Auteur Topic: Storingen/bugs  (gelezen 210249 keer)

0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Storingen/bugs
« Reactie #315 Gepost op: 1 juli 2018, 19:41:52 »
Capcode 1500080 (AGS Haaglanden/Hollands Midden) wordt niet getoond als selectie Hollands Midden (normaal en expert) wordt gemaakt.
Capcode 1500084 (MPL/CVE Haaglanden/Hollands Midden) wordt niet getoond bij selectie Haaglanden en ook niet bij selectie Hollands midden.

Het ligt zo te zien iets anders, het adres is niet herkend. Ik heb het namelijk zo ingesteld dat deze codes alleen bij de betreffende regio getoond worden ipv bij beiden. Bij de laatste 2 meldingen wordt vreemd genoeg het adres niet herkend, ook de plaatsnaam niet... Dat is in dit geval het achterliggende probleem en kan in meer regio's voor problemen zorgen. Mochten daar meer voorbeelden van zijn dan hoor ik dat graag.

Offline enrico1972

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 69
Re: Storingen/bugs
« Reactie #316 Gepost op: 2 juli 2018, 16:56:11 »
Weet niet wat het is maar ik kom niet meer op de site. Ook 112meldingen.nl kom ik niet op.

Dit geeft mijn computer aan.

Deze site is niet bereikbaar
Het duurt te lang voordat monitor.p2kflex.nl reageert.

Offline enrico1972

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 69
Re: Storingen/bugs
« Reactie #317 Gepost op: 2 juli 2018, 17:03:46 »
En alles doet het weer. Heeft zeker 5 minuten geduurt bij mij mocht het nodig zijn om te weten.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Storingen/bugs
« Reactie #318 Gepost op: 4 juli 2018, 05:06:54 »
01:30:44 04-07-18GROUP-1P 1 Gaarne tel cont MKB Ongeval materieel (klein IBGS) (AGS) (ammoniak/NH3) (VK: 3) Heineken Burgemeester Smeetsweg ZOETWD
1500084BRW Haaglanden/Hollands Midden (Meetplanleider)

Zie deze melding in Gelderland Midden verschijnen!
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline MarcelHdt

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 752
Re: Storingen/bugs
« Reactie #319 Gepost op: 8 juli 2018, 13:17:39 »
14:13:57 08-07-18GROUP-1P 2 BR Buiten (inci-01) Langs de Gewannen Ulestraten 243631
1003105BRW Zuid-Limburg (Meerssen) (Korpsalarm)
1005998Meldkamer Limburg (Monitorcode)

Mouse-overs werken ineens niet meer, geen van de roepnrs worden herkend, terwijl ze wel in de database staan.
Groeten, Marcel Hodiamont.

Scanners:
Uniden UBC72XLT, UBC3500XLT(primair) & GRE PSR-239.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Storingen/bugs
« Reactie #320 Gepost op: 8 juli 2018, 13:35:40 »
Sjips, ik zie het. Foutje met een kleine aanpassing, is weer verholpen.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Storingen/bugs
« Reactie #321 Gepost op: 25 juli 2018, 22:23:24 »
Ik mis de volgende alarmen van capcodes 0930632,0930631 en 0930633 op de pagina Gelderland Midden
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Storingen/bugs
« Reactie #322 Gepost op: 26 juli 2018, 00:08:27 »
Die zijn enige tijd terug bewust weggelaten omdat die niets concreets toevoegen. Op de monitorpagina zijn ze wel zichtbaar, niet op de regiopagina's ;)

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Storingen/bugs
« Reactie #323 Gepost op: 26 juli 2018, 05:38:19 »
Oke.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Bernt

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1851
Re: Storingen/bugs
« Reactie #324 Gepost op: 10 augustus 2018, 17:03:15 »
1200031   BBM - Voorlichting (Alarmcode)

Na mijn weten heeft voorlichting maar 1 code.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21593
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Storingen/bugs
« Reactie #325 Gepost op: 10 augustus 2018, 17:38:36 »
Ik kan me vergissen maar volgens mij valt dit niet onder de categorie Storingen/Bugs.

