Auteur Topic: Securitas (haaglanden)  (gelezen 3252 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

AAF

  • Gast
Securitas (haaglanden)
« Gepost op: 20 september 2007, 21:18:49 »
Kan iemand mij helpen aan de frequenties van securitas (beveiliging) in regio haaglanden?
bij voorbaat dank :)

AAF

Offline BlackBox

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1287
Re: Securitas (haaglanden)
« Reactie #1 Gepost op: 20 september 2007, 21:23:01 »
Entropia 422-425 Trunking
Good monitoring!
Frequency Monitor Centre

AAF

  • Gast
Re: Securitas (haaglanden)
« Reactie #2 Gepost op: 20 september 2007, 21:27:31 »
oke bedankt nog zoon snelle reactie :)! Entropia  heb ik er al in staan alleen heb ik nog wat ruzie met het trunking gebeuren :x

exLid057

  • Gast
Re: Securitas (haaglanden)
« Reactie #3 Gepost op: 21 september 2007, 00:17:11 »
Citaat van: "AAF"
oke bedankt nog zoon snelle reactie :)! Entropia  heb ik er al in staan alleen heb ik nog wat ruzie met het trunking gebeuren :x

Gewoon de gesprek kanalen er in zetten, en je kan mee luisteren

AAF

  • Gast
Re: Securitas (haaglanden)
« Reactie #4 Gepost op: 22 september 2007, 11:15:58 »
Citaat van: "lpz-nl13161"
Citaat van: "AAF"
oke bedankt nog zoon snelle reactie :)! Entropia  heb ik er al in staan alleen heb ik nog wat ruzie met het trunking gebeuren :x

Gewoon de gesprek kanalen er in zetten, en je kan mee luisteren

Ja dat is nu het geval maar ik vind het maar niks dat ik maar 1 helft van het verhaal hoor soms krijg je alleen en ja of nee dat schiet niet echt op vind ik. Maar met die computer software loopt niet niet helemaal naja helemaal niet.

exLid057

  • Gast
Re: Securitas (haaglanden)
« Reactie #5 Gepost op: 22 september 2007, 12:39:26 »
Citaat van: "AAF"
Citaat van: "lpz-nl13161"
Citaat van: "AAF"
oke bedankt nog zoon snelle reactie :)! Entropia  heb ik er al in staan alleen heb ik nog wat ruzie met het trunking gebeuren :x

Gewoon de gesprek kanalen er in zetten, en je kan mee luisteren

Ja dat is nu het geval maar ik vind het maar niks dat ik maar 1 helft van het verhaal hoor soms krijg je alleen en ja of nee dat schiet niet echt op vind ik. Maar met die computer software loopt niet niet helemaal naja helemaal niet.

Ja het is nemen en geven zeg men wel eens, ik zelf heb de gesprek kanalen er gewoon in zitten, en ja de enen keer hoor je ze alle twee de andere keer niet, en zoveel keer dat ik ze alleen hoor komt ieder geval aan deze kant niet zo veel voor.

AAF

  • Gast
Re: Securitas (haaglanden)
« Reactie #6 Gepost op: 23 september 2007, 18:44:10 »
ik heb dat hier juist heel vaak dat ik het maar van 1 kant hoor maar wie weet lukt het me in de toekomst nog dat te verbeteren. Zoon verschrikkelijk drama is het ook weer niet :)