Auteur Topic: Zal mij ook even voorstellen  (gelezen 2842 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Swift

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Zal mij ook even voorstellen
« Gepost op: 25 oktober 2010, 08:44:38 »
Hallo iedereen hier op het scannerforum,

Ben René 36 jaar en woon in Zuid-Holland mijn gebruikersnaam is Swift en trouwe luisteraar van mijn scanner,een Uniden 780 XLT met MULTISCAN-DX SCANNERANTENNE ( simpele balkon antenne  :D ).
Jammer dat de belangrijkste frequenties over zijn gegaan naar c2000 maar er is nog genoeg te beluisteren dacht ik zo,zelf luister ik ook naar de scheepvaart omdat ik vlakbij de waterweg
zit en via pc hou ik p2000 in de gaten of via mijn Jupiter Pro zo blijf je toch een beetje op de hoogte.
Ga eens deze forum rustig bekijken wand er valt heel erg veel informatie over alles te verkrijgen dankzij medeluisteraars en mensen die op dit forum zitten,en hoop dus nog meer te weten te komen
en te leren over alles en nog wat vooral welke antenne het best is wil deze namelijk vervangen.
Met dit forum is mijn hobby weer een stukje uitgebreider geworden en zo te zien zal ik het op dit forum best naar mijn zin hebben.

Vriendelijke groet,

René.
Vriendelijke groet,René

Offline Swiebertje@SSB

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 86
Re: Zal mij ook even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2010, 13:26:33 »
Welkom op dit forum..............
 8-)
sds200e, ubc 125xlt, Diamond D130

Offline PDJ10

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 444
    • Radio Eclips
Re: Zal mij ook even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2010, 16:40:40 »
Welkom  :wink:
DJ op internetstream (www.radioeclips.nl).
Iedere avond live te beluisteren vanaf 18.30 uur - 21.00 uur en op verzoek.

Offline Swift

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: Zal mij ook even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2010, 17:39:57 »
Dank jullie wel,

Ben al op mijn gemak aan het lezen en haal er al veel uit heb echt wat aan dit forum,zo kom je tenminste
van alles te weten en je leert er ook nog eens van tja je bent nooit te oud om te leren toch :D
Vriendelijke groet,René