Auteur Topic: Gezocht frequenties Esso/Exxon Rotterdam.  (gelezen 9886 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

paul19622

  • Gast
Re: Gezocht frequenties Esso/Exxon Rotterdam.
« Reactie #15 Gepost op: 8 maart 2007, 08:23:34 »
Citaat van: "Arlé"
Citaat van: "paul19622"
Helaas zie ik weer die 428.6000 MHz in het rijtje staan, deze is absoluut niet in gebruik bij de Esso maar stond als reservekanaal te boek bij het oude en inmiddels opgeheven smartnet van de Shell. Meerdere keren heb ik dat in het verleden al aangeven maar het schijnt niet begrepen te worden.

Het vreemde is dat wanneer ik Mtrunker op het netwerk loslaat, deze zelf met deze frequentie komt. Of ik moet het verkeerd omgerekend hebben...

En hoor je er daadwerkelijk dan ook nog steeds gesprekken op? Want als dat dan zo is zit ik misschien wel verkeerd. Het vreemde is toch dat ik er vroeger in de Shell periode gesprekken op gehoord heb die een vervolg waren van een gesprek op een ander Shell Smartnet kanaal. Maar goed iedereen kan zijn eigen vergissen daar zijn we mensen voor. En ik zal hem ook wel weer eens bijzetten. ;)

Groetjes,

Offline FrankiePlankie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 151
Re: Gezocht frequenties Esso/Exxon Rotterdam.
« Reactie #16 Gepost op: 8 maart 2007, 08:46:50 »
Citaat
428.6000 MHz

Deze frequentie wordt door meerdere smartnet systemen gebruikt als reservekanaal kanaal, het Huntsman systeem gebruikt hem ook....

paul19622

  • Gast
Re: Gezocht frequenties Esso/Exxon Rotterdam.
« Reactie #17 Gepost op: 8 maart 2007, 17:54:37 »
Citaat van: "FrankiePlankie"
Citaat
428.6000 MHz

Deze frequentie wordt door meerdere smartnet systemen gebruikt als reservekanaal kanaal, het Huntsman systeem gebruikt hem ook....

Ik heb hem vanaf nu bijstaan maar zolang ik er niets op hoor hou ik het toch maar bij mijn eigen bevindingen. ;)

Groetjes,