Offline Bernt

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1851
Re: Storingen/bugs
« Reactie #326 Gepost op: 10 augustus 2018, 19:51:13 »
Klopt maar weet niet waar wel voor capcodes van P2Kflex

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21593
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Storingen/bugs
« Reactie #327 Gepost op: 10 augustus 2018, 19:54:03 »
Volgens mij doen we dat alweer een tijdje in de betreffende regio.

Offline Tom-

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 473
Re: Storingen/bugs
« Reactie #328 Gepost op: 9 oktober 2018, 09:24:05 »
Betreft P 1 BR GEBOUW Burgemeester van der Lelystraat Woudrichem

Als er (GROOT) bij staat, vermeldt de monitor ook GB (witte tekst met rode achtergrond), en MB bij MIDDEL. ZR GROOT wordt echter niet opgepakt.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Storingen/bugs
« Reactie #329 Gepost op: 9 oktober 2018, 12:34:35 »
In de loop der jaren zijn er wat meldteksten veranderd en meldkamers samengevoegd. Heeft iemand zin om alle soorten opmaak van opschalingen even op een rijtje te zetten? Nu heb ik als onderstaand, maar het kan zomaar zijn dat sommigen vervallen zijn, kan geen kwaad om dat eens op te ruimen :

ZGB=(zrgrbr);(ZGr Br);(OPS BR  zeer groot);zeer grote brand);Zeer gr Br);(zeer gr b;(zeer gr brand;(Zeer Grote Brand;(Zeer Grote B;Zeer Grote Brand;(Zeer grote brand);(zeer groot);NB  ZEER GROOT;NB ZEER GROOT;ZEER GROTE B;BR  ZEER GROOT);ZR GR BRAND;OPSCHALING  ZEER GROOT;Zeer grote brnd);BR  Zeer grote;zeer groot);Zeer grote brnd;zeer gr.brand;(Br Zeer Groot)
GB=(grbr);(Gr Br);(Grote brand);(BR  groot);(OPS BR  groot);brand groot);grote Brand);(Groot);(nb  groot);(NB Grote Br);(NB  Grote Br);(NB Groot);(NB  Groot Br);BR  GROOT);(NB BRAND  groot);(Grote Brand;Br Groot);BR  Grote bran;Grote Brand;(BR  groot);(Br Groot)
ZGHV=(Zeer grote hulpverlening);(Zeer Grote Hulpv   ja);hv zeer groot);(HV: zeer groot)
GWO=WO  groot);(WO  groot);groot waterongeval);groot wo);(groot)+water;(Groot duikalarm)
GHV=(Grote hulpverlening);Grote hv);(Grote HV;(Grote HV);(OPS HV  GROOT);(Grote Hulpverl;beknelling+groot);GROTE HULPVERL;OGS  OPSCHALING  GROOT;(GROTE OGS);OGS GROOT;GROTE HULPVERLENING;Hulpverlening+(groot)
MWO=(NB WO  middel);(NB Middel WO);(Middel WO);middel wo);wo middel);WO  middel);(Middel waterongeval);(HV  middel)+water;middel)+water;(middel)+water;middel waterongeval);(Middel duikalarm);middel duikinzet);(MIDDEL DUIK);Middelduik
MHV=(OPS HV  mid);(OPS HV  middel);(nb HV  middel);(NB Middel HV);(Middel HV);(Middelhv);(HV  middel);HV middel ;middel HV ;middel hv);HV Middel);HV  Middel);(Middel Hulpv;(Middel Hulpverlening);middel)+beknelling;Wateroverlast+(middel);OGS  middel;(OPS  middel ongeval);Hulpverlening+(middel);(middel)+HV  
MB=(mbr);(Mi Br);(OPS BR  middel);(OPS  middel brand);(OPS  middel natuurbrand);(NB Middel Br);(NB  Middel Br);(NB BRAND  middel;(nb brand  middel);(BR  middel);(Middelbrand);(Middel brand);(middel);(middel ; middel);middel brand);(middel brand;(Middelbrand;brand middel);Middel Br);(Middel Brand;middelbrand);middelbrand;middel brand;BinnenbrandMiddel;BuitenbrandMiddel;middel natuurbrand);(Br Middel)