Auteur Topic: Lederen Hoesje voor Bravo 800?  (gelezen 41448 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

roaddevil

  • Gast
Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Gepost op: 8 april 2007, 17:33:55 »
Weet iemand waar ik een lederen hoesje kan bemachtigen die aan de broekriem geplaatst kan worden ?  Ik heb er momenteel eentje met klitteband, maar deze valt na 2 jaar zo'n beetje uit elkaar.  Ik heb geen idee meer waar ik hem toen gekocht/besteld heb.  :oops:

Ik heb al verschillende P2000 webshops bekeken, maar kan ze niet vinden.

Alvast bedankt voor reacties !!

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #1 Gepost op: 8 april 2007, 18:23:06 »
Citaat van: "roaddevil"
Weet iemand waar ik een lederen hoesje kan bemachtigen die aan de broekriem geplaatst kan worden ?  Ik heb er momenteel eentje met klitteband, maar deze valt na 2 jaar zo'n beetje uit elkaar.  Ik heb geen idee meer waar ik hem toen gekocht/besteld heb.  :oops:

Ik heb al verschillende P2000 webshops bekeken, maar kan ze niet vinden.

Alvast bedankt voor reacties !!

Alstublieft: http://www.pagershop.nl/product_info.ph ... cts_id=205

Offline timo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 146
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #2 Gepost op: 8 april 2007, 22:02:11 »
zijn er toevallig niet van die soort leren hoesjes voor de bravo versie's zoals de hoesjes voor de infostream want k vind die van de pagershop niet echt lekker zitten
Manschap a bij brandweer Hollands midden Post Gouda,
Eerst hulpverlener en verbindings-coordinator Rode kruis Gouda e.o.

Offline willempie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #3 Gepost op: 15 april 2007, 09:28:15 »
De Bravo past opzich wel in het jupitertasje maar is daarvoor eigenlijk iets te groot. Hij past beter in het tasje van de Galaxy alhoewel die iets aan de ruime kant is.

Offline timo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 146
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #4 Gepost op: 15 april 2007, 11:19:37 »
Citaat van: "jordnijman"
De Bravo past opzich wel in het jupitertasje maar is daarvoor eigenlijk iets te groot. Hij past beter in het tasje van de Galaxy alhoewel die iets aan de ruime kant is.

en welke zijn dat dan? ik dacht dat bij de jupiter dat daar de knoppen van de jupiter die vorm in het hoesje zijn verwerkt, en die komen niet overeen met die van de bravo dus dat gaat dan al niet werken. en ik bedoel zo lederen hoesje van de infostream dus waar je pager inclusies riemclip in doet en dan aan je riem hangt
Manschap a bij brandweer Hollands midden Post Gouda,
Eerst hulpverlener en verbindings-coordinator Rode kruis Gouda e.o.

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #5 Gepost op: 29 april 2007, 23:39:44 »
Citaat van: "timo"
Citaat van: "jordnijman"
De Bravo past opzich wel in het jupitertasje maar is daarvoor eigenlijk iets te groot. Hij past beter in het tasje van de Galaxy alhoewel die iets aan de ruime kant is.

en welke zijn dat dan? ik dacht dat bij de jupiter dat daar de knoppen van de jupiter die vorm in het hoesje zijn verwerkt, en die komen niet overeen met die van de bravo dus dat gaat dan al niet werken. en ik bedoel zo lederen hoesje van de infostream dus waar je pager inclusies riemclip in doet en dan aan je riem hangt

Zo iets zoek ik ook voor de Jupiter Pro 8.6 iets waar de pager recht over end in kan, met holster en al.... ;)

Offline willempie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #6 Gepost op: 30 april 2007, 08:14:11 »
Oke maar ik zag gister wel (bij de echte brandweer) dat ze een tasje hadden waar de Galaxy rechtop in kan;)
Het had een beetje dit idee alleen dan kon je hetm niet dichtklikken met een hele 'flap' maar een veel dunner 'iets'.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1961
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #7 Gepost op: 30 april 2007, 08:34:31 »
Wellicht met de holster van de oude analoge alarmontvanger?

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #8 Gepost op: 30 april 2007, 09:35:56 »
Citaat van: "jordnijman"
Oke maar ik zag gister wel (bij de echte brandweer) dat ze een tasje hadden waar de Galaxy rechtop in kan;)
Het had een beetje dit idee alleen dan kon je hetm niet dichtklikken met een hele 'flap' maar een veel dunner 'iets'.

Meschien is het een holster van een pager van Swissphone, die ook op kpn 3 kunne worden ingesteld.

Meschien eens kijken op de website van callmax? Daar staat een tasje meschien zo als je gezien hebt.(http://www.callmax.nl)

Mvg Hans Peter

Offline willempie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #9 Gepost op: 30 april 2007, 10:28:00 »
Ik zie geen tasje staan op die site  :?   kun je misschien vertellen waar een plaatje staat op die site...

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #10 Gepost op: 30 april 2007, 10:40:51 »
Citaat van: "Hans Peter"
Citaat van: "jordnijman"
Oke maar ik zag gister wel (bij de echte brandweer) dat ze een tasje hadden waar de Galaxy rechtop in kan;)
Het had een beetje dit idee alleen dan kon je hetm niet dichtklikken met een hele 'flap' maar een veel dunner 'iets'.

Meschien is het een holster van een pager van Swissphone, die ook op kpn 3 kunne worden ingesteld.

Meschien eens kijken op de website van callmax? Daar staat een tasje meschien zo als je gezien hebt.(http://www.callmax.nl)

Mvg Hans Peter

En dan antwoord op Jor zijn laatste vraag, als je de website van Callmax hebt, heb je recht boven in een snelmenu, daar kiezen voor zelfservice.

>dan hardware en diensten....>accessoires....>DE900, komt qwa maat meest in de buurt van de Jupiter Pro/bravo 800.

Mvg Hans Peter

Offline willempie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #11 Gepost op: 30 april 2007, 15:22:58 »
Ehm nee daar lijkt het niet echt op;)

Dat plaatje staat trouwens op de OUDE website: http://www.callmax.nl/default.asp

Offline timo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 146
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #12 Gepost op: 30 april 2007, 15:40:52 »
nee inderdaad lijkt er niet echt op nee
Manschap a bij brandweer Hollands midden Post Gouda,
Eerst hulpverlener en verbindings-coordinator Rode kruis Gouda e.o.

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #13 Gepost op: 30 april 2007, 15:45:43 »
Citaat van: "timo"
nee inderdaad lijkt er niet echt op nee

Meschien is het handig om dan gewoon aan de gene waar bij het lederen hoesje werd gezien te vragen waar ze die lederen hoesjes kopen??

Mvg Hans Peter

Offline timo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 146
Re: Lederen Hoesje voor Bravo 800?
« Reactie #14 Gepost op: 30 april 2007, 16:37:29 »
die kopen hun nergens hoor die krijgen ze van het korps aangezien die hoesjes standaard bij de infostream zitten
Manschap a bij brandweer Hollands midden Post Gouda,
Eerst hulpverlener en verbindings-coordinator Rode kruis Gouda e.o.