Auteur Topic: Een woord van dank  (gelezen 243 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Online Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Een woord van dank
« Gepost op: 11 september 2017, 17:47:00 »
Via deze weg wil ik een speciale woord van dank uitbrengen aan iemand aan wie ik veel ben verschuldigd. Voormalig collega en vele jaren mijn luistermaatje Ale uit Hilversum gaat volgende maand verhuizen naar Portugal. Samen met hem heb ik vele kilometers gemaakt om op veel plaatsen op zoek te gaan wat er allemaal nieuw in de ether was te horen. Maar ook vanuit zijn woonplaats bleef hij mij hierna tot op de dag van vandaag voorzien van de nodige info op het gebied van frequenties. Beste Ale, nogmaals dank voor al die jaren waarbij wij samen het nodige hebben gevonden en ook voor al het plezier wat wij samen hebben beleefd. Dank ook voor je gastvrijheid thuis en uiteraard ook Eduarda bedankt. Heel veel geluk en luisterplezier op Santa Maria en wie weet tot ooit. Het ga je goed.

Groeten, Johan

Offline counterstrike

• Top Lid
    • http://home.wanadoo.nl/psdedeugd/
Re: Een woord van dank
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2017, 18:36:20 »
Wat grappig om te lezen!

Ik heb Ale eind jaren 80 leren kennen als een grote, goedlachse bevlogen scannerluisteraar. Samen met Huub en Frans vormden we een groepje dat regelmatig bij elkaar kwam voor het delen van info en gezelligheid. Binnen deze groep was Ale van groot belang waar het ging om nieuwe frequenties en gebruikers.

Ik ben verhuisd en we zijn elkaar uit het oog verloren. Via dit forum lees ik nu dat je samen met Eduarda naar Santa Maria vertrekt, ook ik wens jullie heel veel geluk en plezier samen. Bedankt voor de fijne tijd die we samen hebben gedeeld.

Met vriendelijke groet,
Peter de Deugd.
AOR AR5000
Icom R20
Bearcat UBC72XLT
Daimond D130
JIM M100