Auteur Topic: nieuw gebruik voor (oude) data killer (alex driebergen)  (gelezen 12379 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline gerrit de Bruin

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 216
nieuw gebruik voor (oude) data killer (alex driebergen)
« Gepost op: 5 mei 2013, 17:29:10 »
Dames/heren,

Mogelijk een nieuwe bestemming voor een oude data killer (voorheen gebruikt bij filteren alex driebergen).
Gezien het feit dat er steeds meer data op de analoge frequenties komt is het een optie om de oude datakiller weer eens van stal te halen om te proberen of deze de digitale signalen kan filteren tussen de nog bestaande analoge signalen.
Nu zijn deze digitale signalen hoogst irritant in de scanmode!

Gerrit
Wǒ, wǒ míngbáile, wǒ tīngjiàn chénmò

Offline Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1801
    • aw foto
Re: nieuw gebruik voor (oude) data killer (alex driebergen)
« Reactie #1 Gepost op: 5 mei 2013, 17:53:58 »
Dames/heren,

Mogelijk een nieuwe bestemming voor een oude data killer (voorheen gebruikt bij filteren alex driebergen).
Gezien het feit dat er steeds meer data op de analoge frequenties komt is het een optie om de oude datakiller weer eens van stal te halen om te proberen of deze de digitale signalen kan filteren tussen de nog bestaande analoge signalen.
Nu zijn deze digitale signalen hoogst irritant in de scanmode!

Gerrit

Zou zeker handig zijn op de 464 MHz Kanalen. (mototrbo oa)

In mijn UBC9000 XLT zit nog een data killer printje. Zal eens een keer proberen om die irritante signalen weg te filteren.
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

Offline Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1801
    • aw foto
Re: nieuw gebruik voor (oude) data killer (alex driebergen)
« Reactie #2 Gepost op: 5 mei 2013, 18:10:54 »
Werkt helaas hier niet tegen onaangename geluiden in de 464 MHz.
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

Offline gerrit de Bruin

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 216
Re: nieuw gebruik voor (oude) data killer (alex driebergen)
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2013, 09:54:21 »
Ik heb contact gehad met een instantie die er (mogelijk) eens naar gaat kijken of deze print is aan te passen?
Ik hou jullie op de hoogte

Gerrit
Wǒ, wǒ míngbáile, wǒ tīngjiàn chénmò

Offline Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1801
    • aw foto
Re: nieuw gebruik voor (oude) data killer (alex driebergen)
« Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2013, 10:06:11 »
Ik heb contact gehad met een instantie die er (mogelijk) eens naar gaat kijken of deze print is aan te passen?
Ik hou jullie op de hoogte

Gerrit

Dat zou niet gek zijn. Zal mij benieuwen.  :)
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)