Auteur Topic: programmeerset  (gelezen 5424 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

martijn.jansen

  • Gast
programmeerset
« Gepost op: 5 december 2007, 20:50:34 »
ben op zoek naar een programmerset voor de infosxstream p2000 piepers te grogrammeeren wie o wie kan mijn daar aan helpen plus software

Gert Jan

  • Gast
Re: programmeerset
« Reactie #1 Gepost op: 5 december 2007, 20:52:10 »
Je bent erg wanhopig aangezien je dit bericht 3x geplaatst hebt?

martijn.jansen

  • Gast
Re: programmeerset
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2008, 21:24:50 »
ja dat ben ik zeker er moet toch iemand zijn die die programmeerset verkoopt als alleen koning en hartman

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: programmeerset
« Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2008, 23:28:59 »
Citaat van: "martijn.jansen"
ja dat ben ik zeker er moet toch iemand zijn die die programmeerset verkoopt als alleen koning en hartman

Wat maakt jou daar zo zeker van? Dat je als partikulier misschien aan een Infostream kunt komen, dat wil ik nog wel geloven, maar een programmeerset??? Die zijn zo schaars, daar kom jij echt niet aan. De Infostream is naar Nederland gehaald door Koning en Hartman. Zij zijn derhalve de schakel tussen de fabrikant en de klant. Koning en Hartman doet -logischerwijs- alleen maar zaken met hulpdiensten, dus hoe wil jij er dan aan komen?

En al ZOU je eraan kunnen komen, 'iets' zegt mij dat de prijs van zo'n apparaat het vijfvoudige is als die van een Apollo of Bravo programmer. Professionele markt he... Nouja, niet dat de pagers zo professioneel zijn, maar dat is een ander onderwerp...

Groeten, Peter.

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: programmeerset
« Reactie #4 Gepost op: 6 januari 2008, 09:23:05 »
Citaat van: "martijn.jansen"
ja dat ben ik zeker er moet toch iemand zijn die die programmeerset verkoopt als alleen koning en hartman

Het is net als met de Galaxy als je aan de LARA (Landelijke Aanbesteding RandApparatuur) mee doet dan mag je niet meer aan partikulieren leveren. Daarbij komt dat een programmeerset voor de Infostream 350euro kost en dan heb je niet eens een nieuwe.

Het Rijk legt gewoon de verplichting neer dat apparaten welke in de LARA zitten alleen aan de hulpdiensten worden verkocht en niet anders, daarom heb jij ook zoveel moeite met het vinden van een Infostream programmer of een Galaxy met de laatste firmware.

arjan

  • Gast
Re: programmeerset
« Reactie #5 Gepost op: 6 januari 2008, 10:40:09 »
Citaat van: "Wopper"
Galaxy met de laatste firmware.

Dat maakt met de Galaxy toch niet uit? Dat is toch hetzelfde als de eersten?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: programmeerset
« Reactie #6 Gepost op: 6 januari 2008, 12:19:16 »
Citaat van: "arjan"
Citaat van: "Wopper"
Galaxy met de laatste firmware.

Dat maakt met de Galaxy toch niet uit? Dat is toch hetzelfde als de eersten?

Pardon? Waarom denk je dan dat er verschillende firmwares zijn?

Groeten, Peter.

Offline r0n.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 559
  • Eiland Tholen, Zeeland.
    • Dwarsliggen, kritiek op de maatschappij, bedrijven, instellingen en overheid
Re: programmeerset
« Reactie #7 Gepost op: 6 januari 2008, 16:44:08 »
Citaat van: "martijn.jansen"
ja dat ben ik zeker er moet toch iemand zijn die die programmeerset verkoopt als alleen koning en hartman

Je kunt hem natuurlijk altijd laten programmeren ........