Auteur Topic: Meldingen in nacht uur later binnen  (gelezen 3145 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline brandweer112waalwijk

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Meldingen in nacht uur later binnen
« Gepost op: 8 januari 2017, 14:37:39 »
Ik gebruik PDW op mijn computer. De meldingen stuurt die netjes door naar mijn mail op mijn telefoon. Overdag krijg ik netjes binnen enkele seconden de melding op mijn telefoon. Alleen in de nacht gebeurd het met regelmaat dat de meldingen 1 uur later pas binnen komen op mijn telefoon. De pc staat niet in slaapstand. Iemand een idee hoe dit kan?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Meldingen in nacht uur later binnen
« Reactie #1 Gepost op: 8 januari 2017, 15:15:01 »
Ik gebruik PDW op mijn computer. De meldingen stuurt die netjes door naar mijn mail op mijn telefoon. Overdag krijg ik netjes binnen enkele seconden de melding op mijn telefoon. Alleen in de nacht gebeurd het met regelmaat dat de meldingen 1 uur later pas binnen komen op mijn telefoon. De pc staat niet in slaapstand. Iemand een idee hoe dit kan?

Je had me ook al gemaild, maar nu ik het nogmaals lees lijkt het mij niet zozeer met PDW te maken hebben maar met je WiFi, er vanuitgaande dat je telefoon thuis op de WiFi staat? Ik heb ook regelmatig dat emails, whatsapp berichten (etc) vertraagd binnen komen omdat de WiFi (op de telefoon) blijkbaar in een soort slaapstand gaat. Mateloos irritant, ik heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden helaas. Terwijl ik dit tik ervaar ik dit zelf. Whatsapp Web kan niet verbinden omdat de telefoon niet verbonden is. Ligt gewoon voor me. WiFi even uit/aan en het werkt weer.

Probeer eens een nachtje de WiFi uit te zetten. Kost wellicht wat data, maar dan weet je zeker of dat de boosdoener is.

Offline brandweer112waalwijk

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Re: Meldingen in nacht uur later binnen
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2017, 16:21:55 »
Ik draai nu op win7. Misschien de software eens laten draaien onder xp of win98?