Auteur Topic: "compu 3000" scanner  (gelezen 3854 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Gammapooka

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 13
"compu 3000" scanner
« Gepost op: 30 oktober 2011, 20:34:16 »
Heb hier nog een oude scanner, een Compu 3000.
Alhoewel het simpel moet zijn kom ik er niet uit hoe de kanalen te programmeren op de juiste kanaalnrs.

Heeft iemand ook zo'n ding ?

Offline reinder

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 14
Re: "compu 3000" scanner
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2011, 09:36:13 »
Ik heb nog zo'n ding in een doos ergens liggen omdat hij kuren had, maar de gebruiksaanwijzing kan ik niet vinden i.v.m. aanstaande verhuizing, het ligt ergens in een doos maar welke ?
Bij de meeste scanners is het de pgm knop indrukken, dan krijg je de programmeer stand.
Als je die intoetst en dan de frq. en dan op E (enter) dan moet hij opgeslagen zijn.
Maar als ik zo (van een gevonden foto op internet) weer kijk zijn de blauwe toetsen voor het programmeren.
Jammer dat ik alles verstopt heb want online is er geloof ik niet makkelijk iets van te vinden.
Mocht de verhuizing hier achter de rug zijn dan hoop ik dat ik het spul weer kan vinden en zal dan dat eventueel kenbaar maken, ........ alleen kan wel een poos duren, zit n.l. in een scheiding met probleem van huis verkopen e.d.
Grtn. Reind
Wouxun KG-UV2D  GRE PSR-225  uniden_ubc760xlt

Offline Gammapooka

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 13
Re: "compu 3000" scanner
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2011, 20:36:34 »
Heeeeeeeee : E is dus "enter" , het werkt idd !
Dacht dat de E stond voor "empty" om kanalen leeg te maken  ;D
En "Store" werkte dus ook niet (oops).
Ik ben in ieder geval een stuk verder, bedankt alvast !
Houd me in ieder geval nog aanbevolen voor de gebruiksaanwijzing mocht je die later nog vinden.

Sterkte nog met de verwerking van de persoonlijke problemen.

Offline reinder

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 14
Re: "compu 3000" scanner
« Reactie #3 Gepost op: 2 november 2011, 22:45:42 »
Oke bedankt en mocht je nog meer uit de scanner willen halen, er staat online ergens een discriminator uitgang ombouw op internet, even met google zoeken op atron en/of compu 3000. Daarmee kun je een modem(pje) aanhangen met de pc om zo bijv. data te lezen wat bij vliegtuigen Atrax of zoiets verzonden word maar ook freq. met data van brandweer en ambu, maar daar kun je veiliger zonder gesoldeer op internet met C of P 2000 monitors mee gaan kijken. Grtn. Reind
Wouxun KG-UV2D  GRE PSR-225  uniden_ubc760xlt