Auteur Topic: Woordfilter Jupiter Pro V8.6  (gelezen 20804 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline M

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #30 Gepost op: 5 november 2008, 13:49:10 »
Citaat
Ja, er komt een nieuw model aan met 3 woordfilters en de mogelijkheid om de pager af te laten gaan in een zelf gekozen volgorde van capcodes. De P2000shop laat dit bericht zien bij het laatste nieuws: november 2008

He ja, bedankt voor de tip, nu zie ik het ook rechtsbovenin op hun site: de V9.1.
Dan wacht ik denk ik nog maar even.
Maar iemand misschien nog op m'n vraag over woordherkenning en trillen:

Citaat
Ik zou bijv. de monitorcode van de ambu's op maildrop willen zetten en dan alleen A1 berichten via de filtertekst "A1" willen laten trillen (dus geen geluid). En daarbij nog, als ik ga slapen dat ie in de slaapstand staat en dus helemaal niets doet alleen meldingen ontvangt. Kan dat?
Heb zowat alle items op het forum gelezen, maar dit haal ik er nog niet zo goed uit.

vr.gr.
Mars

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #31 Gepost op: 5 november 2008, 16:22:37 »
Citaat van: "Mars"
Citaat
als ik ga slapen dat ie in de slaapstand staat en dus helemaal niets doet alleen meldingen ontvangt. Kan dat?

vr.gr.
Mars

Ik heb de 7.2 maar ik neem aan dat het bij de 8.6 het zelfde is, bij menu en dan alarm signaal dan op stil zetten.
Dan ontvang hij wel alle meldingen maar geeft geen geluid of gaat strillen.

Offline M

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #32 Gepost op: 5 november 2008, 22:47:10 »
Citaat
Ik heb de 7.2 maar ik neem aan dat het bij de 8.6 het zelfde is, bij menu en dan alarm signaal dan op stil zetten.
Dan ontvang hij wel alle meldingen maar geeft geen geluid of gaat strillen.

Dank je Tom, ik heb ook een V7.2 dus dat weet ik, maar ik ben 'bang' dat bij dat woordfilter hij ook af zal gaan als je hem op de slaapstand zet, maar misschien heb ik het mis.

vr.gr.
Mars

Offline Marco

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 143
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #33 Gepost op: 6 november 2008, 09:32:18 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Ja, er komt een nieuw model aan met 3 woordfilters en de mogelijkheid om de pager af te laten gaan in een zelf gekozen volgorde van capcodes. De P2000shop laat dit bericht zien bij het laatste nieuws: november 2008

Kun je met het nieuwe model ook via het menu de woordfilter en dergelijke instellen?
Of moet je het nog steeds omslachtig doen door de batterij er steeds uit te halen?
Heb het destijds al voorgedragen aan de P2000 shop en die zouden het meenemen bij een volgend model, dus ben benieuwd.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #34 Gepost op: 10 november 2008, 21:25:15 »
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "Leen Ansems"
Ja, er komt een nieuw model aan met 3 woordfilters en de mogelijkheid om de pager af te laten gaan in een zelf gekozen volgorde van capcodes. De P2000shop laat dit bericht zien bij het laatste nieuws: november 2008

Kun je met het nieuwe model ook via het menu de woordfilter en dergelijke instellen?
Of moet je het nog steeds omslachtig doen door de batterij er steeds uit te halen?
Heb het destijds al voorgedragen aan de P2000 shop en die zouden het meenemen bij een volgend model, dus ben benieuwd.

Helaas heb het zelf ook al eens voorgesteld maar dit zit er nog steeds niet in.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #35 Gepost op: 11 november 2008, 06:20:43 »
Citaat van: "Marco"
Kun je met het nieuwe model ook via het menu de woordfilter en dergelijke instellen? Of moet je het nog steeds omslachtig doen door de batterij er steeds uit te halen?
Heb het destijds al voorgedragen aan de P2000 shop en die zouden het meenemen bij een volgend model, dus ben benieuwd.

Niet alles is zomaar mogelijk, maar waarom zou je moeilijk doen als het gemakkelijk kan?
De USB programmer is er nu en via de software kan je elk filterwoord zo invoeren op een zeer gemakkelijke manier.

Offline M

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #36 Gepost op: 11 november 2008, 11:57:46 »
Citaat
Niet alles is zomaar mogelijk, maar waarom zou je moeilijk doen als het gemakkelijk kan?
De USB programmer is er nu en via de software kan je elk filterwoord zo invoeren op een zeer gemakkelijke manier.

