Auteur Topic: Vreemd hoor,  (gelezen 3612 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Vreemd hoor,
« Gepost op: 22 september 2007, 17:01:10 »
Had ik onlangs de Galaxy (test versie zonder ledje) uit gezet i.v.m. vacantie. Na de vacantie bleef de Galaxy op het nachtkastje liggen zonder weer aan te zetten.

Vanochtend stond hij in eens aan (zou het spoken in Ede?) Ik hoor de ineens de piepjes van ontvangen berichten (reminder) dus ff naar boven gegaan om de pager uit te zetten, want ik wil hem toch overnieuw programmeren, maar heb nu nog geen tijd. Krijg ik de pager niet uit????? na een keer of 8 te hebben geprobeerd waar hij direct weer aansprong. Uiteindelijk is het gelukt om hem uit te zetten, maar daarvoor moest ik hem wel in de oplader zetten.
Battery nivo was 3/4 vol.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vreemd hoor,
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2007, 17:35:48 »
Citaat van: "vuurvreter63"
Had ik onlangs de Galaxy (test versie zonder ledje) uit gezet i.v.m. vacantie. Na de vacantie bleef de Galaxy op het nachtkastje liggen zonder weer aan te zetten.

Vanochtend stond hij in eens aan (zou het spoken in Ede?) Ik hoor de ineens de piepjes van ontvangen berichten (reminder) dus ff naar boven gegaan om de pager uit te zetten, want ik wil hem toch overnieuw programmeren, maar heb nu nog geen tijd. Krijg ik de pager niet uit????? na een keer of 8 te hebben geprobeerd waar hij direct weer aansprong. Uiteindelijk is het gelukt om hem uit te zetten, maar daarvoor moest ik hem wel in de oplader zetten.
Battery nivo was 3/4 vol.

Dat probleem kwam inderdaad soms voor in de testversie en is in de latere  versies verholpen.
Mvg,
Leen

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Vreemd hoor,
« Reactie #2 Gepost op: 23 september 2007, 10:54:16 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "vuurvreter63"
Had ik onlangs de Galaxy (test versie zonder ledje) uit gezet i.v.m. vacantie. Na de vacantie bleef de Galaxy op het nachtkastje liggen zonder weer aan te zetten.

Vanochtend stond hij in eens aan (zou het spoken in Ede?) Ik hoor de ineens de piepjes van ontvangen berichten (reminder) dus ff naar boven gegaan om de pager uit te zetten, want ik wil hem toch overnieuw programmeren, maar heb nu nog geen tijd. Krijg ik de pager niet uit????? na een keer of 8 te hebben geprobeerd waar hij direct weer aansprong. Uiteindelijk is het gelukt om hem uit te zetten, maar daarvoor moest ik hem wel in de oplader zetten.
Battery nivo was 3/4 vol.

Dat probleem kwam inderdaad soms voor in de testversie en is in de latere  versies verholpen.
Mvg,
Leen

Hoi Leen,

Bedankt voor je antwoord en dat dit voor kwam wist ik niet.
Normaal gesproken staat de pager ook gewoon aan.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

zwarte rat

  • Gast
Re: Vreemd hoor,
« Reactie #3 Gepost op: 14 januari 2008, 06:05:24 »
ik heb een handscanner en die heb ik ook weg gelegd en toen stond hij uit en werd de volgende morgen wakker en stond vrolijk te spelen :P:? zal ook wel 1 van de eerste versies zijn ik ben trwouens ook van plan om zon p2000 ontvanger te kopen