Auteur Topic: Vraag over de Jupiter Pro V9.1  (gelezen 15133 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Robbies93

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 19
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #15 Gepost op: 25 november 2011, 07:36:54 »
Ooh aha okee. Geen oplaadbare batterijen indoen dus  :)

Kunt u / iemand misschien een linkje plaatsen van waar ik die programmeer set kan verkrijgen? Ik kwam met google niet verder dan de handleiding van het ding...

Ik weet nu zeker dat alles helemaal goed werkt! Ben er blij mee!

Groetjes,
Robbie
Jupiter PRO v9.1

Laatste bericht Kennemerland:

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4910
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #16 Gepost op: 25 november 2011, 08:04:27 »
Kunt u / iemand misschien een linkje plaatsen van waar ik die programmeer set kan verkrijgen? Ik kwam met google niet verder dan de handleiding van het ding...

Een keer is wel genoeg.

http://www.p2000shop.nl/?p=4 , bij 'Accessoires'

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #17 Gepost op: 25 november 2011, 08:16:18 »
Je hebt inderdaad een prima aankoop gedaan. Wat jij hebt is de hobbyversie, maar een deel ervan en met groter scherm wordt gebruikt in een ander toestel voor de hulpdiensten. Dat toestel is wel ontwikkeld voor gebruik met een oplaadbare accu. Een programmer nodig? klik eens op de dat filmpje rechts bovenin je scherm en je kan daar on-line bestellen. Rechtstreeks van de fabriek.
Normaal heb ik ze ook op voorraad, maar ze staan nog in bestelling. De kunststof klemmen zijn los te koop en er is ook een leren draagtasje voor leverbaar. Mochten je knoppen door het vele gebruik het na verloop van tijd gaan begeven, dan kan het voorkantje vervangen worden. Tip: plak een stickertje met je naam en eventueel GSM nummer over de gaatjes op de achterkant na het programmeren. Dat voorkomt dat er stof door die gaatjes binnenkomt en als je de pager verloren hebt, kan de vinder je bellen. Bij een bedrijf waar ik het onderhoud voor doe heeft dat die mensen al zeker 3 toestellen bespaard, omdat die gewoon ergens weer gevonden zijn. Als er een mevrouw belt, kost je dat een bosje bloemen, maar dat is goedkoper dan een nieuwe pager. ;)

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #18 Gepost op: 25 november 2011, 08:21:30 »
Kunt u / iemand misschien een linkje plaatsen van waar ik die programmeer set kan verkrijgen? Ik kwam met google niet verder dan de handleiding van het ding...

Een keer is wel genoeg.

http://www.p2000shop.nl/?p=4 , bij 'Accessoires'

Stond er inderdaad 3 keer. Mogelijk toch iets niet goed gegaan en 2 dezelfde berichten weggehaald.

Offline Evert25

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #19 Gepost op: 6 december 2011, 17:05:14 »
Hoi

Ik heb 2 vragen

Hoe kan ik filterherkening aanzetten want heb dat paar x geprobeert maar gaat niet af

en de standaard geluid dat al in de pager staat wie kan mij daar aan helpen?

alvast bedankt

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #20 Gepost op: 6 december 2011, 18:31:20 »
Je kan 3 stuks woorden invoeren waarop gezocht wordt in een melding. Wel per capcode de F van filteren aanzetten als je daarvan de meldingen wilt laten onderzoeken op die trefwoorden. Wat bedoel je met standaard geluid? Ik neem aan dat je allemaal met de hand wilt doen. Je komt een eind, maar je kan zo niet overal bij komen. Met een programmeerkit  en het pc programma kan je alles instellen en ook de melodietjes eerst beluisteren voor je die in de pager zet. Met de standaardfile die bijgeleverd wordt, kan je pager terugzetten alsof hij net van de fabriek komt.

Offline Evert25

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #21 Gepost op: 8 december 2011, 21:10:21 »
Je kan 3 stuks woorden invoeren waarop gezocht wordt in een melding. Wel per capcode de F van filteren aanzetten als je daarvan de meldingen wilt laten onderzoeken op die trefwoorden. Wat bedoel je met standaard geluid? Ik neem aan dat je allemaal met de hand wilt doen. Je komt een eind, maar je kan zo niet overal bij komen. Met een programmeerkit  en het pc programma kan je alles instellen en ook de melodietjes eerst beluisteren voor je die in de pager zet. Met de standaardfile die bijgeleverd wordt, kan je pager terugzetten alsof hij net van de fabriek komt.

oke dankje wel
en ja dat heb ik al gedaan
heb grip erin staan en middel en middelbrand maar gaat niet af dus heel apart

