Auteur Topic: zes daagse op 467.270?  (gelezen 3436 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline spoorfan

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1329
zes daagse op 467.270?
« Gepost op: 4 januari 2007, 19:43:24 »
Op 467.270 is veel communicatie wat lijkt te gaan over de wieler zesdaagse in Ahoy Rotterdam.

Zowel security als organisatie.

Spoorfan

Offline John R

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 443
    • http://www.home.zonnet.nl/john-r
Re: zes daagse op 467.270?
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2007, 06:18:40 »
Ik hoor deze frequnetie hier in Hoogvliet ook al een tijd met een sterk signaal binnenkomen. Hier hoor ik het melden van de aanvang en einde van surveillance's. Ik zat eerst aan de Shell te denken, maar deze werken met de Tetra Shell portofoons, maar hier wordt nog navraag naar gedaan.
Ik zal vanavond ook uitluisteren waar de communicatie over gaat.

groeten   John R

Offline spoorfan

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1329
Re: zes daagse op 467.270?
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2007, 07:15:29 »
Ik heb deze frequentie meelopen, omdat ik heel lang die beveiligingsgeluiden hoor op deze frequentie. Ik ben er nog steeds niet achter wat het precies is. Ik hoor ze ook tussen de communicatie van de zesdaagse door.
De zesdaagse is echter nieuw en zal dus volgende week ook wel weer weg zijn.

Spoorfan

paul19622

  • Gast
Re: zes daagse op 467.270?
« Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2007, 11:39:06 »
Hou er even rekening mee dat de bewaking van Shell Rijswijk in de Plaspoelpolder ook op deze frequentie werkt. ;)  Ik weet niet ofdat het signaal hard bij jullie binnenkomt maar ze maken gebruik van roepnummers in de 80.

Groet,

Offline John R

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 443
    • http://www.home.zonnet.nl/john-r
Re: zes daagse op 467.270?
« Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2007, 17:13:38 »
de communicatie die nu veel te horen is op 467.2900 zou heel goed van Ahoy vandaan kunnen komen.  Het signaal is echter niet zo sterk als het signaal wat ik normaal gesproken op dit kanaal ontvang.
Shell Rijswijk is te ver weg gezien de sterkte van het signaal dat ik ontvang. Dus mogelijk dat op 467.2700 3 keer  hetzelfde bewakingsbedrijf werkt maar dan op een andere lokatie.

groeten  John R

Offline John R

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 443
    • http://www.home.zonnet.nl/john-r
Re: zes daagse op 467.270?
« Reactie #5 Gepost op: 5 januari 2007, 17:30:59 »
Zojuist wordt er gesproken over de eetgelegenheid in de AHOY PLAZA. Dus de frequentie wordt dus gebruikt deze dagen onderandere door de aanwezige beveiliging bij het Sportpaleis AHOY in Rotterdam.

groeten .............John R,  met dank aan "Spoorfan" voor de tip

paul19622

  • Gast
Re: zes daagse op 467.270?
« Reactie #6 Gepost op: 5 januari 2007, 17:48:45 »
Ok John ja ik hoor de Ahoy hier ook luid en duidelijk overigens vreemd ze hebben namelijk met het kerstcircus via de 469.4700 MHz gewerkt maar die hoor ik nu geloof ik weer niet dus hoe het daar nou precies zit geen idee. Ook weet ik niet of de Ahoy hallen daar een vast relais hebben staan ofdat het elke keer maar weer een tijdelijke opstelling is met een andere freq. :?  

Verder hoorde ik vanmiddag ook even een bewakingsdienst die einde en begin Hanno melde en volgens mij is dit een bedrijf die zich bevindt in de richting van de Waalhaven. Moet jij maar even zeggen John of dit die gene is die jij ook hoort op deze frequentie.

Groet,

Offline spoorfan

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1329
Re: zes daagse op 467.270?
« Reactie #7 Gepost op: 8 januari 2007, 07:05:43 »
Gisteraavond hoorde ik een beveiligingsbedrijf die op ronde was en verschillende bedrijven in de Europoort afmelde. Misschien de HBD?

Spoorfan