008, 06:12:45 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "Arjan-pa2pa"
Volgens mij kan The Officer P2000 wel wat meer, oa. wildcards en zo`n 20 capcode`s

Gebruikers van dit toestel hebben me te kennen gegeven dat investeren in dit toestel zonde van je geld is.
Mvg,
Leen

Ik ben al bijna drie jaar in het bezit van de Officer P2000 ontvanger en er 1000% te vreden over. Mijn investering is het dubbel en dwars waard.

112Limburg-noord

  • Gast
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #32 Gepost op: 20 juli 2008, 12:39:20 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "Arjan-pa2pa"
Volgens mij kan The Officer P2000 wel wat meer, oa. wildcards en zo`n 20 capcode`s

Gebruikers van dit toestel hebben me te kennen gegeven dat investeren in dit toestel zonde van je geld is.
Mvg,
Leen

Vandaar dat de Officer P2000 bij bosjes 2e hands te koop is. Op Marktplaats staat geen 1 advertentie. Dus zo zonde is het niet van de investering. Persoonlijk ben ik er zeer te vreden over!

Leen Ansems

  • Gast
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #33 Gepost op: 20 juli 2008, 13:25:00 »
Citaat van: "112Limburg-noord"
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "Arjan-pa2pa"
Volgens mij kan The Officer P2000 wel wat meer, oa. wildcards en zo`n 20 capcode`s

Gebruikers van dit toestel hebben me te kennen gegeven dat investeren in dit toestel zonde van je geld is.
Mvg,
Leen

Vandaar dat de Officer P2000 bij bosjes 2e hands te koop is. Op Marktplaats staat geen 1 advertentie. Dus zo zonde is het niet van de investering. Persoonlijk ben ik er zeer te vreden over!

Als je goed op dit forum gelezen hebt zie je dat er een hele strijd is geweest om dit toestel. Een heleboel bestellingen zijn geanuleerd, dus zoveel toestellen zullen er niet in omloop zijn. Als je er tevreden over bent, dan ben je 1 van de weinige die dat is. Geluk ermee.

Mvg,
Leen

Offline GerP

  • DJI PI Zuid-Oost
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 234
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #34 Gepost op: 23 juli 2008, 11:29:15 »
Schijnbaar is ook duitsland in afwachting van hun POCSAG Tafelontvanger, de "DARIUS".
Zie de link: http://www.funkmelderservice.de/pdf_eur ... inf_1s.pdf
Deze zou volgens mij ook te gebruiken moeten zijn voor het KPN Nationaal 3 en het ASTRID netwerk!

Mvg. GerP
Groeten van Ger

Leen Ansems

  • Gast
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #35 Gepost op: 27 juli 2008, 11:12:53 »
Citaat van: "GerP"
Schijnbaar is ook duitsland in afwachting van hun POCSAG Tafelontvanger, de "DARIUS".
Zie de link: http://www.funkmelderservice.de/pdf_eur ... inf_1s.pdf
Deze zou volgens mij ook te gebruiken moeten zijn voor het KPN Nationaal 3 en het ASTRID netwerk!

Mvg. GerP

Eurobos doet geen zaken met particulieren en levert alleen aan dealers. Het is voor een fabriek als Apollo ook handiger als ze behuizingen enz grotendeels hetzelfde kunnen houden. Alleen de ontvangerprint verschilt dan en de benamingen op het front.

Offline HOFD798

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 90
    • http://www.brandweerheemstede.nl
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #36 Gepost op: 20 oktober 2008, 19:09:42 »
Blijft wel erg stil hier, weten jullie (Leen/Anton) al iets?
Jan Kol Jr.
Officiële Korps Fotograaf en Logistiek medewerker van de Brandweer Heemstede & Bennebroek
Tevens webmaster http://www.brandweerheemstede.nl & http://www.brandweerbennebroek.nl

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7558
  • PE1RFR
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #37 Gepost op: 20 oktober 2008, 19:18:59 »
Citaat van: "HOFD798"
Blijft wel erg stil hier, weten jullie (Leen/Anton) al iets?