Tuurlijk, maar als je 's nachts wil slapen en niet gestoord wil worden door je pieper moet je hem helemaal uitzetten (als je woordfilter met prio gebruikt). Want in de slaapstand blijft ie anders gewoon afgaan op de woordfilters. Dan zou het wel makkelijk zijn als je via menu zo even woordfilter uit kon zetten voor de nacht en 's ochtends weer aan.
Ik ga niet iedere keer als ik naar bed ga en/of opsta m'n usb prog.unit pakken.  ;)
(en steeds batterij los is ook niet echt handig)
Daarom gebruik ik zelf naast m'n bed gewoon nog de 7.2 in de slaapstand (helemaal stil, maar wel meldingen ontvangen).

vr.gr.
Mars

Leen Ansems

  • Gast
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #37 Gepost op: 11 november 2008, 12:20:49 »
Citaat van: "Mars"
Tuurlijk, maar als je 's nachts wil slapen en niet gestoord wil worden door je pieper moet je hem helemaal uitzetten (als je woordfilter met prio gebruikt). Want in de slaapstand blijft ie anders gewoon afgaan op de woordfilters.
vr.gr.
Mars

Slaapstand en prio gaan niet samen. Prio is altijd melding. Het is ook nooit goed: gaat de pager af dan is het niet goed en gaat hij niet af dan is de ellende nog groter :P

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #38 Gepost op: 11 november 2008, 13:15:04 »
Als ik de cap van de RCvD twente programmer met als woordfilter GRIP
Gaat de pager dan af als er in de melding GRIP 1 / GRIP 2 of GRIP 3 staat?
Of moet ik echt GRIP 1 als woordfilter instellen...

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #39 Gepost op: 11 november 2008, 13:36:40 »
Citaat van: "IkWilbert"
Als ik de cap van de RCvD twente programmer met als woordfilter GRIP
Gaat de pager dan af als er in de melding GRIP 1 / GRIP 2 of GRIP 3 staat?
Of moet ik echt GRIP 1 als woordfilter instellen...

Nee gewoon op GRIP dus op alle 3

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #40 Gepost op: 11 november 2008, 13:38:14 »
Citaat van: "Mars"
Citaat
Niet alles is zomaar mogelijk, maar waarom zou je moeilijk doen als het gemakkelijk kan?
De USB programmer is er nu en via de software kan je elk filterwoord zo invoeren op een zeer gemakkelijke manier.

Tuurlijk, maar als je 's nachts wil slapen en niet gestoord wil worden door je pieper moet je hem helemaal uitzetten (als je woordfilter met prio gebruikt). Want in de slaapstand blijft ie anders gewoon afgaan op de woordfilters. Dan zou het wel makkelijk zijn als je via menu zo even woordfilter uit kon zetten voor de nacht en 's ochtends weer aan.
Ik ga niet iedere keer als ik naar bed ga en/of opsta m'n usb prog.unit pakken.  ;)
(en steeds batterij los is ook niet echt handig)
Daarom gebruik ik zelf naast m'n bed gewoon nog de 7.2 in de slaapstand (helemaal stil, maar wel meldingen ontvangen).

vr.gr.
Mars

Je kan ook de optie uitzetten dat een filtermatch een PRIO alarm geeft dit heb ik gedaan. Neemt niet weg dat ik ook regelmatig een filter uit wil zetten. Met name nu ik kazerne diensten/piket diensten/hobby in 1 pieper wil combineren. Ik hoop ook dat het op het volgende exemplaar er wel op zit!

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #41 Gepost op: 11 november 2008, 13:43:09 »
Citaat van: "Wopper"
Citaat van: "IkWilbert"
Als ik de cap van de RCvD twente programmer met als woordfilter GRIP
Gaat de pager dan af als er in de melding GRIP 1 / GRIP 2 of GRIP 3 staat?
Of moet ik echt GRIP 1 als woordfilter instellen...

Nee gewoon op GRIP dus op alle 3

Dank je  :)  Het antwoord waar ik op hoopte.
Alleen GRIP is voldoende

Offline M

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #42 Gepost op: 12 november 2008, 09:59:05 »
Citaat
Het is ook nooit goed: gaat de pager af dan is het niet goed en gaat hij niet af dan is de ellende nog groter

;)

Nee hoor, voor mij is het heel duidelijk: overdag mag ie trillen en 's nachts wil ik gewoon pitten. Maar ik wil wel ook graag optimaal gebruik maken van de functionaliteiten van m'n piepertje.
That's all.

Citaat
Je kan ook de optie uitzetten dat een filtermatch een PRIO alarm geeft dit heb ik gedaan.

Dat zal ik eens proberen.

Mars

Offline SemafoonWinkel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 223
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #43 Gepost op: 12 november 2008, 19:24:08 »
Citaat
Nee hoor, voor mij is het heel duidelijk: overdag mag ie trillen en 's nachts wil ik gewoon pitten. Maar ik wil wel ook graag optimaal gebruik maken van de functionaliteiten van m'n piepertje.

De pager die een hulpverlener of hobbyist nodig heeft zijn 2 totaal verschillende apparaten.
Die brandweerman moet 's nachts wakker worden terwijl jij wil doorslapen.
Daarom zullen er altijd wensen van een hobbyist blijven.
Ik adviseer daarom altijd de oude pager voor 's nachts te gebruiken met beperkte programmering, en lekker op de trilstand onder je kussen, en je nieuwste model voor overdag.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 398
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #44 Gepost op: 26 september 2019, 10:53:29 »
Ik zie een hoop berichten over het woordfilter maar een duidelijk antwoord staat er niet tussen....

Ik heb een galaxy 9.0 pager waar een woordfilter in zit.

Klopt mijn gedachtengang dat als ik de pager op stil heb staan en er een melding komt met het “woordfilterwoord” hij dan wel gaat piepen en dat als het “woord” er niet in voorkomt hij netjes stil blijft maar de melding wel ontvangt?