Auteur Topic: Bereik P2000 zenders  (gelezen 16304 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline flippie

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Re: Bereik P2000 zenders
« Reactie #30 Gepost op: 17 augustus 2008, 22:45:35 »
Ik zal er niets aan kunnen doen en / of veranderen, maar uit een aantal berichten terug blijkt dat er locaties zijn waar de pager het niet doet of er moeite mee heeft. Ik kan me dat haast niet voorstellen en daarom ben ik erg benieuwd aan wat voor locaties moet denken.[/quote]
Wanneer je de moeite had genomen de eerdere berichten door te lezen, dan had je gezien/gelezen dat het wel degelijk bestaat. En de plekken zijn niet speciaal, denk hierbij gewoon aan bepaald gedeelte van een dorp of stad.[/quote]
Ik heb juist ALLE berichten doorgelezen en deze vraag ook al eerder gesteld met de rede waarom ik me dit juist afvroeg dus niet gelijk veronderstellen dat ik geen moeite zou hebben genomen.

En dit was al eerder gezegd:
Die C/P2000 antennes overlappen elkaar circelvormig, zodat er ook altijd ontvangst en zenden mogelijk is.

ik wil best wel wat plekken noemen waar elke pager het moeilijk heeft hoor.

Groeten, Peter.


En anders vul ik Peter wel aan

_________________
De vuurvreter uit het mooie Ede

Dus ik was reuze benieuwd.

Groeten Hans

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Bereik P2000 zenders
« Reactie #31 Gepost op: 17 augustus 2008, 22:52:07 »
Ik zal een 3 tal plaatsen noemen waar het gewoon kl*te is;
Lunteren, Otterlo en Harskamp gewoon plekken in het dorp en dit geldt voor C/P2000.
En in Lunteren is een ander forum lid aanwezig geweest met de nodige meetapparatuur om dit te bevestigen.

En neem van mij aan, als je daar als brandweerman/vrouw woont, dan ben je niet blij met al die meldingen die niet doorkomen.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Bereik P2000 zenders
« Reactie #32 Gepost op: 18 augustus 2008, 03:37:53 »
Citaat van: "vuurvreter63"
Wanneer je de moeite had genomen de eerdere berichten door te lezen, dan had je gezien/gelezen dat het wel degelijk bestaat. En de plekken zijn niet speciaal, denk hierbij gewoon aan bepaald gedeelte van een dorp of stad.

Precies, laatst was ik in Delft en in verschillende winkels kreeg ik verminkte berichten binnen. Kan ook toeval zijn, misschien was er net op dat moment een storing aan de lokale zender waardoor de pagers het inpandig even wat moeilijker hadden. Buitenshuis zou dit in feite nergens mogen voorkomen.

Groeten, Peter.

Offline Jelmer

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 395
Re: Bereik P2000 zenders
« Reactie #33 Gepost op: 18 augustus 2008, 21:06:10 »
Als je op Schiphol op het perron van de spoorwegen loopt, komen de berichten ook altijd verminkt door.

Offline flippie

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Re: Bereik P2000 zenders
« Reactie #34 Gepost op: 18 augustus 2008, 21:09:55 »
Citaat van: "vuurvreter63"
Ik zal een 3 tal plaatsen noemen waar het gewoon kl*te is;
Lunteren, Otterlo en Harskamp gewoon plekken in het dorp en dit geldt voor C/P2000.
En in Lunteren is een ander forum lid aanwezig geweest met de nodige meetapparatuur om dit te bevestigen.

En neem van mij aan, als je daar als brandweerman/vrouw woont, dan ben je niet blij met al die meldingen die niet doorkomen.

Dat het zo erg zou zijn (ook gezien de reactie van Peter in Delft) dat had ik zeker niet verwacht, juist met al die zendlocaties en de hoogte waar de antenne's zijn opgesteld. Alleen in de Valkenburgse grotten deed m'n pager niets meer  :)   (logisch)

Beide bedankt voor de verduidelijking  :P  en ook Jelmer (ik zag dit net staan)

Groeten, Hans

Leen Ansems

  • Gast
Re: Bereik P2000 zenders
« Reactie #35 Gepost op: 19 augustus 2008, 06:21:05 »
Citaat van: "Jelmer"
Als je op Schiphol op het perron van de spoorwegen loopt, komen de berichten ook altijd verminkt door.

Tja, dat zit ook onder de grond en naar inschatting dik in het gewapende beton.
Leen

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Bereik P2000 zenders
« Reactie #36 Gepost op: 27 augustus 2008, 20:49:38 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "Jelmer"
Als je op Schiphol op het perron van de spoorwegen loopt, komen de berichten ook altijd verminkt door.

Tja, dat zit ook onder de grond en naar inschatting dik in het gewapende beton.
Leen

Heb ik anders nog nooit last van gehad. Zowel met Galaxy als met de Xstreams niet. En ik kom er vrijwel dagelijks. Zelfs al rijdende in de Schiphol spoortunnel komen er nog berichten door, niet verminkt.