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2370
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #22 Gepost op: 9 december 2011, 07:24:15 »
Je kan 3 stuks woorden invoeren waarop gezocht wordt in een melding. Wel per capcode de F van filteren aanzetten als je daarvan de meldingen wilt laten onderzoeken op die trefwoorden. Wat bedoel je met standaard geluid? Ik neem aan dat je allemaal met de hand wilt doen. Je komt een eind, maar je kan zo niet overal bij komen. Met een programmeerkit  en het pc programma kan je alles instellen en ook de melodietjes eerst beluisteren voor je die in de pager zet. Met de standaardfile die bijgeleverd wordt, kan je pager terugzetten alsof hij net van de fabriek komt.

oke dankje wel
en ja dat heb ik al gedaan
heb grip erin staan en middel en middelbrand maar gaat niet af dus heel apart

- Je moet de functie FIL natuurlijk wel aan de juise CAP-code(s) koppelen.
- Er moet (een afwijkend) geluid gekozen zijn voor de alarmtonen van de filterwoorden.
- Waarschijnlijk moet het geluid van je pager aanstaan (tenzij er via de software de functie "filtermatch as priority" aangevinkt is, maar dat is alleen via de progger te zien).

Wanneer je dat allemaal doet, werkt het 100% goed wanneer het filterwoord in de medling zit.

P.s: geluiden kun je ook beluisteren zonder de progtool. Download de software op onze site, installeren (wachtwoord AC0601) en je kunt geluidjes maken en beluisteren. Daarna handmatig overnemen in de pager, of de proginterface kopen.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #23 Gepost op: 9 december 2011, 07:42:16 »
heb grip erin staan en middel en middelbrand maar gaat niet af dus heel apart

Nu komen die situaties ook niet vaak voor en als een filterwoord niet in een melding voorkomt, zal hij ook niet speciaal alarm er op geven. Daarom vraag ik me ook af hoe je in zo'n korte tijd vast hebt kunnen stellen dat je pager in gebreke is op dat punt. Je hebt toch niet de gedachte dat als je die filterwoorden erin zet, de meldingen met die situaties ineens aan de lopende band binnen gaan komen?

Offline Robbies93

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 19
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #24 Gepost op: 9 december 2011, 08:47:07 »
Citaat
Wat jij hebt is de hobbyversie, maar een deel ervan en met groter scherm wordt gebruikt in een ander toestel voor de hulpdiensten. Dat toestel is wel ontwikkeld voor gebruik met een oplaadbare accu.

Heb ik een hobbyversie?! Ik dacht juist bij het bestellen dat de brandweer ook allemaal jupiter pro's had! Welk model gebruiken zij dan? En is die niet te bestellen? Anders had ik die genomen namelijk !
Bedankt voor de tip! (van die gaatjes)

Mvg,

Robbie
Jupiter PRO v9.1

Laatste bericht Kennemerland:

Offline Gaspieper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 371
    • P2000
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #25 Gepost op: 9 december 2011, 08:59:27 »
Citaat
Welk model gebruiken zij dan? En is die niet te bestellen? Anders had ik die genomen namelijk !


Deze wordt door de hulpverleners gebruikt.
Galaxy 8.2 - Jupiter Pro - PreCom P2 (PRC-100R422)
UBC3500XLT / Diamond SRH-789 & SRH-1230 (airband) - bcTools+
AOR AR8200 MKII + CT8200 / Diamond RH-777 & RH-775 & D-150
President SX1020
Tot Straks, HOUDOE.......

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #26 Gepost op: 9 december 2011, 09:01:49 »
Het model wat de hulpverleners gebruiken is exclusief voor hun en kan je niet bestellen.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2370
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #27 Gepost op: 9 december 2011, 19:37:02 »
Er zijn ook korpsen met Jupiters.
(De Galaxy heeft ook maar 1x woordherkenning, Jupiter 3x)

Woordherkenning snel testen:
Programmeer code 0005000
Filterwoord: test

Binnen 6 minuten moet je resultaat hebben.

Offline sedee1991

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 28
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #28 Gepost op: 13 januari 2012, 07:03:19 »
Kan ik ook nog andre toont er op,zetten in plaats van die,standaard dingen

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag over de Jupiter Pro V9.1
« Reactie #29 Gepost op: 13 januari 2012, 07:08:42 »
Kan ik ook nog andre toont er op,zetten in plaats van die,standaard dingen

Als ik hier uit op moet maken of er andere toontjes mogelijk zijn: ja, die kan je zelf via handprogrammering instellen/maken.