Auteur Topic: Discussie P2000 Politie Kennemerland  (gelezen 25302 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #15 Gepost op: 16 september 2007, 15:01:58 »
Citaat van: "Jor"
Maar de berichten worden gewoon ingevoerd door de centralisten van K-land. En zeker niet door Amsterdam.

Regelmatig komen meldingen in de Haarlemmermeer eerst binnen bij de brandweer of CPA meldkamer van Kennemerland en worden dan doorgebeld naar Amsterdam.
Tegelijkertijd sturen de brandweercentralisten in Haarlem er dan een berichtje uit via de monitorcode als voorwaarschuwing.

Wij begrijpen elkaar wel Jor. Dit is precies zoals ik bedoel.

Citaat van: "hunter"
Volgens mij ontkent David juist dat het uit Kennemerland komt

Dat ontken ik zeer zeker niet Peter. Waaruit maak je dat op?

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7547
  • PE1RFR
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #16 Gepost op: 16 september 2007, 15:24:11 »
Citaat van: "Daaf"
Dat ontken ik zeer zeker niet Peter. Waaruit maak je dat op?

Onder andere :

Citaat van: "Daaf"
Is er weleens rekening gehouden met het feit dat bepaalde centralisten een goede band hebben met de pers cq fotografen in de regio Kennemerland, en dat zij de monitorcode ook gebruiken als een soort van "informatie" code?

Maargoed, ik bemoei me er niet meer mee, het wordt zo onderhand een welles/nietes verhaal en niemand weet het exact te verklaren...

Groeten, Peter.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #17 Gepost op: 16 september 2007, 15:41:06 »
Citaat van: "Daaf"
Is er weleens rekening gehouden met het feit dat bepaalde centralisten een goede band hebben met de pers cq fotografen in de regio Kennemerland, en dat zij de monitorcode ook gebruiken als een soort van "informatie" code?

Daar staat toch niet dat het bericht niet van Kennemerland afkomstig is?

Citaat van: "hunter"
Maargoed, ik bemoei me er niet meer mee, het wordt zo onderhand een welles/nietes verhaal en niemand weet het exact te verklaren...

Ik vind het gewoon vergezocht dat dat bericht van de politie af zou komen. Alleen maar omdat die afwijkend is en omdat de MBA Kennemerland de regio Haarlemmermeer nietonder hun handen heeft.

Offline cappie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 130
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #18 Gepost op: 15 april 2008, 16:40:37 »
Hoi beste forum leden, zomaar even een vraag cq opmerking maar gebruikt de politie hier in Kennemerland
al een ''persalarm'' capcode zoals bv: in Rotterdam :)

Uw reactie afwachtend met vriendelijke groet,
Henk Limburg

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #19 Gepost op: 15 april 2008, 17:42:29 »
Citaat van: "cappie"
Hoi beste forum leden, zomaar even een vraag cq opmerking maar gebruikt de politie hier in Kennemerland
al een ''persalarm'' capcode zoals bv: in Rotterdam :)

Uw reactie afwachtend met vriendelijke groet,
Henk Limburg

Nee heb het nog niet gezien op PDW dus nog even afwachten, in de rest van Nederland ook nog niets alleen hier en daar is een test bericht. :(

Offline cappie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 130
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #20 Gepost op: 4 maart 2011, 21:04:54 »
Jawel hier is -ie dan, de nieuwe capcode voor het '' persalarm '' van de Politie Kennemerland.

cap: 0127850 PersInfo

Vandaag de eerste melding op deze code binnen gekregen, wat de juiste benaming is weet ik nog niet,
voorlopig hou ik het maar op '' PersInfo ''

Mvg,
Henk

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #21 Gepost op: 4 maart 2011, 21:14:10 »
Citaat van: "cappie"
Jawel hier is -ie dan, de nieuwe capcode voor het '' persalarm '' van de Politie Kennemerland.

cap: 0127850 PersInfo

Vandaag de eerste melding op deze code binnen gekregen, wat de juiste benaming is weet ik nog niet,
voorlopig hou ik het maar op '' PersInfo ''

Mvg,
Henk

Nou lees ik op een ander forum dat dit een code voor persvoorlichting is en niet het Persalarm.
Dit bericht kwam van Hunter zie http://forum.livep2000.nl/viewtopic.php ... 5a11ca9837
dus er is nog niets zeker. :wink:

Offline cappie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 130
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #22 Gepost op: 6 maart 2011, 18:13:47 »
Hoi Tom,

Dat beweer ik ook helemaal niet, daarom schreef ik ook :

 '' wat de juiste benaming is weet ik nog niet, voorlopig hou ik het maar op '' PersInfo ''

Wellicht weet iemand wel de juiste benaming voor de code, ik wilde alleen maar aangegeven,
dat men hier in de regio Kennemerland ook begonnen is met het ''persalarm'' via p2000.

Blijkbaar wordt mijn inbreng niet gewaardeerd, dus zal ik in het vervolg mijn info maar niet meer delen op dit forum.

Gegroet,

Cappie

Leen Ansems

  • Gast
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #23 Gepost op: 6 maart 2011, 18:23:28 »
Citaat van: "cappie"
Blijkbaar wordt mijn inbreng niet gewaardeerd, dus zal ik in het vervolg mijn info maar niet meer delen op dit forum.
Cappie

Dat wordt wel degelijk gewaardeerd, alleen blijkt niemand het juiste antwoord nog te kunnen noemen. Het gebeurd toch wel vaker dat er een aanname gedaan wordt van een capcode en het later toch iets anders blijkt te zijn?

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #24 Gepost op: 6 maart 2011, 18:26:40 »
Citaat van: "cappie"
Hoi Tom,

Dat beweer ik ook helemaal niet, daarom schreef ik ook :

 '' wat de juiste benaming is weet ik nog niet, voorlopig hou ik het maar op '' PersInfo ''

Wellicht weet iemand wel de juiste benaming voor de code, ik wilde alleen maar aangegeven,
dat men hier in de regio Kennemerland ook begonnen is met het ''persalarm'' via p2000.

Blijkbaar wordt mijn inbreng niet gewaardeerd, dus zal ik in het vervolg mijn info maar niet meer delen op dit forum.

Gegroet,

Cappie

Toch niet door mijn bericht hoop ik want dat was echt niet mijn bedoeling hoor. :o
Ik wilde alleen maar aangeven dat het niet de infocode was, maar voor de code van persvoorlichting om misverstanden te voorkomen. :P

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21556
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Discussie P2000 Politie Kennemerland
« Reactie #25 Gepost op: 6 augustus 2013, 07:32:59 »
0127720 08:02:52 06-08-13 FLEX-A  ALPHA  1600  test
0127720 08:11:15 06-08-13 FLEX-A  ALPHA  1600  Test BOT coordinator politie NH