Auteur Topic: 467.2900 MHz  (gelezen 12977 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Bob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 156
Re: 467.2900 MHz
« Reactie #30 Gepost op: 4 februari 2007, 18:04:27 »
Citaat van: "paul19622"
De bewaking werdt eerst door de leerlingen zelf gedaan maar na een aantal vechtpartijen onderling is er tijdelijk overgeschakeld op een bewakingsfirma.

Bij ADO-Utrecht maakten 'de mensen van Mondriaan' vandaag ook niet veel indruk. Ze moesten vervangen worden door sterkere mensen.

Groeten,

  Bob

paul19622

  • Gast
Re: 467.2900 MHz
« Reactie #31 Gepost op: 4 februari 2007, 18:11:52 »
Citaat van: "Bob"
Citaat van: "paul19622"
De bewaking werdt eerst door de leerlingen zelf gedaan maar na een aantal vechtpartijen onderling is er tijdelijk overgeschakeld op een bewakingsfirma.

Bij ADO-Utrecht maakten 'de mensen van Mondriaan' vandaag ook niet veel indruk. Ze moesten vervangen worden door sterkere mensen.

Heb jij daar nog communicatie gehoord Bob? Overigens heb ik gehoord dat er op dat Mondriaan ook een opleiding voor beveiliger gegeven wordt dat verklaard dus dat deze mensen daar gelijk op oefenen op deze school en in de praktijk. Het is overigens wel lachwekkend om dat te horen hoor hoe ofdat deze leerlingen omgaan met een portofoon en de gebruikte communicatie daarbij. :P

Groetjes,

Offline Bob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 156
Re: 467.2900 MHz
« Reactie #32 Gepost op: 4 februari 2007, 18:44:07 »
Citaat van: "paul19622"
Heb jij daar nog communicatie gehoord Bob?

Yep, zie bijvoorbeeld het topic over Ajax-Feijenoord van vandaag. Ik moet mijn aantekeningen nog uitwerken en checken. Binnenkort misschien meer.

Citaat van: "paul19622"
Overigens heb ik gehoord dat er op dat Mondriaan ook een opleiding voor beveiliger gegeven wordt

Klopt, zie http://www.roc.nl/default.php?fr=detail ... 2&type=MBO

Citaat van: "paul19622"
Het is overigens wel lachwekkend om dat te horen hoor hoe ofdat deze leerlingen omgaan met een portofoon en de gebruikte communicatie daarbij. :P

Ze moeten nog leren. Er werd in het stadion vuurwerk afgestoken. Men vroeg zich af of de beveiliger dood was, omdat hij totaal niks deed.
Bij gebrek aan een parkeerplek vlak bij het stadion, stond ik op de rijweg te scannen. Toen er twee van die gastjes aankwamen dacht ik dat ze me gingen vragen om door te rijden. Er werd echter alleen een beetje verlegen naar me gezwaaid.

Groeten,

  Bob