Het laatste wat ik van Anton hoorde was dat hij voor het eind van dit jaar nog leverbaar moet zijn en elders las ik dat de prijs rond de 200 euro zou moeten gaan liggen.

Groeten, Peter.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #38 Gepost op: 20 oktober 2008, 19:49:18 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "HOFD798"
Blijft wel erg stil hier, weten jullie (Leen/Anton) al iets?

Het laatste wat ik van Anton hoorde was dat hij voor het eind van dit jaar nog leverbaar moet zijn en elders las ik dat de prijs rond de 200 euro zou moeten gaan liggen.

Groeten, Peter.

Ik heb hem momenteel in de werkplaats voor beproeving staan. Toestel werkt goed en het scherm is in oppervlakte zeker 4 x groter dan van de Galaxy. De cijfers van de tijd en datum zijn 1 cm hoog in normale stand. Vergroten kan ook nog. De software is als van de Galaxy V9.0. Er komen 2 versies uit. Een eenvoudige en een uitgebreide voor beroepsgebruik. In de uitgebreide versie zit extra een dataconnector, back-up accu en een schakelrelais om extern iets te schakelen. Voor de beide type's in de handel mogen komen dienen ze eerst CTK gekeurd te zijn. Het wachten is daarop. Er is totaal nog geen prijs bekend.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #39 Gepost op: 24 oktober 2008, 06:51:29 »
Morgen, 25 oktober sta ik achter de tafel van de NAFRAS op de Dag van de RadioAmateur in Apeldoorn. Dat is vrij vooraan in de hal. Ik heb de tafelpager TP100 bij me , dus wie hem wil zien en er even mee wil spelen is welkom. De monitorcodes van de brandweer en ambulance van de regio Rotterdam-Rijnmond zitten erin geprogrammmeerd en dat levert berichten zat op. Links van ons staat de stand van Elektuur en daar kan je terecht voor het boek met de scannerfrequenties geschreven door Johan Beck. Antennepluggen, coax, antenne`s enz worden bij andere tafels aangeboden.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #40 Gepost op: 24 oktober 2008, 15:23:28 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Morgen, 25 oktober sta ik achter de tafel van de NAFRAS op de Dag van de RadioAmateur in Apeldoorn. Ik heb de tafelpager TP100 bij me , dus wie hem wil zien en er even mee wil spelen is welkom. De monitorcodes van de brandweer en ambulance van de regio Rotterdam-Rijnmond zitten erin geprogrammmeerd en dat levert berichten zat op.

Heel jammer dat ik morgen iets anders heb (ben daar de organisator van) anders was ik beslist even handje komen schudden en de tafelpager bekijken. Volgende keer beter.

Sucses morgen, Leen.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Bavo

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #41 Gepost op: 2 december 2008, 14:19:48 »
Wanneer kunnen we de P2000 tafelontvanger TP-100 verwachten?

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #42 Gepost op: 2 december 2008, 15:30:51 »
Citaat van: "Bavo"
Wanneer kunnen we de P2000 tafelontvanger TP-100 verwachten?

Dat wil ik ook wel eens weten.....

mvg Hans Peter

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7558
  • PE1RFR
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #43 Gepost op: 3 december 2008, 11:34:00 »
Citaat van: "Bavo"
Wanneer kunnen we de P2000 tafelontvanger TP-100 verwachten?

Laatste stand van zaken :

De tafelontvanger heeft het CTK-keuringstraject afgelegd en is goedgekeurd. Men wacht thans op de formele afwikkeling ervan.

Er komen 2 versies op de markt :

TP-100 Basic (+/- 200 euro)
TP-100 Pro (+/- 250 euro)

De Pro heeft als extra opties :

- Backup accu
- Schakelcontact
- Seriele uitgang om berichten bijvoorbeeld naar een MDT te kunnen sturen

Groeten, Peter.

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Nieuw: P2000 tafelontvanger (TP-100)
« Reactie #44 Gepost op: 6 december 2008, 07:52:40 »
Ze zijn leverbaar bij p2000shop.

De basis voor slechts 167 euro of de pro voor 211,88 euro

Info basis: http://www.p2000shop.nl/?p=33

info basis PRO: http://www.p2000shop.nl/?p=38