Auteur Topic: Duitse Frequenties Gezocht.  (gelezen 5232 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Freqfreak01

  • Gast
Duitse Frequenties Gezocht.
« Gepost op: 27 november 2005, 11:05:34 »
Ik zoek O.A de frequenties van Bielefeld, Osnabr ück, G ütersloh.

Ik ga namelijk in Mei op vakantie naar Bielefeld en omstreken en dan neem ik mijn scanner mee zodat ik toch nog van alles op de hoogte blijf, zou iemand mij hiermee willen helpen?

Alvast bedankt voor de moeite!

Leen Ansems

  • Gast
Re: Duitse Frequenties Gezocht.
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2005, 11:13:31 »
Tip: informeer wel even of je zonder meer een scanner naar Duitsland mag meenemen. Naar Belgie zeker niet doen! Ik heb mijn zendmachtiging altijd bij me voor de porto en dat is een officieel document, maar voor een scanner bestaat zo`n papiertje niet.
mvg,
Leen

Freqfreak01

  • Gast
Re: Duitse Frequenties Gezocht.
« Reactie #2 Gepost op: 27 november 2005, 11:14:48 »
Ik ga met de trein, dus weinig kans dat ik aangehouden wordt, en ik ga vervolgens van een tussenligend station met de auto naar mijn verblijfplaats, is het dan nog nodig een papiertje te hebben, ik ga er wel achteraan, bedankt dat je mij hieraan herinnert was het helemaal vergeten  ;)

Offline Bartje

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 274
Re: Duitse Frequenties Gezocht.
« Reactie #3 Gepost op: 27 november 2005, 14:52:00 »

Freqfreak01

  • Gast
Re: Duitse Frequenties Gezocht.
« Reactie #4 Gepost op: 27 november 2005, 15:19:30 »
Bedankt voor de link!! :D:D:D

Offline ScanWeb

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 200
Re: Duitse Frequenties Gezocht.
« Reactie #5 Gepost op: 28 november 2005, 15:33:36 »
Citaat van: "Freqfreak01"
Ik ga met de trein, dus weinig kans dat ik aangehouden wordt, en ik ga vervolgens van een tussenligend station met de auto naar mijn verblijfplaats, is het dan nog nodig een papiertje te hebben, ik ga er wel achteraan, bedankt dat je mij hieraan herinnert was het helemaal vergeten  ;)

In Duitsland mag je alleen naar zoiets als zendamateurs luisteren.

BOS frequenties (hulpdiensten) zijn streng verboden om in je scanner geprogd te hebben.

Mvg

Marcel